Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
581/3026 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Phil-ips. Oli kyse mistä tuotteesta tahansa, merkki takaa huonon laadun. Meinasin tikahtua sisäiseen nauruun, kun taannoin erään kodinkoneliikkeen myyjä kehui, että he myyvät tietyssä laiteryhmässä vain kyseisen merkin laadukkaita tuotteita.

Sitä en tiedä, onko vuosimallilla jotain merkitystä, mutta minulla oli aivan erinomainen Philips-imuri. 

Imuri tuli äidiltäni perintönä. :D Hän oli käyttänyt sitä jo vuosikausia. Minulla imuri kesti noin 7 vuotta ja imuroin vähintään kerran viikossa. 

Imurissa oli erinomainen teho. Sen ääni oli todella hiljainen, pystyi ihan normaaliäänellä keskustelemaan imuroidessaan. Siinä oli pitkä johto ja putken sai säädettyä sopivan korkeaksi (eräässä imurissamme oli niin lyhyt putki, että melkein kontaten sai imuroida, säätövaraa ei ollut)

Harmi, että tulihan sekin lopulta tiensä päähän. Juuri samanmoisia en ole nähnyt missään myynnissä. Äitini muisteli, että oli ostanut sen Hobby Hallista. 

Vierailija
582/3026 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiksen tuotteet kuten juoksutossut ja juoksusukat. Kengät eivät kestä edes 100 km ennen kuin niihin tulee reiät isovarpaiden kohdalle. Työkaverillani oli sama ongelma, ja yritti saada rahoja takaisin tai vaihtoa, kauppa ei suostunut siihen. Ilmeisesti aika tiedetty ongelma.

Sukat olivat kyllä pohjanoteeraus: Ostin aika kalliit (minun budjetilleni) ja maksoin niistä noin 25 euroa. Ekan 15 kilometrin lenkin jälkeen oli isot reiät isovarpaissa.

Ja joo, ei ole pitkät varpaan kynnet. Muiden valmistajien tuotteissa ei näitä ongelmia ole.

Mulla New Balancen juoksukengät hajoaa samalla tavalla, molemmat isovarpaan kohdasta. Maksoivat satasen, vuoden käytössä. Aiemmat parinkympin lenkkaritkin pysyneet ehjänä kauemmin! Tätäkö tää "laatu" on nykyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/3026 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IISI TUOTTEET MYÖS HAJOAVAT IISISTI.

Voi apua! Nyt on tullut jo paljon negaa iisille. Meillä odottaa yks käyttämätön saunaharja. Tän perusteella arvoaan, että hyvällä tuurilla saan yhden lauteen pestyä. 😂

Vierailija
584/3026 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askon sohva. Kangas nyppyyntyi kuukaudessa, muoviset jousien kiinnikkeet alkoivat hajota puolessa vuodessa. Reklamaatioon vastaus että normaalia kulumaa. Ei ikinä enää Askosta yhtäkään kalustetta.

Vierailija
585/3026 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Askon sohva. Kangas nyppyyntyi kuukaudessa, muoviset jousien kiinnikkeet alkoivat hajota puolessa vuodessa. Reklamaatioon vastaus että normaalia kulumaa. Ei ikinä enää Askosta yhtäkään kalustetta.

Nuo Sohvat eivät kestä välttämättä isoa paino. Nyt Askon tuoleissa oli 100kg max. raja joita myynnissä heillä.

Vierailija
586/3026 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee, niin onkohan enää mitään tuotetta, mikä nykyään olisi parempi laatuinen tai edes samaa tasoa kuin ennen?

Enkä tarkoita kettuiluna. Kaikki on heikentyneet, vaatteet, kengät, kodinkoneet...

Vierailija
587/3026 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melitta Selection kahvinkeitin.

Selasin ennen ostamista arvosteluja tuotteesta ja näin myös pari sellaista, jossa termoskannun sisäosa oli pärskähtänyt kappaleiksi  - ihan tuosta vaan. No, heti olemme valmiit ajattelemaan, jotta se on varmaan kolahtanut johonkin. Takuu ei ollut tätä korvannut.

Ajattelin, jotta jos nyt pari viallista on ollut, niin ei se varmaan minulle osu. Mutta toisin kävi: olin käyttänyt tuota kahvinkeitintä n. kuukauden ja sitten se tapahtui: otin termoskannun käteeni kaataakseni siitä kahvia, niin kuului kimeä, terävä viiltoääni ja termoskannun sisäosat purskahtivat termoskannun suuaukosta kuin aukeavan kukan terälehdet. Viisikymppiä oli tappioni.

Vierailija
588/3026 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Normaalia kulumaa. Kuluuhan se normaalisti heikkolaatuinen nopeasti loppuun. Normaalia, kun ei huono pikään kestä.

Ite oon ostanut Sotkasta sohvan, jossa kangas oli niin ohutta ja haperoa, että pian se alkoi ratkeilla ja repeillä istuinosasta. Puurunko oli heppoista tekoa, se alkoi pian natista liitoksistaan ja hajoilla. Silloin 1995 olin viiskytkiloinen, joten mieti miten heikkolaatuinen sohva. Eipä ole Sotkasta tarvinut sen jälkeen mitään ostaa. Paljon valituksia kuullut.

Vierailija
589/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurmerkin jääkaappi ja pakastin. Kummastakin halkesivat muoviset väännettävät ovenkahvat, samoin lähes 100 e/ kpl maksaneet ulkomailta tilatut varaosakahvat, muovia. Myös ulkomailta tilattava sisävalon lamppu (!) maksoi lähes 25 euroa. Kun sitten toinen kaappi simahti, koko kylmäkaksikko lähti jätekierrätykseen. Varoituksen sana: varokaa halpatyömaissa valmistettuja kodintekniikkabrändejä.

Ja mistä saa kodintekniikkabrändejä jotka on valmistettu kallistyömaissa?

Vierailija
590/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohva on tarkoitettu istumista/makaamista, ei nussimista varten.

Vierailija
591/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Phil-ips. Oli kyse mistä tuotteesta tahansa, merkki takaa huonon laadun. Meinasin tikahtua sisäiseen nauruun, kun taannoin erään kodinkoneliikkeen myyjä kehui, että he myyvät tietyssä laiteryhmässä vain kyseisen merkin laadukkaita tuotteita.

Sitä en tiedä, onko vuosimallilla jotain merkitystä, mutta minulla oli aivan erinomainen Philips-imuri. 

Imuri tuli äidiltäni perintönä. :D Hän oli käyttänyt sitä jo vuosikausia. Minulla imuri kesti noin 7 vuotta ja imuroin vähintään kerran viikossa. 

Imurissa oli erinomainen teho. Sen ääni oli todella hiljainen, pystyi ihan normaaliäänellä keskustelemaan imuroidessaan. Siinä oli pitkä johto ja putken sai säädettyä sopivan korkeaksi (eräässä imurissamme oli niin lyhyt putki, että melkein kontaten sai imuroida, säätövaraa ei ollut)

Harmi, että tulihan sekin lopulta tiensä päähän. Juuri samanmoisia en ole nähnyt missään myynnissä. Äitini muisteli, että oli ostanut sen Hobby Hallista. 

Mulla on myös Philips imuri joka on ostettu vuonna 2001 ja toimii täydellisesti vieläkin. En aio vaihtaa uuteen. Omistan myös 33 vuotta vanhan Philips mikroaaltouunin joka myös toimii erinomaisesti. Ostin uuden mikron viime vuonna mutta muutaman kokeilukerran jälkeen otin vanhan käyttöön koska uusi ei osaa lämmittää ruokaa yhtä tasaisesti kuin tämä vanha vuosimallia 1987 oleva.

Philipsin laitteet ovat kyllä muuttuneet huonoiksi nykyään. Ostin vuonna 2015 Philips telkkarin joka hajosi välittömästi takuuajan mentyä umpeen. En edes ollut käyttänyt sitä paljoa (katson TV:tä vain viikonloppuisin enkä edes joka viikonloppu). Yhtäkkiä vain TV ei enää auennut, vain logo pyöri ruudussa.

Vierailija
592/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös Philips imuri joka on ostettu vuonna 2001 ja toimii täydellisesti vieläkin. En aio vaihtaa uuteen. Omistan myös 33 vuotta vanhan Philips mikroaaltouunin joka myös toimii erinomaisesti. Ostin uuden mikron viime vuonna mutta muutaman kokeilukerran jälkeen otin vanhan käyttöön koska uusi ei osaa lämmittää ruokaa yhtä tasaisesti kuin tämä vanha vuosimallia 1987 oleva.

Philipsin laitteet ovat kyllä muuttuneet huonoiksi nykyään. Ostin vuonna 2015 Philips telkkarin joka hajosi välittömästi takuuajan mentyä umpeen. En edes ollut käyttänyt sitä paljoa (katson TV:tä vain viikonloppuisin enkä edes joka viikonloppu). Yhtäkkiä vain TV ei enää auennut, vain logo pyöri ruudussa.

Philipsin tuotteet on lähtökohtaisesti osoittautuneet aina heikkolaatuisiksi, joten olen pyrkinyt välttämään niitä viimeiset 20-30 vuotta. Valitettavasti vaimo on nyt iskenyt silmänsä yhteen Philipsin tuotteeseen, joka olis muka "pakko" saada.

Vierailija
593/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin alussa lähdin talvella melko nopealla varoitusajalla karibianmatkalle. Silloin ei ollut tällaista valikoimaa, eikä mulla ollut mitään kesävaatteita. Tilasin Ellokselta pari paitaa ja toppia ja heitin matkalaukkuun pakkauksineen eli muovipusseissa. Kun avasin perillä paidat, olivat ne jo valmiiksi täynnä reikiä. Onneksi periltä sai tietysti edullisesti kaikenlaisia rantavaatteita.

Vierailija
594/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilfisk pölynimuri vuodelta 1970. Haisee pahalle eikä hajoa millään. Tympii kun ei voi ostaa uutta kun tuo ei hajoa.

Vierailija
595/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peugeot 407 henkilöauto. Ihan kuin autossa olisi kaikki osat ajoitettu hajoamaan 100 000 kilometrin ja neljän vuoden ajon jälkeen. Tuhansien eurojen laskuja kerta toisensa jälkeen. Ja auto oli aina tarkastettu ja huollettu asianmukaisesti merkkihuollossa. Yllätyn aina kun tuollainen romuläjä tulee vielä kadulla vastaan ja miten se on voinut elää niin vanhaksi.

😂 meillä on ollu jo vuosia 407 ja aina toiminu ku unelma. Katsastuksestakin menny aina läpi 👍 ajettu joku 270 tuhatta.

Vierailija
596/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 € sateenvarjo cittarista. Hajosi jo kaupan pihassa, kun sain sen avattua.

Vierailija
597/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello josta putosivat kaikki viisarit ja irtosi kaikki napit heti kun sen otti paketista

Vierailija
598/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondoomi, jonka ostin toiselta paikkakunnalta. Kiitos sen, nyt marraskuulla on eka isänpäiväni.....

Vierailija
599/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka wc-paperi. Pinta oli kova, paksu ja kalvomainen ja paperi ei yksinkertaisesti imenyt nestettä. Kylässä käynyt kaverikin kommentoi ”kusi vaan vierii tästä paperista”. Mietin oliko joku viallinen erä koska tuote ei vaan yksinkertaisesti hoitanut hommaansa. Tämä kokemus kahden vuoden takaa, en tiedä onko muuttunut, en ostanut toiste.

Vierailija
600/3026 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka wc-paperi. Pinta oli kova, paksu ja kalvomainen ja paperi ei yksinkertaisesti imenyt nestettä. Kylässä käynyt kaverikin kommentoi ”kusi vaan vierii tästä paperista”. Mietin oliko joku viallinen erä koska tuote ei vaan yksinkertaisesti hoitanut hommaansa. Tämä kokemus kahden vuoden takaa, en tiedä onko muuttunut, en ostanut toiste.

Viallinen erä. Käytän itse tuota paperia ja on mielestäni ollut hyvä, tarpeeksi paksua ja kuitenkin pehmeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi