Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Siis minkälaiset ihmiset tuota Mikkoa oikein äänestää? Teinitytöt vai vanhemmat naisihmiset joiden mielestä hän on ihana unelmavävy? Minusta olisi saanut pudota jo ihan heti alussa. Ei mitään heittäytymistä, laulutaito vähän niin ja näin, ja muutenkin tuntuu olevan vähän pihalla aina.
Tässä mitkään äänestykset oikeesti mitään ratkaise. Voittaja ja tippujat on päätetty jo aikoja sitten. Äänestys on pelkkää rahankeruuta ja kusetusta. Tää on musabisnestä eikä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra mun vereni! Stailistille potkut. Än yy tee. NYT. Miksi häpäistään Hannaa koko ajan.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Tai ylipäätään kaikki naiset kyseessä. Miksi puetaan tuollaiseen makkarankuoreen??? Insertissä Hanna näytti varmaan 15kg kevyemmätlä kun oli oikean kokoiset vaatteet päällä.
Ja tunnustan: kun tämä kausi alkoi tein palstalle avauksenettä onpa ylipainoisia naisia mukana, abreuta lukuunottamatta. No, syynä on tosiaan paska stailaus, antakaa pliis potkut tuolle joka vetää makkarankuoret kaikille päälle..
Jos ei kuitenkaan oteta näitä asuvalintoja niin vakavasti. Itse Hannakaan ei ota.
Hanna näytti kärsivän.
Abreussa muka niin monia erilaisia puolia.
Parasta Annan esityksessä oli hapsupuku ja Osmo Ikosen latinobasso :D
Seuraava karismaton lapanen eli Suvi Teräsniska astuu lauteille.
Hyvä että Jannika B sanoi Annalle tosta, että ois kannattanut valita muuta kuin tuttua ja turvallista!
Konsta sai positiivista palautetta, ja oli selvästi siihen hyvin tyytyväinen todetessaan esityksensä jälkeen tuomarien ainakin tykänneen :D
Hannan pitäis vetää sitä stylistiä turpaan ja valita itse vaatteensa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla stylistinä joku katkera nainen joka haluaa laittaa muut naiset näyttämään mahdollisimman huonoilta? Miehet stailaa kyllä seksikkäästi ja tyylikkäästi ja genreen sopivasti.
Täytyy antaa tunnustusta TTK puvustajalle. Yrittää aina tuoda esille tanssioppilaan parhaat puolet.
Toi tasoero Mikon ja noiden muiden välillä on huikea. Luulen, että äänestäjiä ei ole kovin paljon, ja M:n fanit riittävät pitämään hänet mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan siellä taustalaulajissa tai bändissä ollu alkuperäisiä Aikakone-bändin jäseniä? Spekua...
Tietääkseni ei. Jeba Lambert toinen naislaulajista ja Osmo Ikonen näytti olevan mieslaulajana. Toisen naislaulajan nimeä en tiedä, mutta ei hän ainakaan Sani tai Vera ole.
Vierailija kirjoitti:
Hanna on sanonut kärsivänsä kun joutuu pukeutumaan hameeseen. Nyt oli hame joka toi esiin hänen kaikki huonot puolet.
Mä odotan kyllä innolla Tommia :D Kuka muu vielä puuttuu? Suvi?
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan kyllä innolla Tommia :D Kuka muu vielä puuttuu? Suvi?
Tommi ja Suvi vielä jäljellä. Paras eli Tommi jätetty viimeiseksi esiintymisvuorossa :D
Vierailija kirjoitti:
Toi tasoero Mikon ja noiden muiden välillä on huikea. Luulen, että äänestäjiä ei ole kovin paljon, ja M:n fanit riittävät pitämään hänet mukana.
Oikeastaan Mikko ja Päivi ovat suunnilleen samantasoisia laulajina, mutta erona on se että Päivi heittäytyy enemmän kuin Mikko ja on itsevarma lavalla.
Oho, Suvi tanssii! Aplodit jo tässä aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
:D
'Suvi on kyllä hyvännäköinen nainen. Huh!
Onko tuolla stylistinä joku katkera nainen joka haluaa laittaa muut naiset näyttämään mahdollisimman huonoilta? Miehet stailaa kyllä seksikkäästi ja tyylikkäästi ja genreen sopivasti.