Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaisikohan tuo sängeksi/kaljuksi vetäminen tosi pahan hilseen hoidossa, vai

Vierailija
15.04.2013 |

oonkohan mä vain pahemmassa pulassa kun ei hiuksilla voi peitellä sitten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, hilseshampootkaan ei auta. Jossain lehdessä oli lääkäri juuri vastannut hilseen hoitoon liittyviin kysymyksiin, olisikohan ollut Kauneus&Terveys? Jotain öljyä kai suositeltiin..

Vierailija
2/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, mä olen kalju ja silti on päänahkaongelmia. Se on päänahassa, ei hiuksissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy voi auttaa, laitappa googleen dandruff remedies & olive oil.

Vierailija
4/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut laimennettua omenaviinietikkaa? palauttaa hiuspohjan luonnollisen happamuuden. Mulla meni hiukset ja päänahka pilalle, kun asuin maassa, jossa vesi oli tosi kovaa, mutta etikka elvytti molemmat!

Vierailija
5/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta... mun mies hilseilee iha hirveesti, sellane atooppine iho, on ajanu kaljuks tai siilin, on auttanu asiaa, ku saanu ilmaa päänahkaan :)

Vierailija
6/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko kokelleet ihan oikeeta, lääkeainetta sisältävää hilseshampoota? noi head & shouldersit tuskin eroaa radikaalisti ihan normishampoosta. apteekista saa ketokonatsolia (sienilääke) sisältäviä shampoita (esim nizoral). sitä kun käyttää kuuriluontoisesti (eli peset sillä joka kerta kun peset hiukset, n. joka toinen päivä pullo loppuun asti) niin pitäis lähteä. jos punoittaa ja kutisee niin voi kokeilla myös hydrokortisoniliuosta. 

Vierailija
7/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkentaa: Kai mulla siis hilsettä on vähän kaikkialla, mutta pahin ongelma on toisen korvan takana. Siinä on jo kait puolenkymmentä vuotta ollut sellainen useiden senttien läiskä, onko sitten taliköhnää tai mitä, mutta paksuja hilselaattoja saa repiä, ja alta vuotaa nestettä sitten, ja parissa päivässä on taas "kaurapuurolaatta" päässä. 

Ajattelin sellaista "piilokaljua", että olisi edes helpompi rasvata tuota kohtaa. Hävettää vaan että jos sitten näkyy vielä paremmin ja ihmisiä iljettää, kun ei mun tukka muutenkaan niin paksu ole että kokonaan peittyisi sitten tarvittaessa varmaankaan.

Vierailija
8/8 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkäriltä Diprosalic-nesteresepti.