Mies sanoi että lähtee viikoksi kalastamaan?!
...koska minä kuulemma kiukuttelen koko ajan turhasta ja haluaa nauttia kesälomastaan. Siis?? Oltiin juhannuksena vanhempieni mökillä ja siellä oli kaikki hyvin. Okei ehkä olen vähän kipakka ja sanon joskus rumasti, mutta enhän mä sitä siinä mielenalassa tarkoita. Mitä ajattelisitte, jos teille sanottaisiin noin?
Kommentit (43)
Hän kalastaa kestävällä tavalla:
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/f6994be04fe241b48f1a7a7fcf41574a.j…
No huh. En odottanut tuollaista vastaanottoa tunnin jälkeen. Mun mielestä toi on todella itsekästä mieheltä. Ehkä minäkin haluaisin lomalle?! Meillä oli vähän kinaa siivoamisesta ja siisteydestä ja mies vain ilmoitti, että jos hänen siivous ei kelpaa niin saan tehdä itse ja hän lähtee nyt mökille kalaan ja tulee sunnuntaina takaisin, jos kotona vain kiukutellaan. Huomautin vain ehkä vähän äänekkäästi että matot voisi imuroida toisella suuttimella ettei murut lennä joka puolelle. Siitä hän suuttui.
Mun mies käy joka kesä kavereidensa kanssa viikon Norjassa, käynyt jo vuosia lukuunottamatta aikaa, jolloin meillä oli taloudellisesti tiukkaa ja lapset leikki-iässä. Mitä sitten? Miksi hänen pitää syitä keksiä, eikö hän mene kalalle siksi,että itse haluaa?
AP vastaa.. kirjoitti:
No huh. En odottanut tuollaista vastaanottoa tunnin jälkeen. Mun mielestä toi on todella itsekästä mieheltä. Ehkä minäkin haluaisin lomalle?! Meillä oli vähän kinaa siivoamisesta ja siisteydestä ja mies vain ilmoitti, että jos hänen siivous ei kelpaa niin saan tehdä itse ja hän lähtee nyt mökille kalaan ja tulee sunnuntaina takaisin, jos kotona vain kiukutellaan. Huomautin vain ehkä vähän äänekkäästi että matot voisi imuroida toisella suuttimella ettei murut lennä joka puolelle. Siitä hän suuttui.
No nythän sulla on aikaa sitten imuroida ne matot itse sopivaksi näkemälläsi tavalla. Jos ei kelpaa niin tee itse.
Oletko jonkin sortin kontrollihullu? Miksi kuljet aikuisen ihmisen perässä vittuilemassa, anteeksi "neuvomassa", imurin käytössä? Mieti nyt itse miten suhtautuisit jos mies tulisi neuvomaan sinua astioiden asettelussa tiskikoneeseen, tai kirjopyykin lajittelussa pesuun?
Kuulostaa että tuo imuriepisodi oli se korsi joka katkaisi kamelin selän. Miehesi varmasti joutunut vuosia kuuntelemaan vastaavaa tärkeää/törkeää kommentointia.
No mistäs silloin juhannuksena kiukuttelit?
AP vastaa.. kirjoitti:
Ei selvästikään jaksa kuunnella sua ja valitusta jostain mattojen imuroinnista.
Tuossa vaiheessa yleensä pinna on jo venynyt ääripäähän ja ilmenee noin.
Omaa käytöstä voi aina miettiä.
Anna mennä. Mene sinä viikoksi Ikeaan.
Anna mennä! Mun mies oli purjehtimassa 2 viikkoa kavereineen. En tahtonut keikkuvaan leikkimökkiin hikoilemaan kahdeksi viikoksi.
Toisen helvetti on toisen taivas. Minulla vaimo skitsoili joka kolmannesta asiasta, keskimäärin pari-kolme kertaa päivässä kun en kuulema osannut tehdä mitään oikein. Kummasti olin se työssä käyvä ja hän huilaili kotona ekat 6v, kunnes aika kävi tylsäksi ja kävi useamman lyhytaikaisen työpaikan läpi. Skitsoilu väheni kun lakkasin reagoimasta niihin. Nyt rouvan työtkin sujuu jo paremmin. Skitsoiluaiheita oli mm. Kumpi vessan pönttö pestään ensin tai se että kävin töiden jälkeen tunnin jumpalla kerran viikossa. Lukemani perusteella saattaisit olla hänen kaksonen. Että näin.
Kalamies kirjoitti:
tuohan on normaalia miehelle kesällä vaikka avioliitto olisikin kunnossa, mies kaipaa kalastusta ja metsästystä ja eristäytymistä. miksi pitäs olla akan kanssa koko ajan kotona?
Tämä akkapa oli kuukauden kalassa, miehensä kanssa. Ja on tänäkin kesänä. Seitä, turskaa, makrillia. Älkää ikinä tyytykö huonoihin parisuhteisiin, elämä on liian lyhyt sellaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos miehesi olisi menossa viikoksi Vegasiin pelaamaan pokeria? Ilman muuta hän voi lähteä kalareissulle. Sillä varauksella että lastenhoito ja muu sellainen ei jää ihan pyytämättä ja yllättäen yksin sinulle.
Missä kohdassa mainittiin lapset?
Vierailija kirjoitti:
Toisen helvetti on toisen taivas. Minulla vaimo skitsoili joka kolmannesta asiasta, keskimäärin pari-kolme kertaa päivässä kun en kuulema osannut tehdä mitään oikein. Kummasti olin se työssä käyvä ja hän huilaili kotona ekat 6v, kunnes aika kävi tylsäksi ja kävi useamman lyhytaikaisen työpaikan läpi. Skitsoilu väheni kun lakkasin reagoimasta niihin. Nyt rouvan työtkin sujuu jo paremmin. Skitsoiluaiheita oli mm. Kumpi vessan pönttö pestään ensin tai se että kävin töiden jälkeen tunnin jumpalla kerran viikossa. Lukemani perusteella saattaisit olla hänen kaksonen. Että näin.
Onko vaimosi miekannielijä, vai miten ihmeessä olet jaksanut 6 vuotta elättää kiukuttelijaa?
Joka tapauksessa hieno homma, että skitsoilu on vähentynyt ja työtkin alkaneet maistua. Itse olisin varmaan lähtenyt jo kauan ennen muutosta parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Mene sinä viikoksi sinne minne olet aina halunnut.
"No huh. En odottanut tuollaista vastaanottoa tunnin jälkeen. Mun mielestä toi on todella itsekästä mieheltä. Ehkä minäkin haluaisin lomalle?! Meillä oli vähän kinaa siivoamisesta ja siisteydestä ja mies vain ilmoitti, että jos hänen siivous ei kelpaa niin saan tehdä itse ja hän lähtee nyt mökille kalaan ja tulee sunnuntaina takaisin, jos kotona vain kiukutellaan. Huomautin vain ehkä vähän äänekkäästi että matot voisi imuroida toisella suuttimella ettei murut lennä joka puolelle. Siitä hän suuttui."
ei hyvää päivää. NAISEN tehtävä on siivota asunto , mies tekee työtä ja metsästää tai kalastaa ja urheilee. Ei voi miehelle sanoa että matot pitää olla siistimpiä, mies kun ei siivoa muutenkaan luonnostaan. naiselle se on taas niin tarkkaa. itse en poikamiehenä edes omista imuria enkä siivoa koskaan
Yksikään mies ei jaksa joka asiasta nipottavaa naista. Imurin suuttimesta voi sanoa monella eri tavalla ilman valittamista.
Ei ihme, että mies halusi mennä kalaan ja tuulettaa päätään ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Mene sinä viikoksi sinne minne olet aina halunnut.
Aivan. Olen varma, että se sopii miehellesikin. Varmasti jopa odottaa ja toivoo vapaata viikkoa kotona ilman sinua.
Mikä tässä on ihmeellistä? Me miehet teemme juuri tämmöisiä juttuja, öh, koska olemme miehiä?....
Kunpa munkin mies lähtisi. Mä nautin siitä, että saan olla joskus yksin. En ymmärrä sitä rutinaa, että toinen ei ole siinä kyljessä kiinni koko ajan. Hyvä parisuhde kestää kyllä pienet erotkin, tekee vaan hyvää molemmille.
Mitä noita himokalastajia tiedän, niin kyllä he oikeasti menevät kalastamaan. Heille se koko prosessi vieheiden valinnasta itse saaliin saamiseen on lähes orgastinen kokemus.
Ja yksi reissun tarkoitushan on myös saada olla rauhassa ilman puolisoa ja perhettä siellä. Sellainen aika pitää olla mahdollista sekä miehillä että naisilla silloin tällöin kaikissa parisuhteissa