Moi, onko täällä vanhoja Online-veteraaneja?
Tiedättekö muiden kuulumisia tai missä muut vaikuttavat, moniko jatkaa täällä, siirtyivätkö jonnekin muuanne tai Facebookiin?
Osa taisi lopettaa nää palstailut kokonaan, kuten esim. minä, nyt piti piipahtaa, kun piti kysyä yhtä juttua anonyyminä ;)
-MM
Kommentit (32)
Oliko nää palstamiehet muka oikeasti miehiä??
Onnentyttönen käy täällä myös välillä ihan tiuhaan, jutut samoista aiheista kuin silloin ennen :D
Kätkis Häntälään? Huhheijaa!
Käyn mä täällä joskus mutta tylsää on. Enimmäkseen olin ennen vanhaan ev mutta joskus kirjoittelin nikeillä Rosamunda ja Bella
Nyt kun lapsi on ollu enempi kipeenä, niin oon pari päivää täälläkin notkunut. Nikittä, luonnollisesti.
Ja hyvin oli aiemmin tiivistetty mun kuulumiset.
tv
Olen onnistuneesti siirtynyt IRL, sinne oikeaan elämään, välillä käyn täällä selailemassa viestejä, ehkä viikottain.
Olen saanut elämääni paljon enemmän sisältöä sen jälkeen kun jätin nämä keskusteluryhmät vähemmälle, hetkeksi se korvautui Facebookilla, mutta sekin on nykyään niin urvelo media, että olen dramaattisesti vähentänyt sitäkin.
Ulkoilen, kasvatan kasveja, luen, käyn elokuvissa ja teatterissa, yleensäkin: elän :)
Ja nyt nikittä ;)
Olen ollut palstalla vuodesta -99, alkuunhan oli AV ja sen jälkeen tuli Online ja taas aihe vapaa, tosin 100 kertaa huonompana kuin alunperin oli
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 11:42"]
Olen ollut palstalla vuodesta -99, alkuunhan oli AV ja sen jälkeen tuli Online ja taas aihe vapaa, tosin 100 kertaa huonompana kuin alunperin oli
[/quote]
Oliko sinulla Onlinella vakituinen nimimerkki?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 11:42"]
[/quote]
Oliko sinulla Onlinella vakituinen nimimerkki?
Mua kiinnostaisi ihan uteliaisuuttaan nyt tietää, kun aikaakin on kulunut, että olikohan tuolla Onlinella paljon ns. feikkinikkejä ts. rinnakkaisnikkejä, joku joka pelleili useammalla nimimerkillä?
Tiedättekö yhtään?
Mä oon ollut vuodesta 2000, osin ev, osin Neppari-nikillä.
Minä :) Täällä tulee käytyä harvakseltaan, tää on paljon tylsempi paikka. Eikä täällä tulis mieleenkään esiintyä nikillä...
T. E.N.