Onko ns sukupuoleton ihminen aina myös biseksuaami
vai voiko olla myös hetero? Sukupuolettomalla tarkoitan henkilöä, joka ei tunne itseään naiseksi tai mieheksi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi tietää olevansa hetero, jos identiteetti ei ole kumpaakaan, ei mies eikä nainen?
Seksuaalisuus on eri asia kuin sukupuoli. Kysymys siis kuuluu, jos ei identifioidu tiukasti kumpaankaan sukupuoleen, onko (yleensä) myös seksuaalisuudeltaan bi?
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi tietää olevansa hetero, jos identiteetti ei ole kumpaakaan, ei mies eikä nainen?
Ilmeisesti biologisesti kuitenkin jompi kumpi.
Minusta olisi loogisempaa yhtyä toiseen sukupuolettomaan.
Siis miten niin? Voihan sukupuoleton olla myös esim aseksuaali.
Siitä että mä olen nainen ei voi päätellä automaattisesti että olen kiinnostunut miehistä, miksi jostain muusta sukupuolesta siis voisi päätellä jotain vastaavaa?
Kamalaa olisi olla noin hukassa itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kamalinta olisi olla noin aivopesty lahkolainen jolle ajattelukin on vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on eri asia kuin sukupuoli. Kysymys siis kuuluu, jos ei identifioidu tiukasti kumpaankaan sukupuoleen, onko (yleensä) myös seksuaalisuudeltaan bi?
Seksuaalisuus tosin liittyy sukupuoleen. Hetero on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, homoseksuaali taas samasta.
Ei ole olemassa sukupuolettomia ihmisiä. Olet joko mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus tosin liittyy sukupuoleen. Hetero on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, homoseksuaali taas samasta.
Joo, mutta vain biologiseen sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Mene seuroihisi julistamaan pottapää.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että mä olen nainen ei voi päätellä automaattisesti että olen kiinnostunut miehistä, miksi jostain muusta sukupuolesta siis voisi päätellä jotain vastaavaa?
Kun olet nainen, niin olet joko hetero, lesbo tai bi (tai aseksuaali). Jos on muunsukupuolinen, eli ei kumpaakaan sukupuolta, niin ei voi olla lesbo tai hetero. Esimerkiksi heterossa muunsukupuolella ei ole vastakkaista sukupuolta, josta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene seuroihisi julistamaan pottapää.
Et voi kieltää faktoja, etkä muuttaa geenejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hulluja nuo ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta vain biologiseen sukupuoleen.
Eli muunsukupuolinen onkin sitten oikeasti vaan nainen?
Minä olen sukupuoleton, mutta biologisesti nainen. Romanttisesti rakastun kumpaan sukupuoleen tahansa, mutta seksuaalisesti olen lähinnä lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalinta olisi olla noin aivopesty lahkolainen jolle ajattelukin on vierasta.
Aivopesty ihminen sotii itse tiedettä vastaan, missä sukupuolia on kaksi.
-eri-
Muunsukupuolisen kiinnostus trans-/miehiin ja maksuliinisuutta kohtaan: androseksuaalisuus, viehtyminen feminiinisyyttä ja trans-/naisia kohtaan: femiseksuaalisuus.