Miesystävä lähti kesken mökkiloman yöllä kotiinsa
Vietettiin viimein yhteistä mökkilomaa sukuni mökillä, ainoa yhteinen loma koko vuonna. Mukana siis miesystäväni ja hänen poikansa sekä minä ja lapset.
Olemme olleet yhdessä reilut pari vuotta ja minua on kalvanut, ettei suhde ole edennyt yhtään ja olemme kuin kaksi eri porukkaa, ei oikein mitään yhteistä, vaikka yritän huomioida miehen poikaa paljon.
Otin asian keskusteluun mökillä saunassa kahden kesken, että miten näitä "eri leirejä" voisi yrittää silottaa, että olisi kaikilla varmasti mukavampi olla. Mies nauroi minulle ivallisesti, sanoi minun ylläpitävän tilannetta ja suuttui. Hän pakkasi omat ja poikansa tavarat ja lähtivät sanaakaan sanomatta pois. Tilannetta edelsi, että hän oli pari tuntia aiemmin painostanut minua kanssaan metsään harrastamaan seksiä, josta kieltäydyin tällä kertaa. Muutoin meillä on seksiä vähintään kerran päivässä. Minulle tuli todella halpa ja hyväksikäytetty olo. Hänen käytös oli koko reissun ajan kylmää ja ei tosiaan millään tavalla minua huomioivaa. Aivan kuin olisin ollut vain hänen tarpeiden tyydyttämistä varten ja tulivat mökkeilemään kanssamme, jotta hänen poikansa saa mukavan kalastus- ja uintiloman, josta poika nauttii. Poikaa (11v) alkoi kyllästyttämään vajaan viikon lomailun jälkeen ja hän toi esiin koti-ikävää useana päivänä.
Ei taida tässä enää olla kyse rakkaudesta hänen puoleltaan. Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri. Mies ei sanonut minulle mitään lähtiessään, yritin keskustella, ettei minusta tuollaisesta voi suuttua, mutta hän laittoi kädet korvilleen. En ole lähdön jälkeen hänestä kuullut mitään (kohta vko mennyt). En tiedä, mitä tapahtui.. Jätettiinkö minut? Hänellä lukee edelleen fb:ssa, että on parisuhteessa kanssani.
Olen vain niin surullinen :(
Kommentit (149)
Laittoi kädet korvilleen? Mies käyttäytyy kuin viisivuotias ja vielä haikailet mokoman perään.
Aina uudelleen jaksaa ihmetyttää millaisten tyyppien kanssa naiset jaksavat yrittää yhteiselämää. Eikö johtopäätöksiä tullut vedettyä jo viime vuonna? Ovatko vapaat miehet todellakin niin vähissä että naisen pitää nöyrtyä, alistua, sietää?
Vaatikaa nyt niiltä miehiltä edes käytöstapojen alkeita. Jättäkää pskiaiset. Eivät ne opi jos jatkatte miellyttämistä.
No nyt ap soittaa miehelle, ruinaa takaisin, sanoo, että suostuu metsäseksiin vaikka ympäri vuoden kunhan mies tulee takaisin!! Sitten yhdistetään nämä kaksi onnellista ja tasapainoista perhettä, eletään onnellisina aina ja ikuisesti.
Mökkiajan leikiyään perhettä vaikka ette ole. Tosi kurjaa lapsille, niiden mielipidettäkin pitää kuunnella. Toki kiva hetki kalastella ja uida, mutta nyt sadesäällä möksässä outojen lasten kanssa pari viikkoa,
Tästä tarinasta puuttuu todennäköisesti se osa, mikä selittäisi oikeasti miehen suuttumisen ja lähtemisen... Ja näistä jutuista kuultaa todella vahvasti läpi se, että naiset valittavat aina, kun parisuhde ei etene tai sisällä heidän haluamiaan asioita. Parisuhde on kompromissi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tarinasta puuttuu todennäköisesti se osa, mikä selittäisi oikeasti miehen suuttumisen ja lähtemisen... Ja näistä jutuista kuultaa todella vahvasti läpi se, että naiset valittavat aina, kun parisuhde ei etene tai sisällä heidän haluamiaan asioita. Parisuhde on kompromissi.
Jos nainen ottaa puheeksi suhteen kehittymisen on tuollainen reaktio mieheltä lapsellinen. Kädet korville, häipyminen. Tuossa ei ole puolusteltavaa. Jos jo suhteen alkuvaiheessa on tuollaista ilmennyt en voi kuin ihmetellä miksi pitää jatkaa. Tulee mieleen epätoivoinen äiti joka ei pysty saamaan puheyhteyttä murrosikäiseen. Äiti ei voi lähteä ja jättää, mutta miksi pitää aikuisen naisen hyysätä tällaista miesvauvaa?
Vierailija kirjoitti:
Heh, prinsessa ei saanut omaa tahtoaan läpi ihan joka asiassa ja alkoi jänkyttämään miehelle vastaan. Tilanteen eskaloitumisen välttämiseksi mies lähti poikansa kanssa pois.
Ja nyt sitten tarinan konna onkin mies! ;)
Voi miten hienosti kirjoitit yhdenlaisen miesnäkökulman. :)
Tarkoititko, että nainen on käyttäytyi kuin prinsessa, kun sai tahtonsa läpi kieltäytyessään seksistä? Toivon, että ymmärsin ajatuksesi väärin. 😑
Olen samaa mieltä kanssasi siinä, että miehen kannatti lähteä siinä vaiheessa, kun teki itsestään naisensa silmissä lopullisesti hölmön.
Kun nainen nauraa miehelle, joka laittaa kädet korvilleen kuin viisivuotias - heikko mies eskaloituu.
Ei se mies mikään konna ole. 🍼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, prinsessa ei saanut omaa tahtoaan läpi ihan joka asiassa ja alkoi jänkyttämään miehelle vastaan. Tilanteen eskaloitumisen välttämiseksi mies lähti poikansa kanssa pois.
Ja nyt sitten tarinan konna onkin mies! ;)
Voi miten hienosti kirjoitit yhdenlaisen miesnäkökulman. :)
Tarkoititko, että nainen on käyttäytyi kuin prinsessa, kun sai tahtonsa läpi kieltäytyessään seksistä? Toivon, että ymmärsin ajatuksesi väärin. 😑
Olen samaa mieltä kanssasi siinä, että miehen kannatti lähteä siinä vaiheessa, kun teki itsestään naisensa silmissä lopullisesti hölmön.
Kun nainen nauraa miehelle, joka laittaa kädet korvilleen kuin viisivuotias - heikko mies eskaloituu.Ei se mies mikään konna ole. 🍼
Tässä on vain ap:n kertomana ja keksimänä tarinaa, joten jos siitä on joku osa totta, niin mahdolliseen miehen kertomaan versioon se ei mene luultavasti ihan yhteen.
Minä olen nainen ja näen ap:n tarinoineen vain hölmönä yksinkertaisena tarinatätinä, jolla ei ole oikeasti niin miestä saati lapsiakaan, kunhan hän nyt vain sai kerrottua yhden mielensäpahoittamistarinan satojen muiden keksittyjen lisäksi. Teidän muiden kannattaa uskoa ihan kaikki tästä eteenpäinkin ja pahoittaa niistä uudelleen ja uudelleen mielensä.
Porvoolaiset lomailee ja jotkut hölmöt vielä ihan tosissaan kommentoivat.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta seksiä vähintään kerran päivässä, just joo..
No täällä 21 vuotta. Onhan joitain päiviä jäänyt väliin, mutta keskimäärin noin 365 kertaa vuosi.
"Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri."
Miksi AP olit vielä vuoden miehen kanssa, jos teki samoin jo viime kesänä??
Vaikutat niin kynnysmatolta, että tuleehan se paska vielä takaisn ja nussii sua. Olette ansainneet toisenne. Samaa settiä.
Nyt hieman ryhtiä ja unohda koko mies!
Vierailija kirjoitti:
"Mies teki samoin viime kesänä myös, jättivät meidät mökille ja siksi pettymys ja häpeä on niin suuri."
Vaikutat niin kynnysmatolta, että tuleehan se paska vielä takaisn ja nussii sua. Olette ansainneet toisenne. Samaa settiä.
Ja ap antautuu tietysti, heh
Näitä tarinoita tulee nyt päivittäin, pitäähän se toisaalta aivot toiminnassa kun näitä keksii. Harmi vaan, että mies tuntuu olevan aina jotenkin alamittainen tai arvaamaton, voisi keksiä myös tarinoita, joissa mies onkin aikuinen ja vastuuntuntoinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
No ei se ap ollut viime kesänä, eikä ollut tänäkään kesänä minkään miehen kanssa missään. Kun tämä nyt on niin päivän selä trollaus, että on oikeasti ihan noloa, miten moni tähän on mennyt.
Sääliksi käy tämän miehen lapsi, toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. Tuollainen aikuinen ei ole vakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ap ollut viime kesänä, eikä ollut tänäkään kesänä minkään miehen kanssa missään. Kun tämä nyt on niin päivän selä trollaus, että on oikeasti ihan noloa, miten moni tähän on mennyt.
Tämä voi hyvinkin olla totta, tiedän nimittäin yhden tällaisen miehen ihan tosielämässä. Hän on mm. suuttuessaan lähtenyt mökiltä taksilla 200km päähän kotiinsa. Oli jo juonut, joten ei voinut enää lähteä autolla. Jannelle vaan terkkuja, liekö sama mies kyseessä.
No ehkäpä mies ei ole mökki-ihmisiä. Voisiko sitä yhteistä lomaa viettää jossain muualla? Itselleni olisi horroria olla päälle viikko mökillä...
Vaan noin muutenkin. Miksi olet yhä ko. miehen kanssa?
Miksi mies halusi metsään sekstailemaan jos olitte saunaan menossa? Parempina se saunassa on panna menemään. Kai sentään annoit saunassa pesää?
"Ei taida tässä enää olla kyse rakkaudesta hänen puoleltaan."
No shit, Sherlock.
Päästä itsesi irti tuosta miehestä, älä satuta itseäsi enempää.