Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on noloin masturbointiväline, johon olet himoissasi turvautunut?

Vierailija
14.04.2013 |

?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n sininen ja olen vegetaristi. Makkara meni poikki vielä... Tältä palstalta idea ja mikron kautta meni sinne.

Vierailija
42/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 13:46"]

HK:n sininen ja olen vegetaristi. Makkara meni poikki vielä... Tältä palstalta idea ja mikron kautta meni sinne.

[/quote]

lenkkimakkara on tosi hyvä, mutta kannattaa pujottaa kondomiin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkara, porkkana, sängyn pyöreäpäinen puutolppa jossa nuppi, kurkku.... 

Vierailija
44/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis tottakai se HK:n lenkkikin oli kortsussa, mutta se haju ym. Ja oli vähän liian tuhti makkara muutenkin, kun siellä kortsussakin hajosi. Ihan etoi jälkeenpäin.

Vierailija
45/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuorinut ensin, toki pesin ja laitoin kondomin sisälle. Kuulostaa hyvältä toi lenkkimakkara! Tarviikohan ostaa pari pakettia kaupasta jos vaikka tekis uunimakkaraa ;)

Vierailija
46/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunkenut suihkussa koko "suihkupään" pimppiini. Vitsi se oli ihanaa! Ja se jos ottaa sitten siitä suihkuosasta sen pään pois ja suihkuttaa sillä letkulla klitorikseen niin tulee hyvä orgasmi! Patiinkin otteeseeen :-)

Vierailija
47/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen suolakurkku (suoraan etikkaliemestä), tungin se pakastepussiin kun ei ollut kortsuja.

t. Kätevä emäntä

Vierailija
48/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 14:19"]

Kokonainen suolakurkku (suoraan etikkaliemestä), tungin se pakastepussiin kun ei ollut kortsuja.

t. Kätevä emäntä

[/quote]

Kaikkea sitä! :D

Vierailija
49/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuli käytettyä kaikkea noloa kun ei ollut rahaa eikä mahdollisuuksia ostaa kunnon välineitä, ja toisaaltaä äiti tutki huoneen säännöllisesti ja siitä olisi tullut katastrofi jos sieltä olisi jotain dildoja löytynyt. Joten tuli pöllittyä kodin kaapeista "lainaan" omaan huoneeseen intiimeihin hetkiin kaikenlaista. Ainakin seuraavia olen käyttänyt:

- pitkulainen kasvovoide-pumppupullo

- kesäkurpitsa, kurkku, porkkana (usein käytön jälkeen pesin käytetyn vihanneksen ja vein takaisin jääkaappiin :-o )

- mandariini, mutta tämä oli huono juttu: se meni syvälle emättimeen ja oli äärimmäisen vaikea saada sieltä pois kun ei sormet kunnolla ylettäneet, jouduin haarukan avulla kaivamaan sen sieltä ulos ja oli paikat arkoina pitkän aikaa

- deodoranttipullot oli vakikamaa

- suihkusta irrotin suihkupään ja käytin sitä dildona, samalla suihkutin suuttimettomalla suihkunletkulla vettä klitorikseen - aaahhhhh...

- työkalukaapistakin joskus löytyi sopivan paksulla varrella varustettuja esineitä, muistaakseni ainakin eräässä vaihtokärki-ruuvimeisselissä oli semmoinen ihana nystyräinen 3-4 sentttiä paksu varsi joka toimi hyvin teinihimojen tyydyttämiseen

Vierailija
50/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on yliarvostettu ja ihan urbaanilegenda.

Deodoranttipullo tuli ekana mieleen täälläkin.
Saunakauhan varsi, hiusharjan pää.

Vierailija
51/96 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Oletteko te niitä samoja, jotka ei yhdynnässä saa orgasmia lainkaan? Kovin on peniksen mallisia ainakin noi välineet. Ja mä koen itseni auttamattoman tylsäksi omine sormineni.

Mutta se miksi kommentoin, niin joku harmitteli, että mies on kotona, niin ei voi saada kunnon orkkuja. Kyllä mä vaan ne parhaat otan aina miehen kanssa. Joskus on toki käytössä bonuksena jotain lelujakin, mutta vain lisänä.

Vierailija
52/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläätvän monella tuntuu olleen myös tuo löylykauhan varsi rakastajana. Yksin saunoessa on varmaan tylsää ja aikaa miettiä kaikenlaista...

Vierailija
53/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannertenvälinen ohjus ydinkärjellä varustettuna

Vierailija
54/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kurkkua kummepaa, sekin tapahtui vain kerran. On ollut hyvät seksilelut sillon kun mies on työmatkoillaan. Osaan kyllä homman aika hyvin ihan omin käsinkin.

Vierailija
55/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkuttavatko täällä siis kaikki tunkemalla jotain fallista objektia römpsään sisään? Itse en saa mitään kiksejä penetraatiosta... joku bulletvibra klitalle ja se on siinä. Looraan en ole koskaan tunkenut mitään peenistä tai ob:ta kummempaa.

Vierailija
56/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaa, tämä palsta ei kyllä koskaan petä :D

Oon ihan varma, että mm. deodoranttipurkit suunnitellaan sen mallisiksi kuin mitä ovat juuri masturbaatiota silmällä pitäen.

Mullekin on tutuksi tulleet mm. kynät, hiuslakkapurkki, kynttilä, ripsiväriputkilo, porkkana, tuolin käsinoja... ei siis loppujen lopuksi näemmä mitään originellia ;)

Vierailija
57/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis te RUNKAATTE LASTENNE TAVAROILLA/ LELUILLA???  hyi saatana.

"tyttären suihkushampoopullo...barbin jalka..... ym"

eihän teidän kotona uskalla koskea mihinkään, kun ei tiedä, mikä kaikki on uinut vitussanne, löylykauhoista ja huonekalujen nupeista lähtien.

Vierailija
58/96 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 09:33"]

"mulla on vähän nolo juttu... no kun, kun... mulla on mandariini peräsuolessa... ihan vaan vahingossa kaaduin päälle ja sinne se meni..." :D 

[/quote]

Vaatisi melko omituisen ummetuksen, jos yhtä mandariinia ei saa ulos peräsuolesta...

Vierailija
59/96 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, teininä himoissani on tullit kokeiltua paljon...

ekana mieleen tulee ripsiväripuikko, harjanvarsi, hammasharja,  jaa.. No kyllähän mä jotakin löylykauhaakin luultavasti kokeilin...

ripsiväripuikosta oli jo ripsiväri loppu, ja sen takia otin sen käyttöön että voisin suoraan heittää roskiin käytön jälkeen. Sama homma hammasharjassa, en voinut kuvitella peseväni hampaitani pidellen siitä varresta, jota olin alapäähäni työnnellyt...

harmi vain että löylykauhan vartta tai hiusharjan vartta ei voinut heittää roskiin, vaan piti tyytyä perusteelliseen pesemiseen.

Sitten silloin ja oikeastaan nykyäänkin olen käyttänyt suihkua niin, että istun kuin kyykyssä, mutta jalat haraleen ja kädet ottaa tukea maasta. Sitten laitan suihkusta  veden juoksemaan, niin että se putoaa suoraan häpyhuulien väliin. Siitä saa niin mahtavat orkut... <3

Vierailija
60/96 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serlan puinen talouspaperirullateline.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme