Mikä on noloin masturbointiväline, johon olet himoissasi turvautunut?
Kommentit (96)
Tyhjä shamppanjapullo, sen sai hyvin viriteltyä pystyyn siten, että sen päällä pystyi ratsastamaan.
Hämmästyttää mandariinin suosio. Ja erityisesti tuo kommentti että molemmissa rei-issä. ?!!!
Vielä kysymys 44:lle. Ja muillekin. Eikö miehenne sitten osaa käyttää sormiaan mitenkään? Jos ette pelkässä yhdynnässä onnistu, niin miksei miehen kanssa sama tekniikka kuin makkaroiden kanssa? Vai onko ne makkarat kaikilta muiltakin ominaisuuksiltaan kiinnostavampia kuin teidän miehenne?
Juu, anteeksi kun jankkaan, mutta ite en ole tarvinnut sormianikaan juurikaan parisuhteen aikana, koska se on vain niin paljon sitä aitoa pliisumpaa. Mutta olenko sitten jotenkin outo?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 09:12"]
Hämmästyttää mandariinin suosio. Ja erityisesti tuo kommentti että molemmissa rei-issä. ?!!!
[/quote]
Joo tosiaan, kun eihän siinä mandariinissa ole mitään vartta mistä sitä voi liikuttaa tai edes poistaa. Sitten on taas lääkärillä huokauksia aiheuttava asiakas: "mulla on vähän nolo juttu... no kun, kun... mulla on mandariini peräsuolessa... ihan vaan vahingossa kaaduin päälle ja sinne se meni..." :D
olen kai outo, mutta minulla toimii parhaiten peitto yhteen puristettujen reisien välissä! toimi teininä, toimii nytkin. en saa ikinä sillä, että jokin liikkuu pimpin sisässä. joskus viisitoistakesäisenä tuli kyllä tungettua löylykauhan varsi sisään, hyvältä tuntui se saunassa lämmennyt puu.. sain vain ärhäkän tulehduksen siitä :(
Saunassa löylykauhan kahvalla.... anaaliin.
Hammasharja, hiusharja, kuulakärkikynä, muovinen lusikka....
mies?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:22"]
Saunassa löylykauhan kahvalla.... anaaliin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:02"]
Joskus runkkasin sellasella hieronalaitteella (siis ihan oikeella lihastenhierontalaitteella) voi elämä... Olin niin nuorikin..
[/quote]
D´oh.. niin minäkin. Vihreä Clairol (tjsp) hartioiden hierontalaite, mutta minäpä hieroin klitorista ja hiiieeeenooot orkkulit pamahti. Ihan hämmästyin, kun ekaa kertaa moisen tuntemuksen koin. Jotain 14-15v..
[/quote]
Meilläkin oli tuo Clairol :) Oli muuten aika kunnon tärinät, ei mikään ihan vaatimaton laite... suunnilleen koko talo tärisi kun sitä käytteli!
Kuollut hauki - tosin se oli juuri tapettu joten ei ollut pilaantunut :) pelkäsin koko ajan jos se kuitenkin puraisee...
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:12"]
Kirja :D
[/quote]
Ei kai vaan kirjaston kirja? :-)))
Mopin varsi ja tyttären suihkugeelipullo(sellainen kaponen), dödöpullo.
Kenelläkään kokemusta japanilaisista tanssihousuista?? ;D
Porkkana, deoderanttipullo... Dödöpullo on vissiin aika suosittu :D Nyt mulla on kuitenkin oikea vibraattori, toimii vallan mainiosti :)
Omena, kurkku, banaani, mandariini, appelsiini, dödöpullo, shampoopullo, sähköhammasharja, mitä näitä nyt onkaan.. Onneksi nyt on vibraattori ettei tarvitse noita käyttää. Haha. Mandariini (tai monta putkeen.. Molemmissa rei'issä..) tuntuu ihan saatanan hyvältä kun saa kunnon orkut! Vitsi kun mies ja lapsi on kotona tekis niin mieli saada kunnon orkut... :)
Omena, kurkku, banaani, mandariini, appelsiini, dödöpullo, shampoopullo, sähköhammasharja, mitä näitä nyt onkaan.. Onneksi nyt on vibraattori ettei tarvitse noita käyttää. Haha. Mandariini (tai monta putkeen.. Molemmissa rei'issä..) tuntuu ihan saatanan hyvältä kun saa kunnon orkut! Vitsi kun mies ja lapsi on kotona tekis niin mieli saada kunnon orkut... :)
mandariini???? pitääkö se kuoria ensin?
Barbin jalka