Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkkisukat ja alushousut menevät ihan puhki jo parin vuoden sisällä. Mm. Hugo Boss, Björn Borg. Merkkisukat eivät ole yhtään sen laadukkaampia kuin markettisukatkaan. Kummatkin menevät risoiksi hetkessä.
Minulla ei kestä mitkään sukat, aina menevät rikki parin käyttökerran jälkeen. En ymmärrä syytä, koska nuorempana sukat kestivät ihan pitkään eikä esim. jalkani koko ole kasvanut tai mitään.
Olikin aika iso ylläri, kun tilasin Wishistä valkoiset urheilusukat: napakat jalassa, tarpeeksi paksut eikä reiän reikää, vaikka olleet käytössä jo vuoden päivät! Maksoin niistä euron.
Bambusukat kestäneet ainakin 5 vuotta.
T-paidoista tuli mieleen, ittellä kokemus pellavasekoitteiset kestäneet kauimmin, jopa 10 vuotta.
Yhtä laadukas kuin fiskarsin Xact talikko. Muovinen kahvaosa yhdellä peltiruuvilla kiinni. Käytössä löystyy ja alkaa avautumaan. Talikon piikiit lentää kaaressa kun ruuvi putoaa. Teollinen muotoilu ok. käytettävyys lähes nolla.
Vierailija kirjoitti:
Nilfisk pölynimuri vuodelta 1970. Haisee pahalle eikä hajoa millään. Tympii kun ei voi ostaa uutta kun tuo ei hajoa.
Vaihda hyvä ihminen joskus suodatin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiksen tuotteet kuten juoksutossut ja juoksusukat. Kengät eivät kestä edes 100 km ennen kuin niihin tulee reiät isovarpaiden kohdalle. Työkaverillani oli sama ongelma, ja yritti saada rahoja takaisin tai vaihtoa, kauppa ei suostunut siihen. Ilmeisesti aika tiedetty ongelma.
Sukat olivat kyllä pohjanoteeraus: Ostin aika kalliit (minun budjetilleni) ja maksoin niistä noin 25 euroa. Ekan 15 kilometrin lenkin jälkeen oli isot reiät isovarpaissa.
Ja joo, ei ole pitkät varpaan kynnet. Muiden valmistajien tuotteissa ei näitä ongelmia ole.
Mulla New Balancen juoksukengät hajoaa samalla tavalla, molemmat isovarpaan kohdasta. Maksoivat satasen, vuoden käytössä. Aiemmat parinkympin lenkkaritkin pysyneet ehjänä kauemmin! Tätäkö tää "laatu" on nykyään?
Minulla Asicsin juoksukengistä molempien kenkien vuorikangas petti jo alle vuoden kohdalla (enkä edes käyttänyt niitä talvella tietenkään). Kantapään kohdalle sisäpuolelle tuli ammottavat reiät jotka laajenivat sivuille.
Siis noi Asicsithan hajoaa nykyään.suht välittömästi. Niin ohutta se ihme harsokangas.
Philipsiä ei voi kyll aina moittia. Itse hyvästelin tänä keväänä Philipsin lähes 20 vuotiaan taulutelkkarin. Olishan tuo saattanut toimia edelleen, mutta olin jo kyllästynyt siihen painavaan rohjoon, vaihdan nääs järjestystä usein. Joku sanoi, ettei kuvan pikselöityminen johdu telkkarista, mutta se vauhditti uuden ostamista.
Joku vastasi että Sloggien laatu oli ennen hyvä, nykyisin huono.
Olin kirjoittanut sormen menneen läpi sivusaumasta ihan ensimmäisillä käyttökerroilla. Minulla ei ole kokemusta nyky- Sloggeista, vaan nimenomaan niistä vanhoista. Sen koomin en ole halunnut niihin rahojani haaskata. Haluan kuitenkin kulkea ehjissä vaatteissa ja pukeutumisen sanotaan alkavan alusvaatteista.
Mikä se k-kauppojen vai s- kauppojen halpamerkki on? Ei Pirkka eikä Rainbow, ne on molemmat hyviä, mutta se joku ihan nuhjuinen. Sen merkin kahvi oli joskus 15 vuotta sitten ainakin niin pahaa, että ensimmäisen suullisen jälkeen kaadoin viemärii ja loppupaketin roskikseen. En ole sen jälkeen siltä merkiltä ostanut mitään.
Keittiömaailman keittiö, kaapit maksoivat monta tuhatta euroa, kodinkoneet ja työ tietysti kanssa....
Kaapeista lähti väri heti uutena, valkoista alla, maalia päällä...
Heti lohkeaa kun joku koskee
Nyt odotellaan saadaanko paikkamaalia vai mitä tapahtuu
Oli kymmenien tuhansien ostos....
Tigerin n. 20cm korkea karkkiautomaatti. Maksoi vaan 4e kylläkin.
Automaattia ei saanut täyttöluukusta auki kuin veitsen avulla:D Ei uskoakseni ollut mikään maanantaikappale vaan vain huonosti valmistettu, kansiosa siis todella tiukka. Kun sain täytettyä niin eihän ne karkit sieltä silti ulos tulleet niin kuin luulin, vaan pakkautuivat kasaksi heiluttelustakin huolimatta ja taas vääntämään kantta auki veitsellä:D. Kyllä lapsi tykkäsi..
Vierailija kirjoitti:
Mikä se k-kauppojen vai s- kauppojen halpamerkki on? Ei Pirkka eikä Rainbow, ne on molemmat hyviä, mutta se joku ihan nuhjuinen. Sen merkin kahvi oli joskus 15 vuotta sitten ainakin niin pahaa, että ensimmäisen suullisen jälkeen kaadoin viemärii ja loppupaketin roskikseen. En ole sen jälkeen siltä merkiltä ostanut mitään.
Extra. Joku kertoi täällä Extra-kahvin haisevan hernekeitolta :D
Jotkut Extran tuotteet ovat tosin ihan käyttökelpoisia, kunhan kyseessä ei ole mikään syötävä. Erehdyin kerran ostamaan jotain Extra-juustoviipaleita, enkä tiedä mitä niissä oikein oli, mutta juustoa ne eivät kyllä olleet. En pystynyt syömään edes yhtä viipaletta loppuun. Yritin käyttää ne pienenä silppuna uuniruoan päällä juustoraasteen tapaan, jos maku ei sitten niin kovasti häiritsisi, mutta se silppu ei sulanut vaan jähmettyi vain koviksi klimpeiksi.
Ratian kumisaappaat hajosivat parin käyttökerran jälkeen. Kivannäköiset koristeet eteiseen, käyttöön niistä ei ole.
Ratian kumisaappaat hajosivat parin käyttökerran jälkeen. Kivannäköiset koristeet eteiseen, käyttöön niistä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdin käyttää noita kaksi viikkoa, sitten meni kantapää pohjasta läpi saappaan koron sisälle. Eivätkä olleet edes mitkään halvat saappaat. Miten tuollaisia kehdataan edes myydä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdin käyttää noita kaksi viikkoa, sitten meni kantapää pohjasta läpi saappaan koron sisälle. Eivätkä olleet edes mitkään halvat saappaat. Miten tuollaisia kehdataan edes myydä??
Osta Trabant, maksa Bugatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai valititte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai valititte?
En valittanut näistä, mutta aiemmin olen valittanut toisista saappaista (samassa kaupassa), jotka myös hajosivat melkein heti. Mitään ei hyvitetty, koska en voinut todistaa, että olen "säilyttänyt saappaita oikein".
Tästä on jo aikaa. Ostin miesten kerraston jonka oli valmistettu jossain Itä-Euroopassa.
Olin perheeni kanssa jossain Keski-Suomessa ja hiihtämään piti päästä. Otin ostoksen suoraan käyttööön hikilenkille. Mellevä tuoksu. Ihokin tuoksui. Ei oikein viisasta.
Kaiken lisäksi yläosa leveni leveni, housujen pituus kasvoi kasvoi - uusissa pesuissa.
On mullakin yksi serkku, jolla ei (lapsena) mikään säilynyt ehjänä. Kumma vaan, että muilla kyllä samat tavarat pysyi ehjänä.