Miks toimistossa pitää peittää olkapäät?
Kommentit (13)
Koska toimistossa on kylmä. Jäävät katseet viilentävät toimiston kuin toimiston.
Ei kuulu toimistoon mitkään hihattomat topit. Ei siellä olla paljastelemassa vaan tekemässä töitä.
Töitä tehdessä lähtökohtana on asiallinen pukeutuminen. Yleensä raja menee että normaalit t-paidat ovat ok, mutta sitä paljastavammat paidat eivät enää ole.
Ilmastointi puhaltaa kylmää, ei tarkene edes t-paidassa.
Pomo laittoi pitsipöksyisen ja tissit-ulkona paidassa olevan vaihtamaan. Samoin itse lähetin myös, napaan asti auki ja tissi-tyrkkypaita päällä olevan sijaisen kottiin...
Mutta kun ei tarvitse. Riippuu täysin toimistosta.
Uskomatonta, jos tällainenkin asia pitää erikseen kieltää ja selittää, eikö mitään ole kotona opetettu.
Vierailija kirjoitti:
Töitä tehdessä lähtökohtana on asiallinen pukeutuminen. Yleensä raja menee että normaalit t-paidat ovat ok, mutta sitä paljastavammat paidat eivät enää ole.
...miehilläkään. Röllömahainen setä vaimonhakkaajapaidassa olisi oksettava näky. Kaikki lähtis kesken päivän saikulle noro-epäilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pomo laittoi pitsipöksyisen ja tissit-ulkona paidassa olevan vaihtamaan. Samoin itse lähetin myös, napaan asti auki ja tissi-tyrkkypaita päällä olevan sijaisen kottiin...
Unissas, pasi. Missä sä uneksit olevasi töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei toimiston säännöissä sellaista erikseen kielletä, ei tarkoita että olisi asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa meilläkin laittaisi!
Vierailija kirjoitti:
PS:n officessa ollaan alasti ja pojat tekee tasatunnein junan. Se on "tunnin juna".
Se on asiallista. Paljaat olkapäät eivät kuulu työpaikkapukeutumiseen.