Mikä on noloin masturbointiväline, johon olet himoissasi turvautunut?
Kommentit (96)
Kai se on se sähköhammasharja (toki se alaosa, ei harjaosa)..
Noloa.
Pehmoleluapinan häntä. Olin yläasteikäinen.
pottunuija, mandariini, vispilä, kauha, deodorantti
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:12"]
Kirja :D
[/quote]
Nyt on kyllä pakko kysyä, mikä kirja? =))
Miten se tuon mandariinin kanssa tapahtuu?
Itse olen turvautunut tylsästi vain suihkuun ja seksileluihin.
hiusharjan varret, deodoranttipurkki
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:25"]
hiusharjan varret, deodoranttipurkki
[/quote]
ai niin noloin unohtui: maidonvaahdotin.
voi kunpa pystyisin seksisuhteisiin ilman tunnetta, elämä olisi paljon hauskempaa.
Ilmapallo, pehmolelut, kynttilä? :D hävetttäää
Joskus runkkasin sellasella hieronalaitteella (siis ihan oikeella lihastenhierontalaitteella) voi elämä... Olin niin nuorikin..
Äidin dildo. laitoin kyllä kondomin päälle, mutta voi nolo...
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:02"]
Joskus runkkasin sellasella hieronalaitteella (siis ihan oikeella lihastenhierontalaitteella) voi elämä... Olin niin nuorikin..
[/quote]
D´oh.. niin minäkin. Vihreä Clairol (tjsp) hartioiden hierontalaite, mutta minäpä hieroin klitorista ja hiiieeeenooot orkkulit pamahti. Ihan hämmästyin, kun ekaa kertaa moisen tuntemuksen koin. Jotain 14-15v..
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:02"]
[/quote]
D´oh.. niin minäkin. Vihreä Clairol (tjsp) hartioiden hierontalaite, mutta minäpä hieroin klitorista ja hiiieeeenooot orkkulit pamahti. Ihan hämmästyin, kun ekaa kertaa moisen tuntemuksen koin. Jotain 14-15v..
[/quote]
Kuullostaa tutulta :D Ite vielä monta tuntia putkeen :D
Mun ehdottomasti noloin nuorena opiskelijana: Saatanan ruma mies! Himoissani raahasin kotiin, kun ei ollut muutakaan tarjolla. Ja kyllä, toimin juuri niin kuin olisin masturbaatiovälinettä käyttänyt. Mua ei kiinnostanut se mies yhtään...vain se mitä löytyi jalkojen välistä.
HK:n sinistä tuli kokeiltua täälläkin tämän palstan innoittamana.
Sitten porkkana, liimapötkö (töissä "hädän" yllättäessä ;)), dödöpullo...
Ja paras, talouspaperi"teline", suosittelen!
En minä saa orgasmia työntelemällä näistä mitään sisään-ulos, vaan sormet on aina käytössä myös. Pelkästään sormillakin saa, mutta joskus haluaa jotain kunnolla sisälle! Nykyään on kyllä pari dildoakin tullut hankittua, ei tarvitse muihin apuvälineisiin turvautua.
Kylläpäs alkoikin tehdä mieli!
Hiuskiinnepurkki