Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko hääyöseksi neitsyenä naimisiin meneviltä?

Vierailija
19.02.2009 |

Joonas saisi yrittää niin monta kertaa, että varmana onnaisi!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hääyönä korkatun neitsyen siunaukseen.....

Vierailija
22/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääyönä. Omaan kristillisen taustan ja tämä asia oli ihan periaatteen kysymys.

Mies toki hieman kokeneempi, edellisistä suhteistaan, mutta nykyään myös mies kristitty. Toki seurustelun aikana oli vaiheita, jolloinka tuntui että ei enää pystyis olemaan, mutta onneksi pysyimme "lujana" ja jaksoimme odottaa. Ja jos oikeesti toista rakastaa, niin ei se avioliitto siihen seksin haparoimiseen kaadu. miksi täytyisi olla paljon kokenut kun on yhdessä loppuelämä aikaa harjotella ja harjaantua. Meillä kaikki meni ihan luontevasti.. se oli ihanaa ja samalla jännää!:) Nyt ollaan oltu puol vuotta naimisissa, ja asiat paranee siinä mielessä, että oppii kokoajan toisesta lisää.. mistä nauttii ym. eikä kukaan ole seppä syntyessään!!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin pitkä ja väsyttävä päivä vaikka ihana olikin, kaikki se juhlajännitys ja sen purkautuminen... Mutta onneksi oli se häämatka siinä. :)

Vierailija
24/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen samoilla linjoilla nro 17 kanssa. en mä ollut nähnyt sitä koko "komeudessaan" ennen hääyötä..

Ja eipä tuo seksikään silloin hääyönä onnistunut, mutta se oli sit loppujen lopuks ihan huvittavaa :) ja häämatkalla se sujui jo teknisessä mielessä hyvin, joskaan mä en siitä liiemmin mitään saanut... enkä kyllä saa vieläkään, ja naimisissa oltu jo pian vuosi. silti tyytyväinen päätökseeni pysyä neitsyenä hääyöhön saakka!

Vierailija
25/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika yleistä ettei hääyönä pari harrasta seksiä. Siitä ei ollu puhetta onko seksiä harrastettu ennen hääyötä, vaan päivän paineet, kiire ja jännitys kun laukeaa niin enempi maistuu uni (jos nyt känniltäänkään nukahtaa vaan sammuu). Samaten jos päivä venyy luonnottoman pitkäksi ja hääparilla alkaa oleen enempi ikää.

Itse en ole naimisissa, mutta kun se päivä tulee niin luulen että me harrastetaan hääyötä seuraavana aamuna seksiä ja yö nukutaan, odotellaan neljättä lasta ja 10 vuotta tulee pian täyteen yhteisiä vuosia. ;)

Mua henk.kohtasesti ei sinänsä kiinnosta kekä saa seksiä hääyönä, parempi se olis saada hyvää seksiä! Siis tarkotan että itse olen valmis skippaamaan hääyönä jos siitä tulee sähellystä, aamulla sitten virkeänä parempaa -ja 10 vuoden jälkeen kun tietää mistä tykkää itse ja mistä toinen tykkää.

Vierailija
26/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät kuulemma sinä yönä edes yrittäneet, mutta seuraavana päivänä kyllä.

Seurusteluaikana he olivat kyllä muuten hiplanneet ja "tuottaneet toisilleen orgasmeja", mutta tämä penetraatio puuttui.

Tiesittekö muuten, että monet jenkkitytöt harrastavat siksi vain anaaliseksiä ja ottavat suihin, että he haluavat olla neitsyitä hääyönä?

Vierailija
27/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että monet jenkkitytöt harrastavat siksi vain *anaaliseksiä ja ottavat suihin*, että he haluavat olla neitsyitä hääyönä?

Vierailija
28/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei niin kävisikään, liitto joka tapauksessa täydellistyy, kun tullaan yhdeksi lihaksi. Totta on, että tämän päivän seksi (aviossa 12v) voittaa hääyön seksin, mutta en silti koe, ettei olisi onnistuttu hääyönä!

Ja uskon todella, että vasta hääyönä neitsyyden menettäneillä on erityinen siunaus avioliitossaan.

terv eronnut, joka luuli, että tulee siunaus, kun jaksaa pihdata.

Vierailija
29/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiedän enemmän onnettomia pihtaripareja kuin onnellisia. Kun kauan aikaa odottaa ja säästelee itseään, ei se välttämättä ole niin yksinkertaista sitten yhtäkkiä päästää ns himot valloilleen. Ne halut, joita vuosikaudet panttasi, pitäisi yhtäkkiä päästää irti.

Monilla on isoja vaikeuksia seksielämässään. Esim haluttomuutta, isoja pettymyksiä jne.. Ollaan muutama vuosi oltu naimisissa ja tajutaan, miten erilaisia sitä ollaankaan seksuaalisesti. Oma exäni paljastuikin lähes impotentiksi. Erään miespuolisen kaverin exä taas oli täysi lahna, joka ei edes halunnut koskaan seksiä.

Onhan se hieno ja romanttinen ajatus, että odotellaan hääyöhön. Ja seurakunnissa opetetaan, että siitä tulee siunaus. Mutta arpapeliä se on loppujen lopuksi, että miten hommat sitten menevät. Ja lisäksi, kun srk on niin rikkinäisiä ihmisiä. Ei ole helppoa.

Kyllä kannattaa kokeilla kunnolla, ennenkuin sitoutuu loppuelämäkseen. Ja tässä puhuu nyt vanhempi ja kokenut ihminen.

Vierailija
30/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että monet jenkkitytöt harrastavat siksi vain *anaaliseksiä ja ottavat suihin*, että he haluavat olla neitsyitä hääyönä?

Vierailija
31/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen, kannatta kokeilla kunnolla ennen kun sitoutuu!!

Onneksi olen kokeillut yhtä ja toista ennen sitoutumistani, niin tiedän mistä pidän ja mistä en. Näin ollen pystyin arvioimaan paremmin että onnistuuko seksi elämä (muun yhteiselämän ohessa) myös tämän miehen kanssa jonka valitisin aviopuolisoksi.

Jos ei ole tieto ja kokemusta seksistä, miten voi tietää ketkä sopivat yhteen????

Noh, mutta tehkää niin kun itse parhaaksi katsotte, tää nyt on mun mielipide.

Vierailija
32/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä kyllä kunnioitan kovasti niitä, jotka odottelevat sitä hääyötä. Tajuatteko te, jotka väitätte, että "pitää kokeilla, sopiiko", että ihmiset myös muuttuvat? Jos seurusteluaikana seksi on ollut ihanaa, se ei välttämättä ole sitä viidentoista vuoden avioliiton jälkeen, jos asian hyväksi ei tee mitään. Toisaalta, vaikka aluksi olisikin haparointia, toisiaan rakastava ja suhteensa eteen töitä tekevä pari todennäköisesti nauttii aina vain paranevasta seksistä kymmenien vuosien jälkeenkin. Aika harvinaista lienee, että ruumiinosat ovat niin yhteensopimattomat, ettei seksistä voi nauttia, jos yhdessä opettelee ja asioista puhuu!

Vierailija
33/34 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on omituista kuvitella, että seksiä pitää kokeilla mahdollisimman monen kanssa, jotta lopulta voisi varmistua yhteensopivuudesta jonkun kanssa. Minä olen ollut avioliitossa 16 vuotta ensimmäisen ja ainoan seksikumppanini kanssa. Meillä seksi toimii, koska puhumme siitä. Fyysisiä ominaisuuksia ei voi muuttaa, kaikkea muuta voi tarvittaessa. Eikä seksin laatu ole kiinni elinten koosta. Ongelmat seksielämässä jonhtuvat minun mielestäni kyllä enimmäkseen jostain muusta kuin kokemuksen puutteesta.

Ja kuten sanottu, seksi on vain osa (joskin tärkeä osa) parisuhdetta. Vaikka seksi olisi taivaallista ja muu osa parisuhdetta pielessä, se ei olisi minun mielestäni laadukas ja tyydyttävä suhde.

Vierailija
34/34 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tiedän enemmän onnettomia pihtaripareja kuin onnellisia. Kun kauan aikaa odottaa ja säästelee itseään, ei se välttämättä ole niin yksinkertaista sitten yhtäkkiä päästää ns himot valloilleen. Ne halut, joita vuosikaudet panttasi, pitäisi yhtäkkiä päästää irti.

Monilla on isoja vaikeuksia seksielämässään. Esim haluttomuutta, isoja pettymyksiä jne.. Ollaan muutama vuosi oltu naimisissa ja tajutaan, miten erilaisia sitä ollaankaan seksuaalisesti. Oma exäni paljastuikin lähes impotentiksi. Erään miespuolisen kaverin exä taas oli täysi lahna, joka ei edes halunnut koskaan seksiä.

Onhan se hieno ja romanttinen ajatus, että odotellaan hääyöhön. Ja seurakunnissa opetetaan, että siitä tulee siunaus. Mutta arpapeliä se on loppujen lopuksi, että miten hommat sitten menevät. Ja lisäksi, kun srk on niin rikkinäisiä ihmisiä. Ei ole helppoa.

Kyllä kannattaa kokeilla kunnolla, ennenkuin sitoutuu loppuelämäkseen. 

Ei ainoastaan kannata vaan on syytä KESKUSTELLA asioista perusteellisesti ja yksityiskohtaisesti ennen sitoutumista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi