Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki ihmiset huomaavat että olen homo?

Vierailija
30.06.2020 |

En haluaisi että kukaan tajuaa asiaa, enkä tuo sitä millään tavoilla tai vaatteilla esiin, enkä tietenkään mainitse mitään kiinnostusta miehiin. Silti liian monet huomaa sen. Töissä yksi kysyi että onkos sinulla jo miesystävää. Ei edes että onko nais- tai miesystävää. Minusta sekin olisi ihan ok jos tapana olisi kysyä kaikilta vastakkaisesta sukupuolesta, jos ei varmaa muuta tietoa ole. Eikä tuosta tarvitsisi ehkä edes työkavereiden kesken puhua ollenkaan. Ja yksi sukulainen, nainen, kertoi hirveästä ex-miehestään kaikille, ja hetken päästä minulle sanoi kahden kesken että varo sinäkin sellaisia miehiä...

Tietysti asia saa tulla esiin vaikka jos joskus seurustelen jonkun kanssa. Mutta en seurustele, enkä halua asiaa ilmi vielä. Mutta eipä sitä kai voi välttää, jos lähes kaikki on huomanneet sen jo.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset aistii kyllä homot ja himot, ihan heteroillakin.

Vierailija
22/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen usein vaan huomaa. Katson brittiohjelmaa nimeltä First Dates ja jo esittelyssä usein arvaan, jos mies on etsimässä miestä. Puhetapa ja eleet lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homot homon tuntee.

Vierailija
24/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homot homon tuntee.

Tunteeko he sen naamasta vai hajusta?

Vierailija
25/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mistään huomaa. Katsokaa vaikka Tuure Boeliusta.

Vierailija
26/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismaiset homot kyllä huomaa. Normi äijänoloisesta sitä ei niin huomaakaan.

Vierailija
27/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmet kaulassa paljastaa.

Vierailija
28/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa mikä voisi olla syynä tuohon. Itse olen ihan heteromies, mutta todella monta kertaa varsinkin uudessa ympäristössä jotkut saavat minusta kuvan että olisin miehiin päin kallellaan. En kuitenkaan ole. Tykkään naisista.

Hieman turhauttavaa.

No jos oot mukava kaveri ja vielä heität jotain läppää miehistä niin miksei voisi luulla. Tiedän muutaman oikein mukavan sällin, joita voisi hyvin luulla homoiksi, mutta "valitettavasti" ovat heteroita.

Vierailija
29/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naismaiset homot kyllä huomaa. Normi äijänoloisesta sitä ei niin huomaakaan.

Siinä Poliisit kotihälytys-sarjassa oli kerran Vantaan poliiseilla naurussa pitelemistä kun samasta asunnosta löytyi kolmikko miesten kesken.

Vierailija
30/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän näyttää homolta, mutta eikö hän sitten ole sitä?

Vierailija
31/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

Vierailija
32/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin, että tuo oli vitsi.

-ohis-

Vierailija
33/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tuttavistani suurimmalle osalle homouteni ei ole minkäänlainen ongelma. Itseäni se taitaa häiritä kaikkein eniten. Olen jo ymmärtänyt, ettei tämä ominaisuus minusta poistu. Mutta silti en osaa vielä täysin hyväksyä sitä. En jotenkin osaa antaa itselleni lupaa siihen.

Vierailija
34/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos mies on näin naisnäkökulmasta tosi kiva, ystävällinen, huomaavainen yms. ja ehkä vielä tyylikäskin, niin usein hän onkin homo.

Vierailija
36/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Jumala on asiasta mieltä?

Vierailija
37/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miettii kaikkia homojulkkiksia, niin yhdenkään homous ei ole tullut yllärinä. Se vaan näkyy jotenkin.

He ovat epätavallisen iloisia?

Vierailija
38/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa mikä voisi olla syynä tuohon. Itse olen ihan heteromies, mutta todella monta kertaa varsinkin uudessa ympäristössä jotkut saavat minusta kuvan että olisin miehiin päin kallellaan. En kuitenkaan ole. Tykkään naisista.

Hieman turhauttavaa.

Osaat olla fiksu ja luonteva naisten seurassa - kuten homomiehet. En pitäisi ongelmana.

Vierailija
39/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnittänyt viime aikoina enemmän huomiota piirteisiini, eikä puhetavassani tai eleissä ole mielestäni mitään eroa heteromiehiin. Ehkä olen vain itse sokea sille, tai ne merkit on niin pieniä. Harmittaa, että en pysty yhtään itse säätelemään, tietääkö kukaan.

Ei kyse varmasti ole eleistäsi vaan miten katsot naisia ja suhtaudut näihin.

Ai jos on ujo niin on homo?

Näin on. Tai jos on vaikkapa huonoja kokemuksia tai muita ongelmia ja sen takia on vaikeasti naisten seurassa, etenkin jos kokee nämä kiinnostaviksi vaikka ihan hetero onkin. Naisten silmissä tällainen näyttää 100% homoudelta, koska mikä heteromies se sellainen on joka ei käy kiinni kuin sika limppuun.

Vierailija
40/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun miettii kaikkia homojulkkiksia, niin yhdenkään homous ei ole tullut yllärinä. Se vaan näkyy jotenkin.

He ovat epätavallisen iloisia?

Tässä on kyllä jotain perää. Kun olen huomannut, että monia homoja tuntuu yhdistävän energisyys ja tietynlainen tuike silmissä, sekä jotenkin sulava liikkumistapa ja pehmeä ääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan