Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
1141/3026 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1142/3026 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään suuren ketjun (nimikin tarkoittaa erittäin suurta) sähkökäyttöisen parvekegrillin jonka nimi viittasi "pohjoismaiseen" muistaakseni.

-Ensimmäisellä sai juhannusaatona juuri ja juuri grillattua kaksi pihviä. Seuraavalla yrittämällä ei enää lämmennyt.

No, takuuna sain uuden. Sillä meni jo paremmin, peräti parit pihvit tuli grillattua, sitten sama juttu, lakkasi lämpenemästä.

Roskiin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/3026 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään suuren ketjun (nimikin tarkoittaa erittäin suurta) sähkökäyttöisen parvekegrillin jonka nimi viittasi "pohjoismaiseen" muistaakseni.

.

Ja tuossa:   https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/grillit-ja-grillituottee…

.

-Ensimmäisellä sai juhannusaatona juuri ja juuri grillattua kaksi pihviä. Seuraavalla yrittämällä ei enää lämmennyt.

.

No, takuuna sain uuden. Sillä meni jo paremmin, peräti parit pihvit tuli grillattua, sitten sama juttu, lakkasi lämpenemästä.

.

Roskiin!!

Vierailija
1144/3026 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaiset pikkuhousut, jotka repesivät, kun olin pukemassa niitä päälle ensimmäistä kertaa. Eikä ollut liian pieni koko :D

Eihän tullut flatusta?

Vierailija
1145/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkiruuvisyndrooma kirjoitti:

Fiskarsin lapio...kaivoin puskaa irti maasta. Kun olin pari kertaa tuupannut lapion maahan, siitä tuli korkkiruuvi. Sen lisäksi että puska ei lähtenyt, hommista ei tullut mitään sen naurunremakan takia. En tiedä mille pulkannarutyöntekijöille nykyajan lapiot tehdään, mutta voisi olettaa, että lapiolla pitää voida kaivaa. Niin ja olen nainen, joten mikään kipparikallen olemus ei tätä selitä...

Itse olin lähes kuolla nauruun lukiessa viestiäsi, eihän kukaan voi olla noin tyhmä.

Itse painan 135 kg, ja voin hyppiä täydellä painollani vasta ostamani Fiskars-lapion päällä kaivaessani maata.

Lapiossa se vika ei varmasti sinun tapauksessasi ole ollut, et vain ilmeisesti vain ymmärrä eri lapiotyyppien eroa. Toki kaikista lapioista voisi tehdä niin kestäviä, että niillä voisi kaivaa maata. Tällainen lapio vain olisi yliraskas ja kömpelö, eikä se kelpaisi kenellekään.

Eihän olisi mitään järkeä tehdä lapiota, joka ei soveltuisi tämän vuoksi käyttötarkoitukseensa, vai oletko eri mieltä?

1146/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkerista ostin yöpaidan ja pari muuta vaatetta. Aiheuttivat kutinaa ja punaista näppyä iholla. Pesin koneessa mut jatkui sen jälkeenkin.

Vierailija
1147/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Kiinasta jonkun uudenmallisen suuhun laitettavan hammasharjahärpäkkeen. Maksoi 80€. Kesti alle viikon kunnes hajosi. Hävettäis, jos ei naurattais.😂

Vierailija
1148/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wilfan kahvinkeitin. En ole edes 15€ keittimissä nähnyt että keittolevy ruostuu puhki.

Olen päässyt vähällä, koska en osta ikinä mitään halpakuraa. Paitsi näemmä tämä valmistaja onnistui huijaamaan.

Meillä tapahtui tismalleen sama Wilfan kahvinkeittimen kanssa. Meni takuuseen, uusi tilalle ja sama kävi senkin kanssa. Sitten vaihdettiin kokonaan toiseen keittimeen.

1149/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H & M:n eyeliner aiheutti ihon lähtemisen siitä kohtaa, missä rajaus oli ollut.

Vierailija
1150/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiskarsin lapio...kaivoin puskaa irti maasta. Kun olin pari kertaa tuupannut lapion maahan, siitä tuli korkkiruuvi. Sen lisäksi että puska ei lähtenyt, hommista ei tullut mitään sen naurunremakan takia. En tiedä mille pulkannarutyöntekijöille nykyajan lapiot tehdään, mutta voisi olettaa, että lapiolla pitää voida kaivaa. Niin ja olen nainen, joten mikään kipparikallen olemus ei tätä selitä...

Itse olin lähes kuolla nauruun lukiessa viestiäsi, eihän kukaan voi olla noin tyhmä.

Itse painan 135 kg, ja voin hyppiä täydellä painollani vasta ostamani Fiskars-lapion päällä kaivaessani maata.

Lapiossa se vika ei varmasti sinun tapauksessasi ole ollut, et vain ilmeisesti vain ymmärrä eri lapiotyyppien eroa. Toki kaikista lapioista voisi tehdä niin kestäviä, että niillä voisi kaivaa maata. Tällainen lapio vain olisi yliraskas ja kömpelö, eikä se kelpaisi kenellekään.

Eihän olisi mitään järkeä tehdä lapiota, joka ei soveltuisi tämän vuoksi käyttötarkoitukseensa, vai oletko eri mieltä?

Ihmettelin myös tuota ed.

Vierailija
1151/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gypsyn, vai miten ikinä se merkki kirjoitetaankaan, 200 euroa maksanut nahkarotsi.

Vetoketjujen hampaat pomppasivat vähän väliä sijoiltaan tai muuten vaan jumiutui. Myös "aito lampaan nappanahka" repeytyi yllättävän helposti

Vierailija
1152/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvikin keittiö. Ei ollut mitään halvinta mallia, asennettiin päin perzettä, kaikkea tilattua ei toimitettu ja vaikka mitä. Reklamointiin ei vastattu mitään järkevää, syyttivät asentajaa ja asentaja syytti Kvikiä.

Vierailija
1153/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin myös tuota ed.

No voitteko selittää näiden lapiotyyppien erot? Millaisella lapiolla ei saa maata kaivaa?

Vierailija
1154/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adidaksen urheiluvaatteiden vetoketjut tehdään kyllä jossain asteroidilla. On meinaan niin vinksahtanutta laatua. Siitä vetoketjusaumasta irtoaa lanka ja se  on sitten siinä.

Tää on yleinen ongelma nykyään, että ompeluita ei päätellä. Kai, jos ne ommellaan jossain halpamaissa ja tarkoitus on vaan saada mahdollisimman nopeasti valmista, ei ompelijalla ole aikaa tuollaiseen eessuntaassun veivaamiseen. Kannattaa aina kokeilla, ennenkuin ostaa tekstiilejä irtonaisista langanpäistä, että lähteekö sauma heti purkautumaan.

Vierailija
1155/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Baijerilainen joukukuusi" 😂

Vierailija
1156/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään tulee mieleen terotin, en edes saanut ensimmäistäkään kynää teroitettua, kun se hajosi.

Mietin jo silloin, miksi edes valmistaa tuollaista roskaa.

Roskaa valmistetaan, jotta asiakas ostaa hajonneen tuotteen tilalle uuden.

Vierailija
1157/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaMarin närästykseen!

Ei auttanut vaan pahensi oireita!

Vierailija
1158/3026 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran Opan vesipannun, taisi olla maanantai kappale sillä kahva oli vinossa, kannen nuppi oli vinossa ja nokka vuoti juurestaan niin että hellan levy ruostui kun aina pannu tiputteli. Olisi pitänyt palauttaa kauppaan mutta huomasin viat liian myöhään.

Vierailija
1159/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Fiskarsin viikate. Ei saa teräväksi. Tuttu kirvesmies katsoi sitä ja sanoi ettei sitä saa teräväksi kuin ehkä tahkolla, jos silläkään. Jotain peltiä hänen mielestään. Harvalla kotitarveviljelijällä on tahko, kovasimen pitää riittää. Hankin sitten käsin taotun eikä ollut edes paljon kalliimpi Fiskarseja.

Kiitos kokemuksen jakamisesta.

Kiinalaisen terätuotteen, vesurin, osto oli minulle ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Vierailija
1160/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin taskulamppu. Poksahti ja hajosi ensimmäisellä käyttökerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi