Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi, onko täällä vanhoja Online-veteraaneja?

Vierailija
16.04.2013 |

Tiedättekö muiden kuulumisia tai missä muut vaikuttavat, moniko jatkaa täällä, siirtyivätkö jonnekin muuanne tai Facebookiin?

Osa taisi lopettaa nää palstailut kokonaan, kuten esim. minä, nyt piti piipahtaa, kun piti kysyä yhtä juttua anonyyminä ;)

-MM

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :) Täällä tulee käytyä harvakseltaan, tää on paljon tylsempi paikka. Eikä täällä tulis mieleenkään esiintyä nikillä...

T. E.N.

Vierailija
22/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nää palstamiehet muka oikeasti miehiä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnentyttönen käy täällä myös välillä ihan tiuhaan, jutut samoista aiheista kuin silloin ennen :D

Kätkis Häntälään? Huhheijaa!

Vierailija
24/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mä täällä joskus mutta tylsää on. Enimmäkseen olin ennen vanhaan ev mutta joskus kirjoittelin nikeillä Rosamunda ja Bella

Vierailija
25/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapsi on ollu enempi kipeenä, niin oon pari päivää täälläkin notkunut. Nikittä, luonnollisesti.

Ja hyvin oli aiemmin tiivistetty mun kuulumiset. 

tv

Vierailija
26/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistuneesti siirtynyt IRL, sinne oikeaan elämään, välillä käyn täällä selailemassa viestejä, ehkä viikottain.

Olen saanut elämääni paljon enemmän sisältöä sen jälkeen kun jätin nämä keskusteluryhmät vähemmälle, hetkeksi se korvautui Facebookilla, mutta sekin on nykyään niin urvelo media, että olen dramaattisesti vähentänyt sitäkin.

Ulkoilen, kasvatan kasveja, luen, käyn elokuvissa ja teatterissa, yleensäkin: elän :)

Ja nyt nikittä ;)

Vierailija
27/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut palstalla vuodesta -99, alkuunhan oli AV ja sen jälkeen tuli Online ja taas aihe vapaa, tosin 100 kertaa huonompana kuin alunperin oli

Vierailija
28/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 11:42"]

Olen ollut palstalla vuodesta -99, alkuunhan oli AV ja sen jälkeen tuli Online ja taas aihe vapaa, tosin 100 kertaa huonompana kuin alunperin oli

[/quote]
Oliko sinulla Onlinella vakituinen nimimerkki?

Vierailija
29/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 11:42"]

[/quote]
Oliko sinulla Onlinella vakituinen nimimerkki?

Vierailija
30/32 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi ihan uteliaisuuttaan nyt tietää, kun aikaakin on kulunut, että olikohan tuolla Onlinella paljon ns. feikkinikkejä ts. rinnakkaisnikkejä, joku joka pelleili useammalla nimimerkillä?

Tiedättekö yhtään?

Vierailija
31/32 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätkävaara oli ennen Com.

Vierailija
32/32 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut vuodesta 2000, osin ev, osin Neppari-nikillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme