18v nainen ja seurustelen 33v miehen kanssa, haluatko kysyä jotain?
Miehen taustat on sellaiset että hän on ex narkomaani ja rikollinen, edellisestä parisuhteesta 2kpl poika lapsia. Iät 6v ja 2v. Esikoinen mennyt huostaan ex-vaimon vanhemmille, koska nainen oli myös narkkari. Mieheni on tällä hetkellä korvaushoidossa.
Toivon kysymysten olevan sitten asiallisia kuitenkin.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:13"]
Onko sinulla huumetausta? vai miten tienne kohtasi?
[/quote]
Ei ole huumetaustaa onneksi, eikä tule.
Tiemme kohtasi yhteisten ystävien kautta :)
No, enpä kysy mitään. Kerron vain, että minä olen 48 v ja miesystäväni 32. Meillä menee tosi hyvin. Ollaan oltu yhdessä jo 7 v. Ikä = ?
taidat itse vielä olla melko kapinallinen lapsi kun ajat itsesi moiseen?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:24"]
No, enpä kysy mitään. Kerron vain, että minä olen 48 v ja miesystäväni 32. Meillä menee tosi hyvin. Ollaan oltu yhdessä jo 7 v. Ikä = ?
[/quote]
Tarkotatko että kysyt multa mikä on teidän ikäero kun laitoit tolleen loppuun " Ikä = ? "
Minun laskupään mukaan se on 14v.
Joudut ehkä valottamaan mulle kyllä nyt tuota että mitä tuolla oikeen meinasit... :D
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:25"]
[/quote]
En koe olevani enää lapsi, vaan nuori nainen. Kapinani kävin aikoja sitten läpi, joskus ala-asteen viimesimmillä luokilla. Oon tuon miehen kanssa koska rakastan sitä, mutta sen voin myöntää että pahuus miehissä kiihottaa. Mulla on ennen häntäkin ollut narkomaani miestä, rikollista miestä, taposta tuomittua miestä jne. Mulla on menny aina aika lujaa ja oon ollu hyvin voimakkaasti seksuaalinen luonne.
Ontuu tuo rooli. Ala-aste tulee ihan hienosti yhdyssanana ja "kapinallisimmillani"kin luonnistuu, sitten muistat taas yhtäkkiä heittäytyä mukamas lapselliseksi ja alat sössöttää ihan yhdys sana vammaista tekstiä 13-vuotiaan tasolta.
Otapa uusi alku päiväkausien roolihahmollesi, jota uppailet tuskastumiseen asti.
Se olikin kapinani. Olisi ollut tosi vaikea tuo pitempi versio kenelle vain.
Mua käy sua sääliksi. Olet ottanut paljon vanhemman miehen, joka on rikollinen ja jolla lapsia toiselle naiselle.
Väistämättä tulee mieleen, että heität pois nuoruutesi, ne elämäsi parhaat vuodet.
Mutta jokainen taaplaa tällä pallolla tyylillään, eikä mulla ole oikeutta kritisoida sun elämääsi. Onnea kyllä toivotan.
Itse toivoisin, että rikolliset leimattaisiin vahvemmin suomalaisessa yhteiskunnassa. On väärin, että he saavat nuoria naisia kumppaneikseen.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:33"]
[/quote]
En koe olevani enää lapsi, vaan nuori nainen. Kapinani kävin aikoja sitten läpi, joskus ala-asteen viimesimmillä luokilla. Oon tuon miehen kanssa koska rakastan sitä, mutta sen voin myöntää että pahuus miehissä kiihottaa. Mulla on ennen häntäkin ollut narkomaani miestä, rikollista miestä, taposta tuomittua miestä jne. Mulla on menny aina aika lujaa ja oon ollu hyvin voimakkaasti seksuaalinen luonne.
[/quote]
Voimakkaasti seksuaalinen luonne = teini jakaa itseään tappajille, narkeille ja muille rikollisille :D Tsemii hei!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:38"]
Ontuu tuo rooli. Ala-aste tulee ihan hienosti yhdyssanana ja "kapinallisimmillani"kin luonnistuu, sitten muistat taas yhtäkkiä heittäytyä mukamas lapselliseksi ja alat sössöttää ihan yhdys sana vammaista tekstiä 13-vuotiaan tasolta.
Otapa uusi alku päiväkausien roolihahmollesi, jota uppailet tuskastumiseen asti.
[/quote]
Mitä iloa sinä saat siitä jos korjailet toisten yhdyssana virheitä esimerkiks?
En minä jaksais...
Mitä ajattelet tulevaisuudestanne, pysyykö mies kuivilla? entä jos ei pysy?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:42"]
Mua käy sua sääliksi. Olet ottanut paljon vanhemman miehen, joka on rikollinen ja jolla lapsia toiselle naiselle.
Väistämättä tulee mieleen, että heität pois nuoruutesi, ne elämäsi parhaat vuodet.
Mutta jokainen taaplaa tällä pallolla tyylillään, eikä mulla ole oikeutta kritisoida sun elämääsi. Onnea kyllä toivotan.
Itse toivoisin, että rikolliset leimattaisiin vahvemmin suomalaisessa yhteiskunnassa. On väärin, että he saavat nuoria naisia kumppaneikseen.
[/quote]
Mun mielestä on väärin alkaa sanoa, että millanen ihminen saa minkäkin ikäisen kumppanin itselleen. Jos nuoremmalla naisella ja vanhemmalla miehellä synkkaa hyvin ja naisella ei oo mitään tollasia rikollisia taustoja, miehellä menneisyydestä on niin entä sitten. Ei menneisyys saa leimata koko ihmistä ja hälläkin, tolla mun nykysellä miehellä on oikeus rakastaa ketä haluaa. Näin sanoo mun sydän.
Joku säälitelköön, mutta itse en koe tässä myöskään mitään sääliteltävää. Mä olen erittäin onnellinen ja meillä on kiehtova parisuhde. ;) Enkä minä heitä nuoruusvuosia hukkaan, ei ne nimittäin minnekkään katoa, ne on niin kauan olemassa kun minä olen nuori. Eikä mun tarvihe edes ruveta esim. sille nuoremmalle lapselle äidiksi, hän asuu äitillään ja vierailee täällä mun ja miehen luona välillä, vaikka ei minuu todellakaan haittais että saisin hoivata tollasta pienokaista ja olla mukana kasvatuksessa, ihanaa! :) Kaikki mikä on tuota miestä, minä rakastan sitä koska minä rakastan mun miestä ja lapset on olennaisesti osa häntä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:33"]
[/quote]
[/quote]
Voimakkaasti seksuaalinen luonne = teini jakaa itseään tappajille, narkeille ja muille rikollisille :D Tsemii hei!
[/quote]
Eihän sen nyt tuota tarvii tarkottaa, harvemmin mitään irtosuhteita harrastan. :) voimakkaasti seksuaalisella luonteella voi tarkoittaa myös sitä, että kiihottuu vahvoista ja dominoivista, yleensä vanhemmista miehistä ja että pidän esimerkiksi paljon flirttailusta, koska siinä saa testata oman älykkyyden ja oveluuden taitoja. ;) Olla pelinaisen silmää siis.
Ei sitten ketään muuta löytynyt? onko sinulla joku hoivavietti että yrität rakastaa narkkarin terveeksi ja tästä kiitollisena hän palvoo sinua aina.....
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 16:46"]
Mitä ajattelet tulevaisuudestanne, pysyykö mies kuivilla? entä jos ei pysy?
[/quote]
Mun miehellä on kaks hoitokertaa et hän on niinku käyny katkolla vai kolme, en minä muista. Sano se mulle joskus siitä ja sitten on yks onnistunu hoito jolloin hän lopetti huumeet, sen jälkeen retkahti ja sit pääsi tuohon korvaushoitoon.
Ainakin mulla on toivomus, että hän pysyisi tietysti kuivilla ja uskon, että se on mun kanssa todennäkösempää, koska oon vähän erillainen ihminen kun tuo sen ex-vaimo... ja kun hän vielä narkkas kanssa, niin eihän tuosta miehen lopettamisesta tullu vittuakaan! Et mie yritän tässä niinku ohjata häntä mun kanssa vähän parempaan elämään.
Jos sit kävis taas niin... et menis tuo hänen touhu ihan överiks ja alkais se huumeiden käyttö kuten ennen, nii hetken mie varmaan sitä touhua kahtelisin ja sit varmaan meille tulis paljon riitoja, koska minä nalkuttaisin siitä lopettamisesta, mut jos asiat ei muutu nii lähtisin pois. En voisi jäädä sillon tuollaseen parisuhteeseen maleksimaan ja pilata siinä sivussa omaakin elämää.
Kun on itse aikanaan havahtunut vastaavanlaisen suhteen epätasapainoon, ja sitten oivaltanut, mitä on oikea rakastaminen ja tasa-arvoinen suhde, harmittaa nähdä muiden lähtevän tuohon samaan suohon. Mutta kaikkien meidän tätyy tehdä omat valintamme ja oppia omista virheistämme. Jokainenhan elää oman elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 17:00"]
Ei sitten ketään muuta löytynyt? onko sinulla joku hoivavietti että yrität rakastaa narkkarin terveeksi ja tästä kiitollisena hän palvoo sinua aina.....
[/quote]
Oishan sitä ollut muitakin miehiä joista valita, mulla oli ennen häntä yks pari vuotta vanhempi poikaystävä, hän nyt siis on 20 kun minä 18 ja tästä ei oo kauaa aikaa kun hän yritti minua takasin, mutten lähteny enää siihen kelkkaan koska meillä oli omat vaikeutemme siinä parisuhteessa ( jatkuvaa riitaa. ), eikä mulla muutenkaan ois ollu enää sitä pässiä kohtaan mitään tunteita nii ei siitä senkään takia ois tullu mitään toisin kun nykystä , jäin sitten tämän miehen syleilyyn ja hyvältä tuntuu... <3
Voin myöntää myöskin, että mulla on aikamoinen hoivavietti. Lapsia, miestäkin kohtaan. Mutta ei se oo se syy miks hänen kanssaan parisuhteeseen aloin, koska en minä pelkän hoivavietin takia vois alkaa kenenkään kanssa seurustelemaan kun se vaatii sen toisenlaisenkin tunteen sitä toista kohtaan. Sitten ihastuin mieheen ja rakastuin ja parisuhteemme perustuu kuitenkin aidolle rakkaudelle. :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 17:15"]
Kun on itse aikanaan havahtunut vastaavanlaisen suhteen epätasapainoon, ja sitten oivaltanut, mitä on oikea rakastaminen ja tasa-arvoinen suhde, harmittaa nähdä muiden lähtevän tuohon samaan suohon. Mutta kaikkien meidän tätyy tehdä omat valintamme ja oppia omista virheistämme. Jokainenhan elää oman elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla.
[/quote]
No sen verran voin sanoo, että vaikka miehellä on nuo taustansa, niin ei ne kyllä mitenkään meidän rakastamiseen vaikuta koska olen hyväksynyt ne alkualkoina ja meillä on ihan tasa-arvoinen suhde. :) puolin että toisin, molemmat arvostamme toisiamme yhtä paljon.
Harmillista että sinulle kävi toisin.
Kiusattiinko sua koulussa? Pelkäätkö että kiusaajat seuraavat sinua vieläkin? Tykkäätkö Cheekistä? Milloin lopetat näissä mielikuvitusjutuissa rypemisen ja menet sinne terapiaan? Suututko, kun taas jäit kiinni?
Onko sinulla huumetausta? vai miten tienne kohtasi?