Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit on vaan rumia, poikkeuksetta!

Vierailija
15.04.2013 |

En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!

No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eihän niitä tasokkailla naisilla juuri näe. Miettikääpä Herttuatar Catherinea, Kruunuprisessa Victoriaa tai muita kuninkaallisia.

Vierailija
2/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasakin ja mukatrendikkäiden juttuja ne ovat. Tasokkailla naisilla niitä ei tosiaankaan näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko minä silti tykätä omasta tatuoinnistani? Se on muuten sellaisessa paikassa, että näkyy vain jos haluan sen näkyvän, joku saattaa siis vastoin parempaa tietoaan pitää minua tasokkaana naisena...

Vierailija
4/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:41"]

Saanko minä silti tykätä omasta tatuoinnistani? Se on muuten sellaisessa paikassa, että näkyy vain jos haluan sen näkyvän, joku saattaa siis vastoin parempaa tietoaan pitää minua tasokkaana naisena...

[/quote]

Toki saat tykätä omasta tatuoinnistasi. Ruma se silti on.

Vierailija
5/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kun moni teistä näkisi mitä vaatteiden alle kätkeytyy... moni tasokas nainen saattaa olla leimattu koko iholtaan, joka jää vaatteiden alle. ettekä te raukat sitä nää ja pidätte vielä tasokkaina, mokomia.

Vierailija
6/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:34"]

En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!

No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.

[/quote]

Siinä tapauksessa et ole tunnistanut kaikkia tatuointeja tatuoinneiksi. Silmien, huulien ja kulmien kestopigmentoinnit ovat myös tatuointeja...

Vierailija
7/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:43"]

voi voi kun moni teistä näkisi mitä vaatteiden alle kätkeytyy... moni tasokas nainen saattaa olla leimattu koko iholtaan, joka jää vaatteiden alle. ettekä te raukat sitä nää ja pidätte vielä tasokkaina, mokomia.

[/quote]

No eipä niitä ole paparazzien bikiniotoksissakaan pahemmin näkynyt? 

Vierailija
8/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:13"]

[/quote]

mistä kohtaa papparazzavat naiset ovat niitä tasokkaita naisia?

[/quote]

Vierailija
9/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:13"]

[/quote]

mistä kohtaa papparazzavat naiset ovat niitä tasokkaita naisia?

[/quote]

[/quote]

heheh, haenko rautalankaa??

Vierailija
10/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, yhtään kaunista tatuointia en ole nähnyt. Mielenkiinnolla odotan näkeväni kun vanhenemme, että miltä nämä nyt niin hienot tatuoinnit näyttävät sitten ryppyisellä ja kenties hieman roikkuvalla iholla...

Eikö niitä mietelauseita yms. voi painattaa vaikka t-paitaan tai muuhun vaatteeseen (vaatteet on mun aatteet -tyyliin ;), jos haluaa niitä kaikelle kansalle julki tuoda. Sitten on helpompi vaihtaa aatteita ja vaatteita.

Vierailija
11/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, onko miehesi pettänyt sinua jonkun kuuman, tatuoidun mimmin kanssa? ;) Vaikuttaa katkeruudelta.

Vierailija
12/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:41"]

[/quote]

Toki saat tykätä omasta tatuoinnistasi. Ruma se silti on.

[/quote]

Aivan niin, näkemättähän sen luonnollisesti paremmin tietää.

Vierailija
13/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit ovat poikkeuksetta suttuisen näköisiä ja tekee kantajastaankin suttuisen näköisen. Varsinkin kun alkavat sinertää ja levitä, niin kuin tatuoinneille käy.

En ymmärrä miten joku haluaa pilata itsensä tatuoinnilla.

Vierailija
14/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten ihan tuntemattomat ihmiset (jopa vanhemmat naiset!) ovat kehuneet tatuointiani nätiksi =) Esim uimahallissa.. Mutta ne on varmaan vaan vittuillut =D

Vierailija
15/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo menneen talven muotijuttu. Mahtaa niitä harmittaa jotka ottivat tatuoinnin kun se on niin makeeta :-D :-D.

Vierailija
16/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:37"]

Joo eihän niitä tasokkailla naisilla juuri näe. Miettikääpä Herttuatar Catherinea, Kruunuprisessa Victoriaa tai muita kuninkaallisia.

[/quote]

Ja sä luokittelet itsesi samaan kastiin noiden kanssa? Ihan vaan siksi kun sinulla ei ole tatuointia! Hah! Huuto naurua! :D

t. tatskamamma

Vierailija
17/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:33"]

Taitaa olla jo menneen talven muotijuttu. Mahtaa niitä harmittaa jotka ottivat tatuoinnin kun se on niin makeeta :-D :-D.

[/quote]

Henk.koht en tunne ketään joka olisi muodin takia ottanut tatuoinnin. Itse asiassa, ne eivät taida välittää muodista juuri ollenkaan...

Vierailija
18/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö. Kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
19/167 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon tatskoja, ja mielestäni todella nättejä. Jos kuva kerran näyttää nätille paitaan painettuna, niin miksei ihoonkin?

Laatutatskat ei levahda, ja sittenkun väri haalistuu/sinertyy, voi sen värityttää uusiks.

Yleensä vanhempi sukupolvi pitää tatskoja rumina, ja se on ok, kun ei silloin dinosaurustenaikaan niitä niin olla totuttu näkemään ihmisillä (paitsi ehkä rikollisilla tai merirosvoilla).

Itse olen valmis nauramaan päin naamaa niille, jotka nauravat päin tatuointejani. Tarkoittaen siis, että olen valmis nauramaan päin teidän kurttuisia kasvojanne, koska ei kukaan nuori ihminen enää toisten tatskoista jaksa välittää. Naamaa näkemättä tietää, että täällä irkee +40 av-mammat.

Ja kyllä, siinä vaiheessa jos iho alkaa rupsahtaa ja roikkua, niin eipä se kuva sitä asiaa paranna eikä pahenna. Rupsahdus on rumaa oli tatskaa tai ei. Ja itelläni on selässä ja käsissä, ja harvemmin noilta kohdilta tatuointi ihan pilalle rupsahtaa, ja jos niin onkin, niin ei se käsi paljaana hyvältä näyttäs ilmankaan tatskaakaan, eli pitkät hihat päälle sit. Vanhana mummona tilanne saattaa olla todella ruma, mutta enpä usko että siitä asiasta silloin niin piittaa, tai jos piittaa, niin vanhana on aikaa katua kaikkea turhanpäiväistä, vaikka sitten niitä tatuointeja.

Sitä en käsitä vieläkään, miten ne ihan totta vaikuttaa kenenkään muun elämään, kuin niiden, joilla niitä kuvia on...? En voi tajuta, miksi ihmisiä täällä haittaa naapurin likan/pojan tatskat.

Vierailija
20/167 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kuva kerran näyttää nätille paitaan painettuna, niin miksei ihoonkin?"

No sen paidan voi vaihtaa vaikka kuinka monta kertaa ja käyttää vaikka paitaa ihan ilman kuvia jos mieli muuttuu (esim. iän myötä), mutta se kuva siinä ihossa on ja pysyy! (Tatuointien poistamisesta/häivyttämisestä jää siitäkin jäljet ihoon ja syvät painaumat pankkitiliin).

Nuorena otettu tatuointi ei ehkä keski-ikäisellä olekaan enää niin kovin "ihku".

Minua ei henk.koht. haittaa muiden tatuoinnit. Ne ei todellakaan pilaa mun päivää, mutta myönnän, että olen tuntenut USEITA kertoja jonkinlaista sääliä ja myötähäpeää (tai jotain niiden sekoitusta), kun näen kamalia tatuointeja kamalissa paikoissa.

Tulee mm. mieleen jossain vaatekaupassa nähty kaunis nuori naismyyjä, jolla oli tatuoitu jotain tassun jälkiä tissivaosta hieman vinosti olkapäähän päin. Sitä ei saisi peittoon kuin melko korkeakauluksisella paidalla. Kyllä ihan harmitti sen kauniin tytön puolesta, kun oli mennyt pilaamaan kauniin rinnusalueen ihon käsittämättömän järkyttävällä tatskalla.