Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Suvi oli tosi hyvä. Millä lihaksilla Jannika B ohjeistaa Suvi Teräsniskaa???
"Täydellisyys ei ole kiinnostavinta" Hyvin sanottu Jannika.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Harju on kyllä ehdottomasti paras. Muiden esitykset on räpeltämistä verrattuna häneen. Upea lahjakkuus.
Hohhohooooo
Jannika on jotenkin ärsyttävä neuvon-antaja.
Saa otsa-suoneni pullistumaan.
Suvi on tylsä!!! Ei mikään artisti. Laulaja kyllä. Nää sen biisit on kuin koulun joulujuhlista. Eikö nää tuottajat voi "pakottaa" ulos omasta boxista?
Huomaa, että Annilla ei ole mitään järkevää sanottavaa artisteille. Erityisesti nyt, kun Jannika B osaa oikeasti antaa järkevää, perusteltua, rakentavaa palautetta. Anni puhuu itsestään ja kehuu kavereitaan.
Vierailija kirjoitti:
Suvi oli tosi hyvä. Millä lihaksilla Jannika B ohjeistaa Suvi Teräsniskaa???
No ihan samoilla lihaksilla kuin me täällä kommentoimme esityksiä. Paitsi aika harva meistä taitaa olla edes Jannikan tasoinen esiintyvä artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla stylistinä joku katkera nainen joka haluaa laittaa muut naiset näyttämään mahdollisimman huonoilta? Miehet stailaa kyllä seksikkäästi ja tyylikkäästi ja genreen sopivasti.
Taidat itse olla katkera stylisti, kun joka väliin laitat näitä merkityksettömiä kommenttejasi. Keskity lauluihin, ne tässä on arvioinnin kohteena.
Miksi luulet että täällä vain yksi ihminen kommentoi? Ja miksi noita sitten stailataan, jos sillä ulkoisella habituksella ei ole merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Suvi Teräsniska oli kuin ruotsinlaivan yökerhoshow.
Kukapa tässä ohjelmassa ei olisi kuin ruotsinlaivalta.
Ainakin 5 näistä artisteista itse asiassa on esiintynyt todella usein laivalla. Konsta trubaduurina, muut vetäneet shown.
Tommi on hyvä. Rautainen ammattilainen ja uskottava esitys.
Haluaisin niin tykätä Tommin esityksestä, ja tykkäänkin kyllä, mutta ei hän kyllä heittäydy yhtään.
Aika K Menu-versio alkuperäisestä tää Läntisen esitys
Suvi ei näyttänyt tykkäävän JBn palautteesta..mutta miksi pitäisikään
Mun mielestä tänä iltana ei nähty tai kuultu yhtään kunnon oikeaa dance biisiä eikä esitystä. Dancepoppi on sitä mitä veivataan yökerhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Harju on kyllä ehdottomasti paras. Muiden esitykset on räpeltämistä verrattuna häneen. Upea lahjakkuus.
AHHHH, tipahdin! 😂😂😂
Mä pidän tästä Tommin versiosta. Tommin ääni sopii tähän.
En näe Tommia muuntautujana. Aina niin samanlainen. En tykkää niin paljon.
Tykkäsin Suvin esityksestä!