~~HUHTIKUUNHELISTIMET~~ uusi viikko (28)
Kommentit (27)
Empä ole taaskaan muutamaan päivään kirjoitellut kun ei ole mitään kerrottavaa.
Ostin niitä ovis testeja ja aina niin selvä ovis on nyt hukassa totaallisesti. kp on nyt 15/31 ja mitän hajuakaan ei ole siitä,eikä testi näytä yhtään mitään. No eipä sitä olla kyllä mitään hommaitukkaan,mulla on siis mennyt ihan totaallisesti kiinnostus tätä hommaa kohtaan..vauvan siis haluan mutta jotenkaan en ole nyt yhtään innostunut oireista enkä hommailuista. niitä ovis testejäkin teen nyt vaan mielenkiinnosta,mutta jos sitäkään ei tule niin mitäs tässä sitten...
täytyis varmaan ruveta laihikselle niin ehkä sitä plussaakin tulis helpommin...
ollaan sitä taas niin hyvällä ja positiivisella tuulella:)
martina 15/31
Vuoto rupeaa loppumaan, joten kohta päästään tosi toimiin mekin.
Eilen jo miehelle tein kiusaa että kohta saadaan joka toinen päivä ruveta pupuileen. Kovasti on mielissään tietty kun välillä näinkin päin että minä saan ehdotella:)
Jokos kohta ensimmäiset huhtikuiset alkavat piinailla? Käykäähän kirjoittamassa edes muutama rivi jos suinkin jossakin vaiheessa kerkiätte.
ON: kp5/28 joten ovulaatioonkin on vielä aikaa, piinaviikosta puhumattakaan. Maltti on valttia tässä vaiheessa. Aika tuntuu niiiin pitkältä. Onneksi on kesäaikaan niin paljon ohjelmaa kun koululaisetkin ovat kotona että ei kerkiä koko aikaa miettimään vauvajuttuja.
Medison+5
Miekin kirjottelen välillä ettei tää meidän rivi tipu...
Mulla on kiertopäivä 26/28 eli jännät paikat...ei ole kyllä minkäänlaisia oireita tullut!
Vähänkö harmittaa kun eilen epähuomiossa pääkipuun otin 600 buranan...toiv.ei vaikuttanut mitenkään pieneen jos olen raskaana!
Pitää ens viikolla tehdä se raskaus testi jos ei ala tätejä kuulumaan kylään... Ajattelin tehdä jo ke jos ne tädit ei tule.
Mulla on vauva- ja hauva kuume... haluaisin käppänän pennun, meidän käppänä nartun kaveriksi... Ai että ne on ihania! Vauva kuin vauva!
No eikun auringon paistetta ja plussa onnea kaikille huhtikuun helistimille... :0)
Terv.sanny80
Olen 22.v. äippä keski-suomesta. Perheeseen kuuluu aviomies ja kaksi poikaa, 7/04 ja 10/05. Nyt haluttas sitten vielä se kolmas :D
Eka yrityskierto alkoi tänään, kun täti tuli kylään minipillereiden lopettamisen jälkeen. Tositoimiin päästänee siis joskus ensiviikon lopulla... LA ajoittuisi johonkin ihan huhtikuun loppuun, JOS tästä kierrosta jo tärppäisi ja JOS kierto on suunnilleen edes sama kuin ennen kuopuksen syntymää, eli 35pv.
Kisuli
Ja tervetuloa Kisuli83! =) Toivottavasti pian tärppää. Olisitkin sitten suunnilleen samaa ikää kuin minä kun kolmas syntyi, joka itseasiassa on vielä syntynyt -04 :)
Onpas täällä tosiaan hiljaista! Nyt kaikki kertomaan kuulumisia! ;)
Keillä kaikilla piina alkanut?
Oma napa: Itse täällä vielä kuulostelen olotiloja. Nyt kp 16/25 ja ovis EHKÄ ohi.
Viimeksi kun kirjoitin niin oli pieni notkahdus lämmöissä ja eilen oli myös eli en sitten tiedä kumpi tarkoittaa ovista jos tarkoittaa. Koko ajan siis pitäisi muistaa se, että kp:t voikin olla vasta 13/25 :)
Mutta normaalisti mun ovis on kyllä n. kp 8-11 tienoilla viimeistään, mutta tämä kuumeilu onkin tätä jossittlua. ;)
Hassua nimittäin se, että vatsassa tuntuu ajoittain pieni painon tunne ja rinnat on oudot...en tiedä onko nyt varsinaisesti aratkaan, mutta jotain sinne päin sillä niiden olemassaolon huomaa.
Ovikseen voisi viitata se mahdoton munasarjojen tuikkiminen mitä eilen ilmaantui ensimmäistä kertaa siinä mittasuhteessa. Haluja on ollut kummasti koko ajan mikä toisaalta ihan hyvä, mutta olisiko mitään yhteyttä sillä, että nyt ei oviksen ajankohta ole niin tarkka/tiedossa? :) Eli sitä menee enemmän ihan oman fiiliksen pohjalta näissä asioissa.
Hmm...oli miten oli niin nyt kaikki kynnelle kykenevät pinoon ja sassiin! ;)
Kylläpäs aika rientää. En ole tänne huomannut puumerkkiäni jättää, vaikkakin muiden kuulumisia kyllä toisinaan olen käynyt lukemassa. Kiirettä on töiden kanssa ja vapaa-ajallakin on riittänyt vipinää, oli nääs Tammerfest nyt viime viikon lopulla ja viikonloppuna. Sen puitteissa tuli kyllä taas hipattua ihan kivasti.
Mutta itse asiaan. :) Täällä on menossa kp 26/36-38. Ovis on luultavasti jo mennyt (?). En ole kovin hyvä sitä bongaamaan ja testejä ei olla käytetty. Pupuiltu ollaan kuitenkin suhteellisen ahkerasti, joten nyt vaan jännätään miten käy. Tuntemuksista en osaa oikein sanoa mitään, sillä oman kropan kuulostelu tältä saralta on vielä ihan lapsen kengissä.
Hyvää viikon alkua kaikille!
Minäkin tässä nyt esittäydyn paremmin.. Olen ollut lähinnä hiljaista lukijakuntaa vaan enkä itse ole heittänyt kuin muutamat kommentit - lähinnä itsestäni! Jostain syystä tuo oma napa on ollut mielessä enemmän kuin liikaa! Toukokuussa jätettiin ehkäisy ja tää on itseasiassa ensimmäinen kunnollinen yrityskerta kun mieskin on vihdoin täysillä mukana. Yritetään nyt siis saada kaveria pikku-neidille vm.-04. Nyt on menossa kp 10/28 joten ensi viikolla aion " vietellä" miheni joka päivä ;) Sormet syyhyää mennä apteekkiin, mutta yritän nyt hillitä itseni enkä koske vielä ovistesteihin... katsellaan syksyllä sitten jos ei sitä ennen ala mitään tapahtua!
Mukava lueskella mitä teille muille kuuluu!
Puputelkaa ja plussatkaa paljon!!!
-Emik