***SYYSUNELMAT VIIKKO 48 ***
Pistetääs eka pino pystyyn, vaikka hiljaista varmaan vielä onkin.
Kommentit (20)
Täällä taas pinossa mukana. Elokuun pinoon tuli aika vähän kirjoiteltua, kun puolessa välissä gyne jo totesi, että todennäköisesti en kierrossa ovuloi. Tässä kierrossa uskon kuitenkin taas vahvasti ovulointiin, koska joka toinen kierto on mulla aina täynnä oireita ja ovistikuilla olen näissä " oirekierroissa" ovisplussan mielestäni saanutkin. Ehkäpä sitä sitten tulee enemmän kirjoiteltua myös täällä.
Edessä on ainakin siis yli-innokasta ovulaatiotestausta (tällä kertaa digitaalisin konstein, ettei omalle tulkinnalle jää varaa) ja toivottavasti edes ovisplussa tulee, jotta en mene ihan paniikkiin tuon asian suhteen. Lisäksi tädin pitäisi seuraavaksi tulla ihan jouluaaton paikkeilla, joten aivan hirveästi täällä toivotaan sitä parasta joululahjaa!!
Laskeskelin myös, että jos vanhat kiertoajat pitävät paikkansa, ehdin tässä pinossa olemaan jopa kahden kierron ajan. Vaikka ainahan sitä toivoisi, ettei tarvitsisi.. ;)
Ensi viikonloppuna pitäisi mennä etsimään joululahjoja ja työpaikan pikkujoulutkin ovat ihan kohta, joten kaikenlaista toimintaa kyllä riittää. Jokos te olette hankkineet paljon lahjoja tai muuten olleet joulutunnelmissa? Itse taidan tosiaan välillä olla enemmänkin niissä syyskuu tunnelmissa..
dharmian kp2/26-27 yk7
Pitkästä aikaa olin täällä kurkkimassa,ja kun näin Korallin aloittaman pinon ,niin oli pakko tulla toivottamaan hirmuisesti tsemppiä ,vauvan yrityksen kanssa.Sinä jos kuka nyt ansaitsisit sen plussan jo testiin,joten täältä yritän kovasti sulle plussa puhuria puhallella.
Tari ja pikkuinen tyttö 5vko ja 1pvää
Aivan mahtavaa! Onpa upeaa, että sait nyt Clomit ja Luget käyttöön!! :) Toivottavasti niistä nyt saisit pian apua ja tulisi kaksi viivaa joululahjaksi tikkuun. Aivan ihanaa!! :)
ON: Tänään viimeinen Terolut-päivä, jes. Pääsen odottelemaan kuukautisia ja luomaan kaiken toivon taas tähän uuteen syyskuisten pinoon. :) Saisinpa minäkin lisää hormoneja avuksi, mutta odotellaan nyt sitten vielä sitä meidän seuraavaa aikaa, höh. Ja sinnekin on melkein kaksi kuukautta aikaa...Kuluisi nyt aika edes nopeasti.
Rizza kp 24/36-47, yk 18
Ilmottaudun minäkin mukaan syysunelmiin! Olen viimeksi kirjotellut kesäkuisissa ja pitänyt vähän palsta taukoa.Ahkerasti olen nyt taas kuitenkin kaikkien pinoja lukenut.Itsellä jäi sisi tuo eloku kokonaan väliin kun täti saapui viikon myöhässä.Laskurin mukaan La olisi siis 1.9 ja pitkien kiertojen takia se siirtyy kuitenkin vähän vielä eteenpäin.
Tilasin ovistestejä tänään jattelin kokeilla niitä nyt sitten tässä kierrossa.Ihmetyttää kun viimekierrossa ei ollut sitä mun tyypillistä ovis kipua joten jotenkin tuntuu ettei ovista ollut ollenkaan varinkin kun kierto venyi 42 päivän mittaiseksi.
No olihan taas omaa napaa!Yritän ahkerammin nyt kirjoteillla taas kotha alkaa meillä remonntti uudessa asunnossa ja muuttokin edessä joten saa nähä miten nuo peitonheilutus jutut onnistuu!
Voi koralli muistan sinut monesta pinosta kyllä sinulle se plussa olisi nyt suotava ja kaikille muillekkin pitkään yrittäneille!Kyllä nostan hattua teille että jaksatte olla positiivisia ja uskoa siihen plussaan kyllä se teille vielä tulee olen varma!
No poistun nyt ruuan laittoon a palailen asiaan myöhemmin!
Terv:Sweety kp4/31-35 yk4
Mulla täti kylässä viidettä päivää, joten luulisi kohta jo häipyvän. Tämä kuukausi on meillä taas melkoinen " tuning" kuukausi: On ovistikut ja greipit ja vitamiinit taas käytössä. Viime kuussa ei ollu ja nyt taas sit näin.
Melkoista " kilpavarusteluahan" tämä tuntuu olevan. Ei onneksi ole vielä kummallakaan meistä ollut sellaista " tekemisen makua" tässä hommassa. Mites teillä muilla? Tuntuuko pakko-pullalta tuo touhujen suunnittelu?
Mutta: Jouluksi saisi jo testata, että katsotaan miten käy... ehtisinkö vielä elokuisiin? Enpä usko, joten tänne jään:)
Plussia meille kaikille!
-Hepuna
Koralli: Me ei olla vielä tutkimuksiin hakeuduttu, vaikka tuota yritystä onkin takana jo aikalailla tarkalleen vuoden päivät. Onhan tuota asiaa pyöritelty, mutta en koe vielä olevani valmis. Ehkä oon vähän hölmö, mutta pelkään ihan hirveesti, että tutkimuksissa paljastuis, ettei me voida saada lapsia ollenkaan. Joo-o, tiedän, että melkeen joka vaivaan joku hoitokeino on olemassa, eikä tää muuta asiaa yhtään miksikään, etten vielä tiedä onko meissä jotain vikaa. Siis jos meissä jommassa kummassa on jokin syy lapsettomuuteen, niin ei se syy kieltämällä mihinkään häviä. Mutta minkäs teet, ku silti pelottaa. Entäs, jos miehellä ei muodostu siittiöitä ollenkaan? :/ Todennäkösemmin vika kai kuitenkin on minussa. Eikös naisella voi olla paljon enempi lapsettomuuteen vaikuttavia syitä kuin miehellä? Toisaalta olis kyllä helpotus kuulla, jos mitään olekaan pahasti vialla. Ollaan kuitenki päätetty, että yritetään vielä luomusti ja jos ei vauvaa hetkeen kuulua, niin sitte mennään tutkimuksiin ja mietitään tulosten pohjalta kaikki uusiksi. (Ja viikon paljastus: Lisäksi pelkään kaikensorttisia lääkäreitä!ü)
Laskeskelin tuossa, että tämän kierron ovis sattuu meidän hääpäivän tienoille. Jospa se tois onnea ja jouluna ois plussa testissä. :) Ois kyllä maailman paras joululahja! Toisaalta, tulee kyllä ankea joulu, jos täti kurvaa juuri silloin kylään. :/ Mulle on viime kierroissa tädin tulo ollut aina vain vaikeampaa hyväksyä. Oon aina ihan maassa parin päivän ajan. Ukkokulta yrittää kyllä parhaansa mukaan lohduttaa. Onneksi oon edes niin ihanan miehen saanut, jos niin kurjasti kävisi, ettei lapsia meille suotaisikaan.
Nyt alkaa tän kierron menkkamasennus vähän helpottaan. Johan tuo on kolmas kiertopäivä menossa. ;) Uusin toivein uuteen kiertoon. Plussatuulia kaikille! Toivottavasti saadaan mukava joukko tänne jakamaan epätoivon ja onnen hetket. :)
Palstailu taolta palaava Khaos (kp3/25-30 yk13)
Tulin elokuisista joukkoonne, täti tuli tänään. Pari päivää antoi merkkejä, mutta taisi Terot viivyttää ei toivottua vierasta muutaman päivän. Pitkä kierto mun mittapuussa, 28 päivää. On ollut 22-26 viime aikoina. Nyt kolmen viime kierron ka on 27. Eipä tässä muuta kun nenä pystyyn ja uutta yritystä päin.
Koralli: Clomit ja Luget! Asiat alkavat rullata. Uskon vakaasti, että olet tosi lähellä plussaa. Mitenkäs muuten nuo luget toimivat?
Dharmian kyseli joulutunnelmista. Mä oon jouluihmisenä jo ihan intona ja lahjat on ostettu =).
Hepuna: Minä kaipaan spontaania kanssakäymistä mieheni kanssa, inhoan ajoittaa touhut kalenterin mukaan. Juuri sillon pitäisi olla ihan viettelijättärenä, kun kehoa kolottaa väsymyksestä, aikataulut menee ristiin jne. Haluaisi vaan vetää villasukat jalkaan ja tuijottaa koomassa telkkaria tai muuta yhtä kehittävää. Siis vastaus on, juu useimmiten on pakkopullaa.
khaos: Samaa mietin, että mikä ihana joululahja se plussa olisi. Meistä moni toivoi joulunyyttiä ja nyt toivotaan jouluplussaa. Olisi se hitto vie oikeus ja kohtuus jo niitä plussia alkaa sataa. Murr...
Plussaonnea kaikille!
AnniHelen@ kp1/27 yk11
Annihelen@: Voi miten harmi, että sinäkin siirryit tänne, sinullakin on tuota yritystä jo ollut. Mutta toivotaan plussaa tälle kierrolle!!! :)
Hepuna: Minua inhottaa myös, että oviksen mukaan sänkypuuhia harrastetaan. Nyt kun ovista ei tullut tässä elokuisten kierrossa, niin ei ole meillä montaa kertaa viikossa lempeä ollut...Ollaan tosin olut niin kiireisiä ja väsyneitä molemmat, että sänkyyn ollaan iltaisin suorin jaloin kaaduttu. Ovuloimattomassa kierrossa ei minulla muuten ole ollut mitään halujakaan! Yleensä oviksen aikaan kehrään kuin kissa miehen ympärillä ja vonkaan vain seksiä, hih... :) Haluja on silloin vaikka muille jakaa, mutta johtuisikohan se siitä vauvan kaipuusta vai muusta, en tiedä.
Omaa napaa: Eilen viimeinen Tero otettu, joten alan odottelemaan kuukautisia, niin pääsisi uusi yrityskiero alkamaan! Ja tässä kierrossa en aloita Teroja ennen kuin ovistesti on näyttänyt plussaa. ;)
Rizza kp 25/36-47, yk 18
Moikka vaan kaikille tasapuolisesti! :) minäkin liityin mukaan joukkoon kun on nyt viime päivinä tullut aika paljon näillä sivuilla pyörittyä.. että aika aloittelija vasta olen mutta uskon että huolitte mukaan :)
elikkäs täti on tässä tekemässä juuri lähtöään ja odottelen tässä vuoroa uusiin yrityksiin.. omenaviinietikka hörpytkin aloittelin tossa eilen illalla ja ei se nyt niin pahaa ole kun oisin kuvitellut.. saas nähä onko siitä mitään apua, mutta eipähän siitä varmasti mitään haittaakaan ole! :) laskeskelin että tossa 2-12. pvän tienoilla tarttis peittoja alkaa heilutteleen ahkerasti (huomaa et oon oppinu jo puhetyylinki :D ) ja jouluna sitä sitte jännitetään kuinkas kävikään.. aika monella taitaa olla nyt samoihin aikoihin jännät paikat..?
jepulis, mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää ja peukuttelen tässä jo ihan täysillä kaikille ja tietysti vähän itsellekki ;) bdbdbdbdbdbdbdbdbd
ollaan yhteyksissä! =)
Kylläpä otti tiukille nuo menkat, tosi masis iski päälle. Vaikka kyse olikin ekasta yrityskierrosta vasta. Perhekahvilassa meinas itku päästä kun kolme äitiä kertoi raskauksistaan, ja heillä siis suunnilleen murun ikäiset esikoiset. Piristin itseäni ajattelemalla, että jos tässä kuussa raskaudun niin plussaan omana synttärinäni =)
Menkatkin oli ihan kauheat, hirmuiset kivut ja kirkkaan punasta verta kaks päivää kuin hanasta olisi tullut. Ei mulla yleensä tuollaisia, ihan kiusallaan varmaan tuli oikein kamalat.
Tällä viikolla en oo pahemmin ehtinyt miettiä raskausjuttuja, koska murulle nousi keskiviikkona korkea kuume. Aattelin, että ois siitä 1,5v mpr -rokotuksesta, mutta enpä tiiä enää koska kolmatta päivää nyt on kuumetta. Ei kai rokotuksesta noin monta päivää kuume nouse? Täytyy katella että lähtisikö sitä vielä illalla lääkäriin sen kaa. Neuvolaan yritin soittaa, mutta eikös niillä oo tänään joku koulutuspäivä, just mun tuuria.
Tämmöistä meillä. Hepunako se puhui kilpavarustelusta hihi. Itekin ostin nyt raskausvitamiinit, joissa siis on sitä foolihappoa ja aattelin ett jos ovistestejäkin tilais. Meillä ei vielä pakkopullaa, toinen yrityskierto vasta. Muutenkin ollaan aika aktiivisia, että siinä mielessä ei edes kalenteria katota. Itsellä vaan enemmän intoa siinä oviksen paikkeilla.
Joulu on taas yllättämässä tämän mamman, mitään en oo viel ostanut enkä valmistellut. Rennosti otetaan ja mennään mummolaan jouluks niin eipä tarvii kotona niin laittaakaan.
Hauskoja viikonloppuja kaikille
murunmamma
kp4/27-29 yk2
Kauniita sanoja teiltä, kiitos! Tari, sinäkin täällä, ja sulla on ihana pikkuvauveli siellä, oikein paljon onnea vauvan johdosta!
AnniHelen@: Voi kunpa aavistuksesi olisi oikea, ja plussa minulle pian pärähtäisi. Nuo luget (lugesteron) on siis keltarauhashormonia, ilmeisesti vähän vahvempaa kuin terot (terolut). Tai en tiedä voiko niitä ihan suoraan verrata, terot on synteettistä hormonia ja luget ihan aitoa, luonnollista, keltarauhashormonia. Yleisesti vissiin lugeja pidetään vahvempina. Terot muuten varmaan sulla pidensi kiertoa, ihan hyvä niin, ku sulla on ollu aika lyhyitä nuo kierrot viime aikoina.
Rizza: sullekin tekis varmaan clomit hyvää tai joku vastaava lääke. Ne kun stimuloi ovulaatiota. Mullahan kyl ovis vissiin tapahtuu, joten sain clomit vahvistamaan sitä. Sittenhän on vielä mahdollisuus saada lääkettä irrottamaan kypsynyt munasolu (pregnyl), jos ongelmana on nimenomaan irtoaminen. Mulla ei vissiin se ole ongelma, joten sitä ei edes tarjottu. Toivottavasti sulla nyt tapahtuis ovulaatio tässä kuussa, niin pääsisit jännäämään. Mut nopsaanhan se aika kuluu ja onneks on täs joulu ja uusi vuosi, niin saat muuta ajateltavaa tähän väliin ennen kuin on se teidän aika tutkimuksiin.
Khaos: Mun pitäs vissiin potkia sua nyt vähän takamuksille ja usuttaa tutkimuksiin. Nimittäin niin tutulta kuulosti nuo sun ajatukset, mä kävin kesällä läpi ihan samoja ajatuksia. Kieltäydyin uskomasta, ettei tärppää, mutta vuoden yrityksen rajapyykki masensi toden teolla. Pelotti ajatus tutkimuksista, että mitä voi löytyä, enkä halunnu varata aikaa tutkimuksiin. Halusin ikään kuin työntää pään pensaaseen, enkä tietää mahdollista totuutta. Hormonit ja hoidot ajatuksena pelottivat, en ole tykännyt hormoneista koskaan (en ole syönyt moneen vuoteen enää e-pillereitäkään). Sitten mua pari nettikaveria täältä palstalta potkivat ja usuttivat tutkimuksiin. Kävin eka työterveyslääkärillä ja sit gynellä ja sieltä sain lähetteen lapsettomuuspolille. Kun sain ajat varattua, tuli yhtäkkiä semmoinen rauhallinen olo, ei tarvinnu enää stressata sillä lailla kuin ennen. No tutkimuksis nyt ei ole selvinnyt kuitenkaan mitään, mutta jos olis selvinny niin parempihan se olis ollut, kuin yrittää turhaan. Jos miehellä on vaikka huonot simpat vähän tai naisen hormonit on vähä pielessä, niin kyllähän niihin hoidot aika hyvin tepsivät. Mä oon ainakin kääntänyt nyt kelkkani hoitojen suhteen täysin. Jos mulla ennen olikin epäonnistunut olo naisena siitä, etten onnistu tulemaan raskaaksi, niin nyt tajuan, että tärkeintä on kuitenkin se lapsi. Haluan sen toisen (ja ehkä vielä kolmannenkin) lapsen, ja jos mun pitää sen takia ottaa hoitoja niin minä otan ne. Ei se ole tärkeintä miten se lapsi aikaansaadaan. En enää koe, että olen jotenkin huonompi kun en tule raskaaksi. Niin, että jos sulla on yhtään tämäntyyppisiä ajatuksia, niin nyt pyyhit ne pois ja varaat ajan gynelle. Voithan varata sen reippaasti eteenpäinkin, asetat jonkun rajan itelles, mihin asti vielä yrität ja varaat ajan vaikka parin kolmen kuukauden päähän. Mutta älä tuskaile liian kauan, jos sua huolettaa se, ettei tärppää! Tsemppiä sulle kovasti!
(.) Clomiresepti tuli tänään postissa (jännäsin että ehtiikö ennen viikonloppua) joten huomenna pääsen ne aloittamaan. Vähän jännittää mahdolliset sivuvaikutukset, osa niistä kuulosti vähä inhoilta. Kuumat aallot, pahoinvointi, oksentelu, mahakivut jne jne. Saapa nähdä, kai se on yksilöstä kiinni miten niihin reagoi.
Joulusta: mä oon kans jo ostanu jotain lahjoja. Täysin poikkeuksellista käytöstä multa. Mä oon yleensä se joka vimmatusti etsii lahjoja päivää paria ennen aattoa... mut eiköhän täs muutama lahja jää sinne viime kaaokseenkin etsittäväksi :D Itselleni en toivo kuin sitä rakkainta mahdollista lahjaa, eli sitä plussaa... en aio kyl aattona testata vaan yritän sitä ennen jo, ettei oo sit masis just jouluaattona päällä. Mut testaukset riippuu tietty oviksen ajankohdastakin, clomit vissiin siirtää ovista vähän eteenpäin, joten saapa nähdä miten käy.
Semmottia. Mukavaa viikonloppua kaikille! Me lähdetään viikonloppureissuun kans vielä tänä iltana. Jaksuja kaikille!
Koralli73 kp 5/25-30 yk18
Heippa vaan,
vihdoin pääsin minäkin mukaan johonkin pinkkaan =) Nyt alkaa sitten olla ihan oikeat hetket käsillä ihka ensimmäiselle vauvan yritykselle! =D Jännää, kun ollaan tosiaan jo viime keväänä sovittu, että yritys aloitetaan joulukuussa (syysvauva ollut molempien haaveissa) ja silloin se tuntui, että siihen on vielä niin kaaaauan ja nythän se aika onkin jo tässä.
Mulla olisikin kysymys (ihan mielenkinnosta) kaikille jo vauvan saaneille ;) Meillä kun ei päästä petipuuhiin ihan tuona arvioituna ovispäivänä, vaan kahta päivää ennen, onko monellakin tärpännyt näin?
Toki meillä ollaan hyvin tietoisia siitä, että vauva ei välttämättä tule muutenkaan heti kun sille antaa luvan tulla, mutta kai se homailu oikeana ajankohtana auttaisi asiaa ;) Jostainhan se on aloitettava!
emMiina84: Sinun kanssa (ainakin) jännätään ihan samoihin aikoihin ;) Plussatuulia...
Meillä alkaa nyt siis yk1. Veikkaan, että pari kiertoa mennään tjottaillen, mutta itseni tuntien sitten on ovistestit käytössä;)
Mun kierrot on synnytyksen jälkeen olleet 35, 33 ja 41(!!) päivää, joten mä pääsen piinailemaan vasta kuun vaihteessa, jos ei ihmeitä satu ja kierto lyhenisi..
Axe kp2/33-41 yk1
Koralli kirjoitit ajatuksistasi ja tsemppasit Khaosta. On muuten pitänyt kertoa, että kun kun olen haulla etsinyt jotain, aina välillä törmään sitäkin kautta sun juttuihin. Kyllä iso aukko jää tälle palstalle, kun sä pikapuoliin vaihdat maisemaa... Mut mä tuun sit perässä ;).
Tervetuloa uudet! Joku kyseli touhuilusta paria päivää ennen ovista. Hyvät mahdollisuudet on noinkin, mutta varmaan päivää ennen olisi vielä parempi. Jossain on mainittu päivä ennen ovista paremmaksi, kun itse ovispäivä.
Itsekin tässä mietin jo tämän kuun " strategiaa" . Työvuorot menee ovisaikana todennäköisesti vähän päällekäin, mutta en anna sen haitata. Jos tässä kuussa ei tärppää, mä oon jo päättänyt mennä gynelle kyselemään vaihtoehdoista.
Ja omenaviinietikkakokeilijat, kysymys teille. Onko teillä pahaa makua juodessa tai syödessä? Mä aloitin muutama päivä sitten ottaan kapseleina ja eilisistä asti on maistunut välillä juoma tai ruoka pahalta.
Onnekasta plussajahtia kaikille!
AnniHelen@ kp2/27 yk11
Ei tainnut olla tälle viikolle vielä omaa pinoa, joten jatkan tähän.
Ihana, kun tsemppaatte mua täällä. Erityiskiitos Korallille kannustavista sanoista. :) Mukava kuulla, etten ole ainoa, joka on tällaisten asioiden kanssa kamppaillut. Kyllä mun todellakin pitäisi ryhdistäytyä ja vetää pää pois pensaasta. Oonkin ajatellut, että jos en aikaisemmin saa mitään aikaseksi, niin viimestään tuossa helmikuussa puhun terveystarkastuksen yhteydessä (opiskelen ammattikorkeassa) näistäkin asioista terveydenhoitajalle, niin saisin sitten asioita eteenpäin. Sen oon itelle rajapyykiksi asettanut. Tietysti, jo aikasemmin varaan ajan gynelle, jos alkaa tuntumaan, että nyt riitti tää epätietoisuus. Mutta ainakin joulun yli mennään vielä niin ku tähänkin asti.
Täti alkaa täällä kerätä kamppeitaan ja tässähän pääsee taas odottelemaan ovista. Tikkuja mulla ei oo ollu käytössä sitten viime kesän. Mulle ne toi vaan lisää stressiä. Tunnistan (tai ainakin luulen tunnistavani) oviksen ilmankin. Lämmöt ja limat on tarkasti seurannassa. ;)
Plussatuulia kaikille! Eiköhän tässä viikon sisällä päästä jo ensimmäisiä oviksia jännittelemään.
Just ihmisen anatomian ja fysiologian kurssilla ollaan käsitelty kuukautiskiertoa ja hedelmöittymistä ja sieltä bongasin sellaisen tiedon, että se ovulaatio aikaan tuleva " limatulppa" estää siittöiden kulkua. Sen tarkoitus on estää emättimen bakteerien pääsy kohtuun ja suojata sikiötä infektiolta. Eikö tämä siis tarkoita sitä, että yhdynnät pitäs ajoittaa aikaan ennen kuin se limatulppa muodostuu? Siis silloin taitaaa olla jo myöhäistä, kun ne limat tulee. Eli varmaan päivää ennen ovista on parhaat mahdollisuudet hedelmöittymiselle.
Kiitos khaos ja annihelen@ tiedoista! Aina sitä näköjään oppii uutta ja mitä enemmän tässä etsiskelee tietoa, sitä ihmettelee miten yksikään raskaus saa edes alkunsa! ;) Niin miljoona asiaa pitää osua sopivasti kohdalle...
Ja meidän kohdalla se nyt vaan on tässä kierrossa kuitenkin niin, ettei päästä yrittämään kuin tuo 2pv ennen arvioitua ovista, joten ei se auta kun yrittää ja katsoa onnistuuko. Ainahan voi sitten yrittää uudelleen, jos ei tärppää =)
Toivon kaikille yrittäjille tärppionnea ja puhtia petipuuhiin! ;) Täällä kohta rivissä jännäillään...
Itse tulin toukokuussa raskaaksi juuri niin, että päivää ennen ovisplussaa ja sitten ovisplussapäivänä harrastimme seksiä. Tästä kuitenkin keskenmeno, mutta menetelmä ainakin tuotti tulosta silloin.
Milloin kuuluisi kuukautisten alkaa viimeisen Terolut-tabletin jälkeen? Itselläni nyt neljäs päivä kuurin jälkeen, eikä ole vielä minkäänlaisia menkkaoireita...Alkaisivat nyt PIAN, niin pääsisin " virallisesti" syyskuisten pinoon! :)
Rizza kp 29/36-47, yk 18
Päivittelen tuon listan jahka siihen vielä tulee hieman lisää väkeä. Laitoin tämän nimen listalle, kun joku elokuisisssa sitä ehdotti ja ehdotus sai kannatustakin.
Nippara ja Khaos, tekin olette jo kauan yrittäneet. Mites, oletteko vielä hakeutunut tutkimuksiin, sori jos olen tätä aiemmin kysynyt, mutta kun on laho pää niin on lahopää...
Minähän tänä syksynä hakeuduin tutkimuksiin, mutta mitään vikaa ei ole löytynyt. Nyt oli ennen näitä menkkoja 7 päivää tiputtelua, joten se ei tunnu normaalilta, mutta verikokeiden tulokset on ollu kuitenkin ihan normaaleja. Mystistä.
Lääkäri soitti tänään ja määräsi minulle nyt clomit ja luget 4 kierron ajaksi. Niillä kokeillaan ja sitten vasta siirrytään eteenpäin hoidoissa. Minulle tuli nyt hyvä fiilis, odotukset on korkealla jne. Olis ihana plussata jouluksi, olis maailman paras joululahja. Toiveikkaasti siis suhtaudun tähän kiertoon.
Laskeskelin tosin, että oviksen tienoilla ollaan mun vanhemmilla kylässä, jossa kahdenkeskinen aika on yleensä aika minimissä, mut se nyt vaan on saatava järjestymään jotenkin. Pelkkä järjestelykysymys. En taatusti jätä ainuttakaan tilaisuutta käyttämättä tässä kierrossa.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille! Ja mielettömästä plussaonnea kaikille tähän kiertoon!
Koralli73 kp 2/25-30 yk18