Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Jos haluatte mennä Konsta-ketjuun keskustelemaan Hietasesta niin löytyy nimellä "Muistatteko Konsta Hietasen?"
Kuinkakohan monessa ohjelmassa Konsta syksyn aikana on mukana? Konsta mukana on viikon päästä esitettävässä tänään Foxilla alkavan "Melkein mensa" ohjelman jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan monessa ohjelmassa Konsta syksyn aikana on mukana? Konsta mukana on viikon päästä esitettävässä tänään Foxilla alkavan "Melkein mensa" ohjelman jaksossa.
Oho, ohjelma onkin alkanut jo pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte mennä Konsta-ketjuun keskustelemaan Hietasesta niin löytyy nimellä "Muistatteko Konsta Hietasen?"
Siis onks tää se Tenavatähti?
Hanna Pakarinen yllätti. Todella kova suoritus. Abreu oli kuin elementissään.
Vierailija kirjoitti:
Konsta on niin symppis, ettei minua haittaisi vaikka olisi vielä enemmänkin esillä televisiossa. Tuo melkein mensa kuulostaa googlettelun perusteella varsin mielenkiintoiselta ohjelmalta.
Ketä nämä Konsan perheajanvietot ja kalenterien täyttymiset kiinnostaa? Jokaisella esiintyjällä on yksityiselämä. Nyt on merkitys vain esityksillä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä nämä Konsan perheajanvietot ja kalenterien täyttymiset kiinnostaa? Jokaisella esiintyjällä on yksityiselämä. Nyt on merkitys vain esityksillä.
Kysehän tuossa keskustelussa oli siitä että yritettiin perustella miksi on epätodennäköistä että Konsta hakisi UMK:hon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysehän tuossa keskustelussa oli siitä että yritettiin perustella miksi on epätodennäköistä että Konsta hakisi UMK:hon.
Sekin vielä. Miksi jauhatte UMK:sta tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jauhaminen on lopetettu jo monta tuntia sitten, joten älä nosta aihetta esille uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jolla on samanlainen fiksaatio HesaÄijään kuin toisilla Konstaan..?
Ei ole fiksaatiota sentään, mutta täällä ainakin yksi, joka tykkää paljon HesaÄijästä: maanläheisyys, sympaattisuus, kyky nauraa itselleen, heittäytymiskyky ja oli hyvä laulajakin. Harmittaa edelleen, että tippui näin alussa. Mun muut suosikit on Konsta, Tommi, Suvi ja Katri.
Voihan hesaäijän jutuista pitää ja kaveri on varmasti ihan mukava. Mutta valitettava tosiasia on, että kovin kummoista lahjakkuutta sillä ei kyllä ole tuohon laulamiseen tai räppäämiseen. Varmaan ihan tarpeeksi hyvä kuitenkin, jos joku tai ihan itse pystyisi tekemään sellaisia kappaleita, joita haluttaisiin kuunnellakin.
Mutta laulukilpailun voitto, ei tule ikinä tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jauhaminen on lopetettu jo monta tuntia sitten, joten älä nosta aihetta esille uudestaan.
En nostanut, vaan edellisen viestin kirjoittaja.
Tässä ketjussa ei sitten mitenkään osata pysyä aiheessa. Tarkoitushan ei ole ruotia Konsta Hietasen työprojekteja, aikatauluongelmia tms. Eikä myöskään jankata sivutolkulla eipäs-juupa-minäpästiedän päiväkotitason kinastelua. Tämän ketjun ides on keskustella ohjelmasta nimeltä Tähdet Tähdet. Jos ei ole siitä mitään sanottavaa, voi jättää tämän ketjun rauhaan. Raskasta yrittää etsiä ohjelmasta keskustelua, kun se on peitetty sivutolkulla kestävällä lätinällä ihan muusta.
Eli onko jollakin ajatuksia itse ohjelmasta (esityksistä, tuomareista, tuotannosta jne.)? Vai odotellaanko torstaita, jolloin kappaleet julkistetaan? Itse toivoisin, että ei mentäisi pelkillä puhkikuluneilla listahiteillä, vaan mukana olisi vaihteleva kattaus erityyppistä poppia. Ja toivoisin, että Mikko Harju pääsisi takaisin keikkalavoille esittämään omaa musiikkiaan ja jättäisi tämän ohjelman pudotuksen myötä.
Muita joiden mielestä Katri kaunistuu/söpöstyy näinä vuosina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan kuuntele oikeasti Robininkaan musaa. Eihän?
Oikeastiko vertaat Robinin laulutaitoja Mikko Harjun laulutaitoihin? 😱
Ei ne kovin kaukana toisistaan ole. Kouluarvosanoin: Mikko 5-, Robin 6+
Et ole tainnut koskaan kuulla Robinia livenä? Ei ole epävireinen, osaa fraseerata, luontainen r'n'b-soundi, sujuu myös rouheampi rock. Robinista voi olla teini-ilmiönä mitä mieltä tahansa, mutta kuuluu kiistatta Suomen lahjakkaimpiin laulajiin. Työni puolesta näen lukuisia live-keikkoja per vuosi ja Robinin livelaulu teki vaikutuksen heti ensimmäisellä kuuntelukerralla. Sori ohis.
Olen kuullut ihan tarpeeksi. Pysyn kannassani arvosanan suhteen. Ymmärrän, että fanina on vaikea nähdä idolinsa heikkouksia, mutta totuus on ettei Robin ole kovin kaksinen laulaja. Jos olisi kiistatta Suomen lahjakkaimpia laulajia, olisi kiinnostusta muuallakin kuin pikkutyttöjen keskuudessa. Vaan ei ole.
Siis miksi heti olisi fani, jos kehuu jonkun laulua? Minä ainakin olen kuullut Robinia lapsieni kautta ja todennut omin silmin livenäkin, että hän laulaa erittäin hyvin. Enkä ole mikään sen suurempi fani. Pitää olla aika pahasti sävelkorvaton, jos väittää, ettei Robin ole hyvä laulaja. -eri
Laulaisipa Konsta jossain jaksossa Suomeksi. Tosin, haluaa ilmeisesti haastaa itseään, joten ehkä suomenkielisillä biiseillä se olisi vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan kuuntele oikeasti Robininkaan musaa. Eihän?
Oikeastiko vertaat Robinin laulutaitoja Mikko Harjun laulutaitoihin? 😱
Ei ne kovin kaukana toisistaan ole. Kouluarvosanoin: Mikko 5-, Robin 6+
Et ole tainnut koskaan kuulla Robinia livenä? Ei ole epävireinen, osaa fraseerata, luontainen r'n'b-soundi, sujuu myös rouheampi rock. Robinista voi olla teini-ilmiönä mitä mieltä tahansa, mutta kuuluu kiistatta Suomen lahjakkaimpiin laulajiin. Työni puolesta näen lukuisia live-keikkoja per vuosi ja Robinin livelaulu teki vaikutuksen heti ensimmäisellä kuuntelukerralla. Sori ohis.
Olen kuullut ihan tarpeeksi. Pysyn kannassani arvosanan suhteen. Ymmärrän, että fanina on vaikea nähdä idolinsa heikkouksia, mutta totuus on ettei Robin ole kovin kaksinen laulaja. Jos olisi kiistatta Suomen lahjakkaimpia laulajia, olisi kiinnostusta muuallakin kuin pikkutyttöjen keskuudessa. Vaan ei ole.
Siis miksi heti olisi fani, jos kehuu jonkun laulua? Minä ainakin olen kuullut Robinia lapsieni kautta ja todennut omin silmin livenäkin, että hän laulaa erittäin hyvin. Enkä ole mikään sen suurempi fani. Pitää olla aika pahasti sävelkorvaton, jos väittää, ettei Robin ole hyvä laulaja. -eri
Minkäs biisin Robin esitti tässä Tähdet Tähdet ohjelmassa? Entä millä numerolla häntä voi äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Laulaisipa Konsta jossain jaksossa Suomeksi. Tosin, haluaa ilmeisesti haastaa itseään, joten ehkä suomenkielisillä biiseillä se olisi vaikeampaa.
Olen 5000% varma, että jossain jaksossa laulaa suomeksi (huom! pieni alkukirjain). Viimeistään iskelmäjaksossa, kun sellainen todennäköisesti on tulossa. Kyllä suomenkielisistäkin biiseistä haastetta löytyy, kun valitsee sopivan. Eihän kieli vaikuta sävelkulkuihin, tempoon yms. joilla musiikkikappaleen vaikeus yleensä mitataan.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan koskaan tango-genreä? Voisi olla mielenkiintoinen. Ehkä parempi kuin iskelmä.
Olisi muuten todella hyvä idea! Näkisi kuka osaa laulaa tyylikkäästi ilman perseen keikutusta.
Ei ole fiksaatiota sentään, mutta täällä ainakin yksi, joka tykkää paljon HesaÄijästä: maanläheisyys, sympaattisuus, kyky nauraa itselleen, heittäytymiskyky ja oli hyvä laulajakin. Harmittaa edelleen, että tippui näin alussa. Mun muut suosikit on Konsta, Tommi, Suvi ja Katri.