Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin masturbointiväline, johon olet himoissasi turvautunut?

Vierailija
14.04.2013 |

?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tän voi anonyymisti kertoa, että expoikaystävä veti löylykauhalla itteään anaaliin ja mutsinsa dildolla sama. Kai ne heteromiehetkin siis siitä voi pitää?!

Vierailija
62/96 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysmyrkkypullo. Oli kyllä vähän kylmä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:56"]

?

[/quote]

Mies.

Vierailija
64/96 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilä ja kurkku - hyvä muoto, mutta viileä kaveri... ;-)

Vierailija
65/96 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheen vertailu ainakin minulla lähti siitä, kun joku sanoi, että lähtisipä oma mies pois kotoa, niin saisi rauhassa hoitaa itelleen kunnon orkut.

Ja samalla muistelin sitä, että suurin osahan täällä palstakeskusteluissa ei saa miehen kanssa lainkaan. Ja tästä ketjusta sitten tuli mieleeni, että onko vika pääkopassa (rentoutuminen) vai eikö sen miehen kanssa osata kokeilla näitä samoja tai samankaltaisia juttuja? Vaikka niin, että mies kokeilisi ensin käyttää sitä mandariinia.

Kivana lisänähän ne meneekin. Mä vaan en ole koskaan osannut käyttää mitään näin mielikuvituksellista, kun yleensä ei ole niin kiire, ettei ehtisi odottaa miestä töistä kotiin.

Vierailija
66/96 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 09:22"]

Vielä kysymys 44:lle. Ja muillekin. Eikö miehenne sitten osaa käyttää sormiaan mitenkään? Jos ette pelkässä yhdynnässä onnistu, niin miksei miehen kanssa sama tekniikka kuin makkaroiden kanssa? Vai onko ne makkarat kaikilta muiltakin ominaisuuksiltaan kiinnostavampia kuin teidän miehenne?

Juu, anteeksi kun jankkaan, mutta ite en ole tarvinnut sormianikaan juurikaan parisuhteen aikana, koska se on vain niin paljon sitä aitoa pliisumpaa. Mutta olenko sitten jotenkin outo?

[/quote]

Samaa olen ihmetellyt usein, kun naiset valittaa ettei saa orgasmia pelkästään munaa edestakas työntelemällä. Kyllä meillä ainakin mies osaa käyttää myös sormiaan samaan aikaan. Ja totta, erittäin harvoin tulee turvauduttua omiin sormiin, koska oman kullan kanssa orgasmit todellakin paljon parempia kuin omin käsin onneen.

Vierailija
67/96 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mandariini mahtuu pimppiin, pyllystä en edes kysy!! Miten??? vai onko ollut ihan pikkuiset vai miten iso reikä voi olla? 

Itse teininä kokeilin puuterisiveltmen vartta, dödöpullloa yritin, mutta ei mahtunut.. yleensä sormilla saan mahtavan orkun, klitorista hieromalla..

Vierailija
68/96 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tavaroiden tunkemista sisälle ilman, että siinä on miestä jatkeena. Siispä omat nolot kokemukset ovat lähinnä klitorispuolelta.

Suihku.
Omat sormet.

Ja teiniajoilta kaverin suosittelemana PlayStationin ohjain (tärisi mukavasti, kun laittoi rallipelissä auton ajamaan seinää päin).

Vierailija
69/96 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 09:33"]

"mulla on vähän nolo juttu... no kun, kun... mulla on mandariini peräsuolessa... ihan vaan vahingossa kaaduin päälle ja sinne se meni..." :D 

[/quote]

Vaatisi melko omituisen ummetuksen, jos yhtä mandariinia ei saa ulos peräsuolesta...

[/quote]

Voi kuuule, kyllä sitä pienempiäkin (sekä myös suurempiakin ja omituisempiakin) asioita joudutaan lääkärissä poistelemaan, kun "päälle on vahingossa kaaduttu" yms. Ne ei tule sieltä ne asiat ulos noin vaan. Näissä piilee vaaransakin...

Vierailija
70/96 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:01"]

Ja teiniajoilta kaverin suosittelemana PlayStationin ohjain (tärisi mukavasti, kun laittoi rallipelissä auton ajamaan seinää päin).

[/quote]

konstit on todella monet :DD

Vierailija
71/96 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 15:16"]

Runkuttavatko täällä siis kaikki tunkemalla jotain fallista objektia römpsään sisään? Itse en saa mitään kiksejä penetraatiosta... joku bulletvibra klitalle ja se on siinä. Looraan en ole koskaan tunkenut mitään peenistä tai ob:ta kummempaa.

[/quote]

Mulla ainakin klitorista kiihottamallakin saatu orgasmi on paljon parempi, jos on myös emättimessä sisällä jotain tarpeeksi isoa. Sinänsä en saa pelkästään esineen tai miehen penetraatiolla orgasmia ollenkaan, ellen sitten ole jo tehnyt klitorista kiihottamalla yhtä orgasmia- sen jälkeen uusia tulee todella vähästä. Mutta yhdistelmä tarpeeksi iso esine liikkuu emättimessä ja sitten klitoriskiihotusta, se on parasta.

Vierailija
72/96 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan 12-v. kun kylpyammeessa suihkuttelin pilluuni (klittaan siis) ja himoissani halusin jotakin sisääni. Kylpyammeen yläpuolella oli pyykkinarut ja siellä roikkui muutama muovinen ja paksu henkari... Sain taivaallisia orkkuja, kun suihkuttelin samalla klittaani ja työntelin henkaria pikkupilluuni. Äitini taisi tajuta miksi niin usein halusin olla pitkään kylvyssä, kun alkoi rajoittaa kylpemistäni.... Neitsyyteni ihan oikealle mieshenpuolikkaalle menetin  vasta 16-vuotiaana.

Vierailija
73/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:04"]

Kai se on se sähköhammasharja (toki se alaosa, ei harjaosa)..

Noloa.

[/quote]

Kokeile joskus se toinenkin pää ;) (Ennen kuin heität roskiin ja vaihdat uuden tai laita se muovikäsineeseen)

Vierailija
74/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorittu tuore inkivääri peppuun, kun luin joltakin seksisivulta, että siitä saa kivan kihelmöivän tunteen. No, eihän se tuntunut juuri miltään. Seuraavan kerran pistänkin chiliä inkiväärin mukaan. Myös tiikeribalsamilla voisin voidella pimppani. 

Vierailija
75/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjan varsi.

Erikoista tästä tekee sen, että olen mies.

Teini-iässä sitä tuli kokeiltua kun oli aikaa ja etenkin halua.

Vierailija
76/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurenlasin varsi

Vierailija
77/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

krusifiksi, humalassa teininä, manaajasta opittua

Vierailija
78/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandariiniin otan kantaa, molempiin reikiin saa kyllä montakin laitettuankunhan vähän lämmittelee :) ja se tuntuu oikeesti ihan sairaan hyvältä! Ja se etenkin kun on sen orgasmin saanut ja ponnistaa ne ulos :) ja sitten vielä se että täsähän keskustelu alkoi siitä että mitä noloa on masturboidessaan tehnyt, ei siitä että onko oma mies parempi kuin se masturbaatio.. Kyllä mulle ainakin oma mies on parempi, mutta masturbointi kiva lisä.. :p

Vierailija
79/96 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsa, suihku, sähköhammasharja...

Vierailija
80/96 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos vinkistä! Toi mandarii (monta peräkkäin kortsun sisään) täytyy testata seuraavana "sinkkuiltana".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi