Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Suvi on kyllä tosi varma laulaja, tekniikka on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla stylistinä joku katkera nainen joka haluaa laittaa muut naiset näyttämään mahdollisimman huonoilta? Miehet stailaa kyllä seksikkäästi ja tyylikkäästi ja genreen sopivasti.
Taidat itse olla katkera stylisti, kun joka väliin laitat näitä merkityksettömiä kommenttejasi. Keskity lauluihin, ne tässä on arvioinnin kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Toi tasoero Mikon ja noiden muiden välillä on huikea. Luulen, että äänestäjiä ei ole kovin paljon, ja M:n fanit riittävät pitämään hänet mukana.
No, ei nuo muutkaan mitään jättipotteja ole. Tähtien tähteitä.
Suvin kappaleeseen sentään sopii nuo tanssijat.
Hannan stailaus taisi olla kauden pohjanoteeraus. Toki Konstan trenssitakki oli myös nolo.
Suvi on todella taitava laulaja ja kauniskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi tasoero Mikon ja noiden muiden välillä on huikea. Luulen, että äänestäjiä ei ole kovin paljon, ja M:n fanit riittävät pitämään hänet mukana.
Oikeastaan Mikko ja Päivi ovat suunnilleen samantasoisia laulajina, mutta erona on se että Päivi heittäytyy enemmän kuin Mikko ja on itsevarma lavalla.
Saattaa selittyä sillä, että Päivi oli levyttävä hittiartisti jo melkein ennen Mikon syntymää.
Ensimmäinen innostava esitys Suvilta.
Näyttää, että nauttii tästä esiintymisestä.
Parhaimpiin kuuluu tänä-iltana.
Suvikin on ihan normaalinkokoinen, hyvännäköinen nainen mutta sille on laitettu tuommoinen epäimarteleva säkki päälle jonka ansiosta näyttää 20 kiloa painavammalta.
Suvi Teräsniska oli kuin ruotsinlaivan yökerhoshow.
Suvi on tosi kädenlämpöinen. Harmi!
Mikko Harju on kyllä ehdottomasti paras. Muiden esitykset on räpeltämistä verrattuna häneen. Upea lahjakkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla stylistinä joku katkera nainen joka haluaa laittaa muut naiset näyttämään mahdollisimman huonoilta? Miehet stailaa kyllä seksikkäästi ja tyylikkäästi ja genreen sopivasti.
Taidat itse olla katkera stylisti, kun joka väliin laitat näitä merkityksettömiä kommenttejasi. Keskity lauluihin, ne tässä on arvioinnin kohteena.
Ei tämä ole laulukilpailu, vaan ESIINTYIMISkilpailu. Silloin ratkaisee koko paketti.
En tiedä mikä siinä on, mutta minusta Suvi ei ole yhtään muuntautumiskykyinen. Aina ihan saman näköinen ja ihan samalla äänensävyllä ja tyylillä vetää.
Suvin olemus illan paras. Annan asu ihan jees myös.
Jannikalla ei ole varaa kritisoida tai neuvoa Suvia.
Jannika antaa hyvää palautetta minusta.
Mitä ihmettä tuo Jannika oikein selittää tuolla :D
Kummasti Konsta on ainoa jota on pelkästään kehuttu tuomareiden taholta :D
Suvi on todella ammattitaitoinen ja ääni mahtava.
Tästä Abbasta tulikin mieleen, että ihana Mamma Mia alkaa TV5:lla klo 21.