Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
1161/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Verkkokaupasta Fuj:tech-merkkisen muistitikun tai Bluetooth-palikan. Tuote hajosi palasiksi, kun vedin sen sormilla hellästi ulos tuotepakkauksesta. Siis tuotteen kaikki viitisen osaa vain levisivät siihen paikkaan, kuin eivät olisi olleet millään kiinni. Pisti naurattamaan. En palauttanut tuotetta, sillä hinta oli huomattavasti bensakuluja matalampi, mutta olisi pitänyt pistää palautetta.

Vierailija
1162/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin nenäkarvatrimmeri. Siitä lähtee korkki pois ja rautahäkkyrä surisee kun painaa napista mutta yhtä ainoatakaan nenäkarvaa se ei ole koskaan leikannut. En tajua miten se toimii :D

Tilasin Tv-shopista ladattavan rikkaimurin ja höyrypesurin. Molemmat aivan surkeita kapistuksia ja heitetty roskiin. Höyrypesuria käytin muutaman kerran ja kun pitkän tauon jälkeen oisin ottanut käyttöön, niin ei toiminutkaan. En enää koskaan tilaa Tv-shopista mitään, näin käy kun tilatut tuotteet ovat täysiä leluja ja laaduttomia. Kerran onnistuu huijata, mutta toiste ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni esim. vaatteiden laatu on huonontunut tosi paljon. Lisäksi ihan sama kallis merkki tai halpa. Viimeksi kokemus Niken lenkkarit ja vaatteet.

Vierailija
1164/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä ollut tyytyväinen lidlistä ostamaani krääsään ja senpä vuoksi kerran rohkaistuinkin ostamaan sellaisia ruokabokseja. No v*ttu ei niitä saa pysymään kiinni mitenkään. Täysin sutta ja sekundaa.

Vierailija
1165/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen halpaelektroniikka. Turhaakin turhempaa rojua.

Vierailija
1166/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kolmioleipä. Seuraavan illan ja yön istuin vessassa samalla oksentaen lavuaariin.

Vierailija
1167/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lIDL-PSYKO tykittää, nyt väsymättä.

Oikasti 3 vyuden takuulla kaikki.

Vierailija
1168/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se kiina-krääsä teettää.

Osta Suomessa tehtyä.

Ostin Lahden Sokoksesta kotimaisen nahkavyön. Maksoi yli 30€. Ei kestänyt montaa viikkoa ehjänä, myyjä lupasi että heidän suutari korjaa ilmaiseksi. Suutari liimasi vyön, mutta sanoi ettei tämä kyllä mikään aito nahkavyö ole. Jotain liimaa ja kumia lähinnä.

Olisi vaan pitänyt vaatia rahat takas heti, ei se liimauskaan kauan kestänyt.

Että se siitä kotimaisuudesta.

Vierailija
1169/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku härpäke Clas Olssonilta. Jos erehdyn sieltä jotain ostamaan on sääntö eikä poikkeus että romppeen joutuu palauttamaan 😅

Vierailija
1170/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla 3. Vetokujalla jatkuvasti. Ei Musk osaa autoja tehdä.

Vierailija
1171/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen moottorisaha jolla ruotsalainen nimi...

Terä pyöri itsestään, ei saanut säädöillä sitä pois. Eli vaarallinen.

Käynnistyi huonosti.

Vetonaru jäi käteen jo toisella kerralla. Jokin osa vaan petti.

Palautin romun pois.

Tukes Käski vetää ko romun pois markkinoilta.

Palaute oli niiiiin huonoa.

Yleensäkin kaikki kinuski koneet, mopot, moottorit ovat erittäin heikkolaatuisia.

Vierailija
1172/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset autot. Olen nähnyt kuinka ihmisten pinna palaa niiden kanssa. Ei kannata ostaa

Vierailija
1173/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fallout 76

Vierailija
1174/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holdit-merkkiset kalliit puhelimen kuoret. Kolmet ostettiin meidän perheeseen, ja kaikki menivät rikki alta aikayksikön. Materiaali murtuu.

Vierailija
1175/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän housut, nukkaantuivat pilalle kahden käyttökerran jälkeen. Vein takaisin ja sain rahat takaisin.

Vierailija
1176/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Normalista ja Tigeristä Iphonen latausjohdon. Kumpikin hajosi kuukauden kuluessa, lakkasi vain lataamasta. Ei uskois että on noin vaikeaa tehdä yksinkertaista asiaa, Iphonen omat johdot kestää kuitenkin monia vuosia. En uskonut kerrasta niin siksi piti ostaa vielä toinenkin halppisjohto… Rahallinen menetys ei oo suuri, mutta ottaa päähän ympäristön kannalta tällaisten tuotteiden valmistus.

Vierailija
1177/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen silmänympärysvoide on jäänyt mieleen yhtenä pahimmista pettymyksistä. Oli niin kuin olisi taputellut iholle vettä. Voide haihtui heti, eikä jättänyt minkäänlaista kosteuttavaa tai hoitavaa tunnetta puhumattakaan siitä että voiteen käytöllä olisi ollut joitain näkyviä vaikutuksia.

Voiteista puheenollen, ostin apteekista Bellavitan yövoiteen. Olen kyseistä voidetta käyttänyt kymmeniä vuosia ja ollut tosi tyytyväinen. Huomasin, että pakkaus/tuubi oli muuttunut. Käytettyäni voidetta muutaman kerran sain voimakkaan reaktion ja kasvojeni ja kaulan iho kuoriutui irti. No, enpä tiennyt , että pakkauksen lisäksi oli sisältö muuttunut. Apteekissa oltiin sitä mieltä, että vika on minun, kun en ollut lukenut tuoteselostetta. Puolustukseksi täytyy sanoa, että en lue tuoteselostusta maitopurkikaan kyljestä, vaikka havaitsen pakkauksen muuttuneen. Monen kymmenen vuoden käytön jälkeen en voi enää käyttää Bellavitavoidetta.

Vierailija
1178/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkiruuvisyndrooma kirjoitti:

Fiskarsin lapio...kaivoin puskaa irti maasta. Kun olin pari kertaa tuupannut lapion maahan, siitä tuli korkkiruuvi. Sen lisäksi että puska ei lähtenyt, hommista ei tullut mitään sen naurunremakan takia. En tiedä mille pulkannarutyöntekijöille nykyajan lapiot tehdään, mutta voisi olettaa, että lapiolla pitää voida kaivaa. Niin ja olen nainen, joten mikään kipparikallen olemus ei tätä selitä...

Itse olin lähes kuolla nauruun lukiessa viestiäsi, eihän kukaan voi olla noin tyhmä.

Itse painan 135 kg, ja voin hyppiä täydellä painollani vasta ostamani Fiskars-lapion päällä kaivaessani maata.

Lapiossa se vika ei varmasti sinun tapauksessasi ole ollut, et vain ilmeisesti vain ymmärrä eri lapiotyyppien eroa. Toki kaikista lapioista voisi tehdä niin kestäviä, että niillä voisi kaivaa maata. Tällainen lapio vain olisi yliraskas ja kömpelö, eikä se kelpaisi kenellekään.

Eihän olisi mitään järkeä tehdä lapiota, joka ei soveltuisi tämän vuoksi käyttötarkoitukseensa, vai oletko eri mieltä?

Lapiolla on tarkoitus kaivaa maata. Eli lapio, jolla näin ei voi tehdä, mitäs hyötyä siitä on? Käyttökelvoton se on silloin.

Vierailija
1179/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Electrolux UltraSilencer -imurin varressa on tarkoituksella heikennetty muoviosa, joka meni rikki ehkä toisella käyttökerralla. Rakennetta tutkiessani en muuta syytä keksinyt muovissa oleville omituisille koloille kuin, että saadaan käyttöikää lyhennettyä.

Olisihan tuossa ollut takuu, mutta en jaksanut ja hoidin homman pikaliimalla. Sen jälkeen osa kesti kaksi vuotta kunnes piti liimata uudelleen.

Mulla räsähti myös kahden vuoden jälkeen varsi rikki. Laitoin jeesusteippiä. Sama imuri on muuten hiukan outo, on kyllä aika tehokas esim. matoilla, mutta lattialta ei kivet ym. roina mene imuriin vaikka miten yrittää. Pitää ottaa suoraan putkella ilman suulaketta.

Muutaman imurin olen tähän 70:een ikävuoteen mennessä ostanut. Ehdottomasti huonoin on ollut Electrolux. Tämän imurin letku on niin jäykkä ja kankea, että repii maalit pois kaikista ovenkarmeista. Osa, jolla voi imuroida esim sohvat ei pysy paikoillaan ja tympeät siivekkeet menee kesken imuroinnin kiinni, joten on koko ajan pidettävä toista kättä tömän osan päällä, käy muuten voimille ja hermoon. Imuteho lattioita imiroidessa on huono. Ainoa hyvä puoli on pitkä sähköjohto. Suorastaan odotan, että imurini menisi rikki, niin pääsisi uuden ostoon.

Vierailija
1180/3026 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Malm -lipasto. Laatikon pohjat jotain ohutta pahvilevyä. Kiva kun joutuu miettimään mitä sinne uskaltaa laittaa ja pettääkö pohja (kyllä pettää). Onneksi sain myytyä omani pois vielä kun niitä moni himoitsi. Sain vielä 1€ enemmän, kuin mitä olin uutena maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi