Miksi kaikki ihmiset huomaavat että olen homo?
En haluaisi että kukaan tajuaa asiaa, enkä tuo sitä millään tavoilla tai vaatteilla esiin, enkä tietenkään mainitse mitään kiinnostusta miehiin. Silti liian monet huomaa sen. Töissä yksi kysyi että onkos sinulla jo miesystävää. Ei edes että onko nais- tai miesystävää. Minusta sekin olisi ihan ok jos tapana olisi kysyä kaikilta vastakkaisesta sukupuolesta, jos ei varmaa muuta tietoa ole. Eikä tuosta tarvitsisi ehkä edes työkavereiden kesken puhua ollenkaan. Ja yksi sukulainen, nainen, kertoi hirveästä ex-miehestään kaikille, ja hetken päästä minulle sanoi kahden kesken että varo sinäkin sellaisia miehiä...
Tietysti asia saa tulla esiin vaikka jos joskus seurustelen jonkun kanssa. Mutta en seurustele, enkä halua asiaa ilmi vielä. Mutta eipä sitä kai voi välttää, jos lähes kaikki on huomanneet sen jo.
Kommentit (98)
Mun kokemuksen mukaan homoutta on oikeasti tosi vaikeaa tunnistaa. Ihmiset puhuu täällä "tutkasta" mutta onko sen todistettu olevan aina oikeassa? Mistä tiedätte kuinka monta heterolta vaikuttavaa tyyppiä tutkanne on missannut?
Mun miestä luullaan tosi usein homoksi. Ihmisten ilmeet ovat korvaamattomia kun heille selviää, että miehelläni on vaimo. En sitten tiedä mikä saa muut tekemään näin vahvoja oletuksia, kyllähän miehessäni jotain herkkyyttä ja feminiinisyyttä on, mutta olen itsekin selvästi sokea näille "päivänselville" homoindikaattoreille kun en sitä huomaa.
Älä siis ap lannistu, joskus ihmiset luulevat myös väärin. Se, että sinun kohdallasi he ovat oikeassa ei tarkoita, että homoutesi näkyisi kilometrin päähän. Ja hei, mitä väliä vaikka näkyisikin :)
Jotkut ulkopuoliset huomasivat minusta silloin kun olin päälle parikymppinen. Itse en asiaa vielä tiedostanut. Etenkin vastakkaisen sukupuolen edustajat saattoivat seurassani alkaa heittämään homoläppää. Ihmettelin itse asiaa, mutta myöhemmin olen ymmärtänyt että halusivat katsoa reaktiotani.
Minäkin ihmettelen homoasiaa ja seksiä yleensäkin Raamatun valossa. Uskon Jeesukseen. Mutta veikkaan että pohdintaani asiasta eivät suoraan hyväksy konservatiivi-uskovat eivätkä myöskään liberaaliuskovat tai ei-uskovat. Koska minusta Raamatun Paavalin pitäisi periaatteessa olla validi henkilö, kerta Jeesus hänet itse kutsui, hänhän oli sitä ennen juutalainen uskonoppinut joka vainosi kristittyjä. En ymmärrä miten liberaalit voivat ohittaa niin varmasti ne kohdat joita Paavali on kirjoittanut. No, suurin on rakkaus tietenkin ja siitä olen samaa mieltä. Paavalin kynästä (Hengen inspiroimana uskon) se häissäkin luettava kohta on. Silti konservatiivit menevät minusta monessa asiassa pieleen. Minä en esim. usko "esiaviollisen" seksin synnillisyyteen kun ihmiset ovat vaikkapa todella rakastuneita ja vapaita, päinvastoin.
Voisko nää jeesustelijat lähteä ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vaan näkee naamasta. Se täälläkin mainittu "gayface" on totta. Tuossa artikkelissa on viisi homomiestä ja jos stailattais tyypillisen heteroukon näköiseksi kampauksesta ja vaatetyylistä alkaen näkisi niistä silti, että homoja ovat.
menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/mita-kuuluu-silla-silmalla-ohjelman-tommylle-mikaelille-mikolle
Mä oon kyllä sitten tosi sokea. Katsoin noita kuvia jossa olivat kaikki mustassa puvussa enkä olisi tunnistanut yhtäkään homoksi D:
Vierailija kirjoitti:
Voisko nää jeesustelijat lähteä ketjusta
ap taisi ihan itse puoltaa Jumalan ottamista keskusteluun.
Kai eri asiat alkavat ihmisestä ja kasvoista näkyä ihan asiasta riippumatta? Tietyt ilmeet ja tunteet, kasvolihakset joita käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii kaikkia homojulkkiksia, niin yhdenkään homous ei ole tullut yllärinä. Se vaan näkyy jotenkin.
Paitsi Sami Minkkinen, joka ei ainakaan myönnä olevansa gay.
En usko että kaikki huomaavat.
Esim. kuurosokeilla voi olla pieniä vaikeuksia huomata ellet sitten esim. käy kimppuun kuin sika limppuun.
Tosin liioitteluhan on inhimillistä ja taitaa olla myös hieman gay-ilmiö.
Työkaverini, nuori nainen kysyi joskus että olenko homo. En ole. Itse asiassa olin vähän ihastunut tähän työkaveriin. Ehkä se että olen naisten alalla ja paljon enemmän tekemisissä naisten kuin miesten kanssa saa aikaan sen että naisten äänenkäyttö tarttuu, ehkä jotkut eleetkin.
Kaikki ihmiset kuvittelevat oman äänensä olevan matalampi kuin mitä se on kaikuessaan kallokopan läpi. Luultavasti siis tietämättäsi kimität. Voit yrittää madaltaa ääntäsi keinotekoisesti ja katoa, auttaako se.
Minä en huomaa, olen täysin sokko seksuaalisille suuntautumisille. Äitini ja siskoni huomaavat aina.
Nuori, ei ihan kaapista ulkona oleva homo "paljastuu" usein epävarmuudesta, siitä että liikaa miettii käyttäytyykö nyt normaalisti, puhuuko niin kuin hetero ja mitä muut oikein minusta ajattelee.
Vaikka alan olla kohta keski-ikäinen enkä enää yhtä hyvännäköinen kuin nuorena, niin useimpien heteromiesten käytöksestä näkyy, että putkiaivot raksuttavat: nainen -> hyvännäköinen nainen -> ystävällinen/hymyilevä nainen - > .... Reaktio on erilainen ujoilla ja ekstroverteilla, moukilla ja fiksuilla, mutta aina samantyyppinen.
Tulipa sekava selostus, tarkoitan siis, että homona et mitenkään voi käyttäytyä naisten seurassa samoin kuin heterot, koska niin moni heteromies käy päänsä sisällä mietintää pyytäiskö treffeille/onko sillä jo joku/panisinko/kuinka monen kaljan jälkeen panisin/onko toi liian nuori/vanha/jne. ja naiset huomaa sen. Kun se puuttuu, oletan miehen olevan homo.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tutka silti joskus olla väärässä? Itse olen aina pitänyt erästä tuttavaani melkoisen homomaisena, ja samaa juteltiin eksäni kanssa hänen tavattua tuttavani. Myöhemmin olen jutellut myös hänen pitkäaikaisen naiskaverin kanssa kerran tästä ja hän aloitti silloin tämän keskustelun epäilyistä pikkuhuppelissa.
Hän on ilmeisesti kuitenkin aina tapaillut ja nyt viime vuodet ihan seurustellut naisten ja naisen kanssa. Itse olen kuitenkin melkoisen hyvä ihmistuntija sekä molemmat nämä tässä mainitut naiset ovat myös fiksuja ja sensitiivisiä. Voidaanko kaikki kolme olla tutkiemme kanssa hukassa?
Mies voi seurustella vuositolkulla naisten kanssa, mennä naimisiin ja olla pitkässä liitossa ja omata liudan lapsia ja olla silti pesunkestävä homo. Tiedän yhden tällaisen henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tutka silti joskus olla väärässä? Itse olen aina pitänyt erästä tuttavaani melkoisen homomaisena, ja samaa juteltiin eksäni kanssa hänen tavattua tuttavani. Myöhemmin olen jutellut myös hänen pitkäaikaisen naiskaverin kanssa kerran tästä ja hän aloitti silloin tämän keskustelun epäilyistä pikkuhuppelissa.
Hän on ilmeisesti kuitenkin aina tapaillut ja nyt viime vuodet ihan seurustellut naisten ja naisen kanssa. Itse olen kuitenkin melkoisen hyvä ihmistuntija sekä molemmat nämä tässä mainitut naiset ovat myös fiksuja ja sensitiivisiä. Voidaanko kaikki kolme olla tutkiemme kanssa hukassa?
Mies voi seurustella vuositolkulla naisten kanssa, mennä naimisiin ja olla pitkässä liitossa ja omata liudan lapsia ja olla silti pesunkestävä homo. Tiedän yhden tällaisen henkilön.
Joku saattaa huomata vasta keski-ikäisenä, että on homo.
Jotenkin ne miehiin kohdistuvat halut tuntuu edelleen väärältä, vaikka niistä on ollut vuosikausia jo tietoinen.
Otsikko on : Miksi kaikki ihmiset huomaavat että olen homo?
Syy on yksinkertaisesti se, että kysyjä itse ja nuo hänen mainitsemansa ihmiset ovat unohtaneet yhden faktan. Nimittäin kyseessä ei ole homo vaan homo sapiens.
Jatkampa...
Ihmiset on saatu *aivopestyä* tai paremminkin *aivoliattu* luulemaan , että homous olisi perinnöllistä eli ihminen syntyy homoksi. Identtisillä kaksosilla tehdyt tutkimukset muun muassa todistaa, että homoseksuaalisuus ei ole perinnöllistä.
Jos näin muka olisi kyseessä perinnöllisyys, niin silloin toki pedofilia, eläimiin sekaantuminen, raiskaaminen, ruumiin kanssa rakastelu, puiden naiminen ym. olisi geneettistä, koska samasta asiasta eli seksistä on kyse.
Kävin aikoinaan kuuntelemassa asiantuntija luennon siitä, millaista seksiä kaikkiaan ihmisten parissa esiintyy niin mm. nuo edellä mainitsemani seksit tulivat luennossa esiin.
Homoudessa tmv. ei ole kyseessä mikään muu kuin heteron lankeaminen luonnottomuuteen. Ei ole muita kuin langenneita heteroja.
Ainoa terve ja luonnollinen ihmissuhde ja seksuaalisus on mies+nainen.
Lue Raamattua.
Jotain todella näkyvää on varmaan, koska jotkut ovat paljon vähemmän näkyviä, esim. Sebastian Tynkkynen ei ole nyt mikää ilmiselvä, nuorempana enemmän.