Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vettä tulee kaatamalla. Kehtaako kaupungille lähteä keltaisissa Hai-kumppareissa?

Vierailija
30.06.2020 |

Mitään siistimpiä ja sirompia vedenkestäviä kenkiä multa ei löydy, joten ilkeääkö keltaisilla kumisaappailla lähteä Helsingin keskustaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Ensiksikin viis muiden mielipiteistä ja toiseksi, kumpparit ovat nykyään salonkikelpoinen jalkinevalinta, vaikkei sillä olekaan merkitystä.

:)

Vierailija
2/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten mielipiteillä ei tosiaan kannata päätään vaivata, mutta naurettavinta on pukeutua täysin  säänvastaisesti, Reilusti vaan sadevaatteet tai talvivaatteet, kun niitä tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, eikö keltaiset Hait ole aika lailla katu-uskottavat Helsingissäkin? Siihen vielä keltainen sadetakki, niin vain paranee.

Ja oikeesti, jos vettä tulee ihan kaatamalla, eikö se ole ihan sama miltä sitä näyttää? Vai oletko mieluummin märkä ja tyylikäs?

Vierailija
4/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi.

Vierailija
5/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään järkevää pukeutua sään mukaan. Minulla oli nuorena keltaiset hai-saappaat.Oli pirteät synkenpään säähänkin.

Vierailija
6/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Olisipa minullakin keltaiset hait!!!

Ne olisi ihanat.

Nim. Siniset miesten halpissasppaat 9,90 egee, helsinkiläinen kadun tallaaja

Vierailija
7/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain pikkukaupungissa katsottaisiin kieroon, mutta Stadissa saa kulkea ihan millaisissa kledjuissa tahansa!

Vierailija
8/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaa. Itsellä on tollaset kukalliset korkokumpparit.

Vierailija
9/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä kaupungilla sateessa mikroshorteissa, ei paljoo haittaa.

m40

Vierailija
10/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo itsetuntoa kertynyt jo?

Vierailija
11/15 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kuuluu sun tyyliin, niin tottakai.

Singing in the rain!

Vierailija
12/15 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kehtaa! Keltaiset Hait ovat hienot!

Vierailija
13/15 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Olen syntyperäinen stadilainen enkä ole koskaan hetkeäkään miettinyt millä kamppailla liikun ulkona, kunhan ovat ns. normaalit. Ja mikä olisi normaalimpaa kuin kumisaappaat sateella? Ja Hai- saappaat ovat vielä katu-uskottavatkin täällä stadissa, jos nyt sellainen on tärkeää.

Vierailija
14/15 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä, jos et halua vaikuttaa täydelliseltä juntilta. Keltaisia Hai-saappaita saa käyttää vain silloin, kun ei ole sateesta tietoakaan.

Vierailija
15/15 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Tietenkin kehtaa. Ja Hai-saappaat ovat viedä designklassikko ja muutenkin ikoninen tuote. Eikä tarvitse edes miettiä saataako, niitä voi käyttää muutenkin. Hait on ihan huippuhyvät suomen loskaisessa talvessakin. Paremmat kuin monet talvikengät. Itse oon kulkenut nytkin melkein koko talven noissa. Ja jos jotain palautetta on tullut, niin on kyllä ollut vain ja ainoastaan positiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi