Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vain miehet valittavat Tinderistä ja sen vaikutuksesta pariutumiseen?

Vierailija
30.06.2020 |

Eikö naisia oikeasti haittaa se, että kumppaniehdokkaisiin tutustuminen on typistetty kuvien selailuun, alapääjuttujen chattailyyn matchien kanssa, ja sitten chattailyn päätteeksi tapaamiseen kännissä ja mahdolliseen seksiin, jonka jälkeen luultavaan ghostaukseen jommankumman puolelta? Tämäkö on naiset teidän unelmanne kumppanin löytämisestä?

M/40

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä miehet valittavat siitä?

Vierailija
2/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein olen nähnyt täällä Tinder-ketjuja, ja itsekin osallistunut niihin. Yleensä kritisoijat ketjuissa ovat miehiä, ja rakastajat naisia.

M/40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita Tinderistä koska en ole siellä enkä aio mennä. Ihmisiin tutustuu muutenkin.

Vierailija
4/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein olen nähnyt täällä Tinder-ketjuja, ja itsekin osallistunut niihin. Yleensä kritisoijat ketjuissa ovat miehiä, ja rakastajat naisia.

M/40

Mitkä ihmeen rakastajat?

Eri

Vierailija
5/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat kuviossa hyötyjiä ja kiinnostusta keskusteluun kilttien miesten kanssa ei ole.

Vierailija
6/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole tasaisin väliajoin ketjuja siitä kuinka "mies ghostasi"?

Vierailija
7/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Mitkä ihmeen rakastajat?

Eri

Tinderin rakastajat. Ihmiset, jotka rakastavat Tinderiä kuin omaa lastaan. Yleensä naisia.

M/40

Vierailija
8/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valittavat mutta eivät täällä.

Vierailija
9/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun ei ole pakko käyttää, niin miksi valittaa ja käyttää.

Vierailija
10/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa ihan sekoja.

Vierailija
11/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eihän toi nyt ole kauheasti muuttanut mitään. Kyllä ennenkin on niitä miehiä saanut vaan kauniit naiset. Kyllä ennenkin on miehet ghostannut, vaikka sitä sanaa ei oltukaan vielä keksitty. Kai tää sit on miehille jotenkin uusi tilanne.

Vierailija
12/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kun ei ole pakko käyttää, niin miksi valittaa ja käyttää.

Tuntuis että sormituntumalla joku 80% sinkkunaisista käyttää Tinderiä. Joten kun naisten valitusta Tinderistä ei kuitenkaan näy, niin ei oikein voi muuta päätellä, kuin että naiset ovat tyytyväisiä tähän pinnalliseen ja epäromanttiseen ellei suorastaan brutaaliin tutustumistapaan.

M/40

Vierailija
13/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen Tinderistä lähinnä seuraajia somekanavilleni. Ei kai sieltä seuraa etsi kukaan muu ku just jotkut boomerit, jotka suhtautuvat someen vähän liian vakavasti muutenkin.

Vierailija
14/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sinä käytät Tinderiä alapääjuttujen chattailyyn, tapaamiseen kännissä ja mahdolliseen seksiin, minkä jälkeen ghostaat treffikumppanisi, niin syy siihen on kyllä jossain muualla kuin Tinderissä.

Itse olin oikein tyytyväinen silloin kun Tinderiä käytin. Annoin sydäntä vain silloin kun miehellä oli vaikuttava ja älykäs teksti. Juttelin fiksuista ja mielenkiintoisista aiheista. Lähdin treffeille vain silloin, kun juttelu sujui erityisen hyvin. Oli todella monet hauskat treffit. Seksiä harrastin vain yhden kanssa - sen, josta tuli kumppanini. Ketään en ghostannut enkä myöskään tullut ghostatuksi. 

Opettele ottamaan vastuuta tekemistäsi valinnoista, niin voit olla tyytyväisempi elämääsi. Tinderissä ja sen ulkopuolella.

Vierailija
15/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tinderin miestarjonta on suomessa niin surkeaa??

- av mammojen satojen sivujen ketju

Vierailija
16/16 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hyviä on muissa palveluissa niin ei tarvitse täysin pinnallisiin tutustua. Olen itse löytänyt hyviä naisia muista palveluista! Ihan sama vaikka 80% sinkku naisista on siellä kun minulle riittää yksi nainen kerralla kun on hyvä.