Palauttaisitko kauniit rintaliivit Change-kauppaan?
Ostin Changelta myyjän opastuksella todella kauniit ja hyvin istuvat rintaliivit.
Sovittaessani kyseisiä liivejä sain törkeät kainaloläskit, jotka eivät yleensä näy.
Myyjä totesi, että osalla on kainaloläskit eikä niille voi mitään.
Mietin, palauttaisinko liivit. Normaalisti treenaisin kuntosalilla, mutta olen niin sairas, etten pysty siihen tällä hetkellä.
Pidän toisaalta hieman hämästyttävänä sitä, että myyjä piti liivejä hyvänä kainaloläskeistä huolimatta. Eikö rintaliivien pitäisi heti istua paremmin alusta lähtien?
Palauttaisitko sinä setit? Tai ainakin liivit, koska sovittamattomia housuja huolitaan tuskin takaisin.
Vai pidänkö setin tulevaa varten. Vointini toivottavasti kohenee ennen syksyä.
Kommentit (10)
Changen liivit venyvät mielestäni enemmän kuin muut merkit. Minulla oli yhdet Changen liivit, jotka olivat aivan hirveän tiukat (niin että kylkiin sattui ja jäi punaiset raidat), mutta kun pidin ja pesin niitä pari kertaa, nyt ne ovat melkein löysät. Jospa sinäkin antaisit liiveillesi vielä mahdollisuuden?
yleensähän liikkeet antavat palautusoikeuden.
siis miten niin muka ap käyttäny väärän kokoisia liivejä aiemmin? Kuuluuko liivien susta puristaa, vai eikö changen myyjä vaan voi olla väärässä? Mä luultavasti yrittäisin palauttaa, ei se myyjä voi mistään oikein tietää onks niitä soviteltu liikkeessä, ellei ole sama ja muista naamaa..
Itse ostin juuri Changesta liivit ja myyjä muistutti niiden löystyvän parin viikon aikana. Tuskin on väärän kokoiset, jos on myyjä sinua avustanut.
Alusvaatteissa ei yleensä ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Changen liivit ovat hirveitä. Kokokin kuulostaa liian pieneltä! Itse tarvitset koon 75H, joten joudun ostamaan netistä, kun ei muualta löydy. Itse ostan Annellalta, www.annella.fi. Kyllä heillä ainakin on vaihto/palautusoikeus, muttei tietenkään silloin, jos liivejä on käytetty. Eikös liikkeilläkin pitäisi olla palautusoikeus?
Kaupasta ostetuilla ei ole palautusoikeutta, kun ne on mahdollisuus nähdä ja kokeilla. Nettikaupassa on eri säännöt.
Minäkin ostin viime kesänä Changesta parit liivit myyjän opastuksella. En vaan kertakaikkiaan pysty käyttämään niitä ollenkaan, kun puristavat niin h*sti! Pari viikkoa sitä tuskaa ja punaisia jälkiä ihossa?
Ei, käytän sen sijaan supermukavia markettitriumfeja. Ei purista eikä kiristä. Eikä mitään turhia tönkkötoppauksia.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 18:07"]
Mä luultavasti yrittäisin palauttaa, ei se myyjä voi mistään oikein tietää onks niitä soviteltu liikkeessä, ellei ole sama ja muista naamaa..
[/quote]
Joka kerta kun olen Changesta ostanut liivit, myyjä on kehottanut kokeilemaan niitä, koska palautusoikeutta ei ole. Näin, vaikka ostaisin saman mallin ja koon kuin aiemmin ostamani.
Change, parhaat liivit ikinä, kokoja, värejä löytyy
Ei ne ota niitä takaisin. Sä olet sovittanut ja ostanut tuotteen, joten oppimisen piikkiin menee. Se, ettei kainaloläskejä ole ollut aiemmin kertoo vaan siitä, että olet käyttänyt liian ison ympärysmitan liivejä.