Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauemmin on dokaamatta - pitääkö paikkansa

Vierailija
13.04.2013 |

Siis mitä kauemmin on dokaamatta ja vähemmän juo, alkaa pitämään "juhlimista" ihan hiton turhana touhuna, samoin humalaa. Onko muille käynyt näin? Ei huvita lähteä istumaan iltaa minnekään humalaisten seuraan enää ollenkaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos on juonut tarpeeksi. Sama tupakoinnin kanssa.

Vierailija
22/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ja ei pidä kohdallani. Kännien ottaminen jäi, mutta voin pari juoda vielä ystävieni kanssa, siihen ei ole mielenkiinto laantunut. Tosiaan humalat kyllä jäivät aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, lisään vielä, että ihan mielelläni menen istumaan vaikka pubiin "parille" (itselle sitten vichyä tai jotain kun en viitsi "turhaan" mahaani kiusata). Alkoholia vastaan minulla ei siis sinällään ole mitään. Esim. punkkua nauttisin kyllä varmasti ruoan kanssa mielelläni, ellei tosiaan terveys estäisi (erit. viinit jotka ennen olivat suosikkejani, ovat huonoimpia mahalleni). Mitenkään alkoholivastaista mustakaan ei siis ole tullut, mutta humala on jollakin lailla alkanut tosiaan ärsyttää. Raja menee juuri siinä, kun aletaan tulla kauhean puheliaiksi ja avautua kaikesta tosi tärkeästä. Parin alkoholiannoksen rentouttava vaikutus on vielä ihan ok (tai olisi jos viitsisin mahaani kiusata).

15

Vierailija
24/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:03"]

Siis mitä kauemmin on dokaamatta ja vähemmän juo, alkaa pitämään "juhlimista" ihan hiton turhana touhuna, samoin humalaa. Onko muille käynyt näin? Ei huvita lähteä istumaan iltaa minnekään humalaisten seuraan enää ollenkaan.

[/quote]

Eipäs taida pitää.

Juon todella harvoin, pari-neljä kertaa vuodessa. Silloin otetaankin sitten ihan kunnolla. Humalassa en koskaan käyttäydy ääliömäisesti tai ole inhottava, vaan olen iloista seuraa. Alkoholin mausta en juuri pidä, mutta humaltuminen silloin tällöin on todella hauskaa. Kotona en juo koskaan mitään.

m32

[/quote]

Mulla taas just päinvaston: rakastan punaviinejä ja tykkään valkoviinien ja kuohuvien mausta, etenkin ruokiin niitä on mielenkiintoista yhdistellä ja maistella. Kännejä en ota koskaan, kirkkaita, siidereitä tai oluita en juo. Mutta on synti syödä hyvää pihviä ilman täydentävää punaviiniä ;)

Vierailija
25/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 18:20"]

[/quote]

Eipäs taida pitää.

Juon todella harvoin, pari-neljä kertaa vuodessa. Silloin otetaankin sitten ihan kunnolla. Humalassa en koskaan käyttäydy ääliömäisesti tai ole inhottava, vaan olen iloista seuraa. Alkoholin mausta en juuri pidä, mutta humaltuminen silloin tällöin on todella hauskaa. Kotona en juo koskaan mitään.

m32

[/quote]

Mulla taas just päinvaston: rakastan punaviinejä ja tykkään valkoviinien ja kuohuvien mausta, etenkin ruokiin niitä on mielenkiintoista yhdistellä ja maistella. Kännejä en ota koskaan, kirkkaita, siidereitä tai oluita en juo. Mutta on synti syödä hyvää pihviä ilman täydentävää punaviiniä ;)

[/quote]

Komppi! Nuorena Suomessa asuessani tuli juotua humalahakuisesti. Yksille ei edes kiinnostanut mennä, kun alkoholi, joka ei riittänyt känniin asti, oli vähän kuin hukkaan heitettyä viinaa. ;)

Sitten aikuistuin ja muutin pois Suomesta. Täällä tutustuin viinikulttuuriin. Oluista en saa kuin päänsärkyä, mutta viiniä juon mielelläni lasillisen hyvän aterian kanssa. Ja todellakin nautin sen juoman mausta, en alkoholiprosenteista.

Vierailija
26/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Nuorena kävin usein baarissa, mutta nyt en edes muista, milloin olisin ollut humalassa. En varmaan ainakaan kahteen vuoteen ehkä kauemminkin aikaa sitten. Tykkään silti juoda joskus lasin viiniä, siiderin tai oluen, ja musta on ihan hauskaa, vaikka muut joisivat enemmänkin. En vaan enää tunne tarvitsevani humalaa mihinkään (ollakseni rohkeampi, rentoutuakseni tms), enkä halua herätä krapulassa.

Vierailija
27/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä ole innostunut viineistä, asuin 4 vuotta Italiassa, eikä sielläkään tullut kipinää "viinikulttuuriin". Tosin yksi muutos niinä vuosina kävi, kun kovinkaan moni ei siellä juonut itseään varsinaiseen humalaan (sellaiseen mitä suomessa), niin itsekin alkoi olemaan juomatta kännejä. Ne vain jäivät sitten. Nykyään ei tule juotua ollenkaan alkoholia, vaikken mikään absolutisti olekaan.

Vierailija
28/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mulla ei pidä paikkaansa. Olen 35v kolmen äiti, ja oikeastaan nautin juhlimisesta paljon enemmän nyt kuin nuorena. Nyt Juhlat joissa käyn on tarkoin valikoitua loistavaa seuraa, ja kun käy tarpeeksi harvoin ( n. Kerran kuussa maksimissaan ) juhlimisesta osaa oikeasti nauttiakin.

mun mielestä on edelleen ihan kivaa olla humalassakin välillä, ikinä en tosin ole ollut mikään idiootti-ördääjä, enkä tee kännissä mitään mitä en voisi selvin päinkin tehdä.ja osaan kyllä nauttia juhlista ja hyvästä seurasta ilman alkoholiakin.

kotona en juo alkoholia oikeastaan koskaan.

Vierailija
29/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs taida pitää.

m32

[/quote]

Mulla on aivan täsmälleen sama! Hyvässä seurassa juopottelu just tuon muutaman kerran vuodessa on oikein hauskaa kun ei vedä överiksi, muulloin en kaipaa alkoholia ollenkaan.

Vierailija
30/30 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin. Tosin minulla oli tissuttelusta alkanut alkoholiongelma tuossa reilu kolmekymppisenä, en voinut enää olla päivääkään ilman juomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän