Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Mulla kanssa hyvä ja edullinen deudorantti hakusessa. Rexonaan Aoe vera olen käyttänyt mutta tuhrii vaatteet eikä oikein toimi. Joskus muistaakseni olen sitä Niveaakin kokeillut mutta muistaakseni ei ollut kauhean riittoisaa ja melko kallista siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iivana Helsinki kumisaappaat eivät kestäneet kun Vain viikon!
Jo saumat repes oikean jalan kumisaappaista !
olivat koirakuosiliset saappaat olivat 5,00€ tarjouksessa Tokmannilla!
Normaali hintakin 14:00€
Mulla Ivana Helsingin sateenvarjo hajosi kun ekaa kertaa avasin kaupasta tultuani. Varren päässä ollut nuppi lensi kuin raketti. Jumittava paska koko varsi muutenkin, useamman kerran lyönyt sormille kun kaikin voimin saa kiskoa sitä auki. Eikä meinaa mennä kyllä kiinnikään!
Nupissa pitäisi olla jenka ettei ammu rakettina. Kai laitoit palautetta? Aina kannattaa laittaa palautetta.
Hinta-laatu suhteelta patjoissa, Ikean on ehdottomasti paras.
Ostin Punanaamiosta peruukin naamiaisiin. Se oli sellaisen verkon sisällä ja kun sen otti sieltä pois niin peruukki ei näyttänyt yhtään siltä miltä kuvissa. Hiukset sojottivat joka suuntaan oltuaan kauan pakattuna verkon sisään, näytin lähinnä peikolta. En ymmärrä miten siitä peruukista olisi saanut suoran niin kuin kuvissa. Lensi roskiin.
iisi on suomalainen.
Huonoin tuote oli tojota jaris, kaikki hajoo.
Iisi- tuotteet tehdään Turkissa, jäävät minulla hyllyyn senkin takia.
LV:n kotimainen tuoksuton roll on dödöön olen tyytyväinen.
Jordanin hammaslankaimet surkeat ja ostin ison pussillisen.
Kylpyhuoneen sähköinen lattialämmitys. Silloin kun sitä olisi tarvittu eli kovimmilla pakkasilla, sitä ei voi käyttää koska sähkö maksoi niin paljon että lattialämmityksestä olisi tullut vajaan satasen lasku kuukaudessa. Koska asunnossa on keskuslämmitys, pitäisi kylpyhuoneen ovi muistaa pitää suljettuna koko ajan kun lattialämmitys on päällä. Muuten lämmitys kilpailee keskuslämmityksen kanssa ja sähkölasku sen kun kasvaa.
Sammutimme koko härvelin päivän käytön jälkeen, kahteen vuoteen sitä ei ole tarvittu, sillä kylpyhuonematot tuntuvat aivan yhtä lämpimiltä jalan alla kuin täysin turha lattialämmitys.
Kaiken huipuksi sähkövastuksille luvattiin jatkuvassa käytössä vain 5-10 vuoden elinikä, jonka jälkeen koko lattia pitäisi piikata auki ja asentaa uudet vastukset.
Emme tätä kallista riesaa itse pyytäneet, vaan taloyhtiö halusi asennuttaa sen kaikkiin asuntoihin. Onneksi eivät sentään vahdi onko se käytössäkin...
Tämä turhuus kaupattiin taloyhtiölle "mukavuuslämmön" nimikkeellä.
X-tra merkkisiä pikkuhousunsuojia . Kun yrittää irrottaa housuista on niin piukassa teippi että repeää koko side inhottavasti. Kerran oli myös bulgariassa valmistettuja suojia, tuli kauhea ihottuma taipeisiin
Lidlin oksasaha. Saha niin lörppä, että jää jumiin joka oksaan ja kun yrittää irrottaa niin saa kyllä varoa. Naapurilla joku laatumerkki ja toimii kuin unelma. Moni muukin lidlin tuote on ollut täysi susi, lidlin leivänpaahdin on sentään toiminut jo monta vuotta *koputtaa puuta*
Joku vaate netistä tilattuna, koot ei yhtään olleet sinnepäin, roskiin joutaa, kun ei ole käyttöä. Nyt tilaan vain tunnetuilta firmoilta
Lidlin vaelluskamat meni kaikki palautukseen. Kengät liian kovat, reppu hajosi, sadeviitta oli huonon mallinen. Takki hajosi vetoketjusta.
Kaikki siis samalla kertaa palautukseen, rahat takas. Vuonna 2018
Iberon puinen fööniharja. Halkesi nopeasti käytössä ja harjakset irtosivat. Sain tilalle puisen hiusharjan, sekin halkesi. Sen tilalle sain samanlaisen ja se on kestänyt jo puoli vuotta
Onko Ivana Helsinki vielä olemassa?
Jyskin keittiön tuolin istuinosa vain halkesi.
Enkö sit ole ylipainoinen🙈
Vierailija kirjoitti:
Kylpyhuoneen sähköinen lattialämmitys. Silloin kun sitä olisi tarvittu eli kovimmilla pakkasilla, sitä ei voi käyttää koska sähkö maksoi niin paljon että lattialämmityksestä olisi tullut vajaan satasen lasku kuukaudessa. Koska asunnossa on keskuslämmitys, pitäisi kylpyhuoneen ovi muistaa pitää suljettuna koko ajan kun lattialämmitys on päällä. Muuten lämmitys kilpailee keskuslämmityksen kanssa ja sähkölasku sen kun kasvaa.
Sammutimme koko härvelin päivän käytön jälkeen, kahteen vuoteen sitä ei ole tarvittu, sillä kylpyhuonematot tuntuvat aivan yhtä lämpimiltä jalan alla kuin täysin turha lattialämmitys.
Kaiken huipuksi sähkövastuksille luvattiin jatkuvassa käytössä vain 5-10 vuoden elinikä, jonka jälkeen koko lattia pitäisi piikata auki ja asentaa uudet vastukset.
Emme tätä kallista riesaa itse pyytäneet, vaan taloyhtiö halusi asennuttaa sen kaikkiin asuntoihin. Onneksi eivät sentään vahdi onko se käytössäkin...
Meille on kanssa tulossa kylppäriin lattialämmitys. Ihan turha keksintö, ja tulee hurjan hintaiseksi, en tiedä miten sanoisin tämän yhtiökokouksessa, kun olen talojemme vihatuin asukas jonkun ihmeellisen joukkovainonnan takia, joukkopsykoosissa nuo ovat, ei järjen häivää touhuissaan. Pitänee vinkata jollekin muulle, että tahdotteko tosiaan maksaa tonnitolkulla ihan turhasta asiasta, joka tosiaan vaan hajoilee. Taloyhtiö niitä sitten korjailee täältä ikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Jyskin keittiön tuolin istuinosa vain halkesi.
Enkö sit ole ylipainoinen🙈
Lapseni osti kotiinsa sellaiset kauheat Jyskin tuolit, jotka viettävät taaksepäin niin, että niissä ei voi istua suorassa lainkaan ja ovat ihan tajuttoman epämukavat. Kukaan ei tahdo istua niissä. Disain on varastettu tunnetuista tanskalaisista disain tuoleista, mutta niillä voi sentään istua.
Vallilan matto. Ei ikinä enää Vallilaa meille! Matosta alkoi viikko ostopäivästä nousta "nöyhtää" ja vein maton liikkeeseen. Sain samanlaisen maton tilalle ja samalla tavalla "nöyhtä" alkoi nousta maton pinnasta. Karmea laatu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille on kanssa tulossa kylppäriin lattialämmitys. Ihan turha keksintö, ja tulee hurjan hintaiseksi, en tiedä miten sanoisin tämän yhtiökokouksessa, kun olen talojemme vihatuin asukas jonkun ihmeellisen joukkovainonnan takia, joukkopsykoosissa nuo ovat, ei järjen häivää touhuissaan. Pitänee vinkata jollekin muulle, että tahdotteko tosiaan maksaa tonnitolkulla ihan turhasta asiasta, joka tosiaan vaan hajoilee. Taloyhtiö niitä sitten korjailee täältä ikuisuuteen.
Sähköisen lattialämmityksen sijasta kannattaa asennuttaa vesilattialämmitys. Se toimii keskuslämmityksen lämmöillä eli ei kuluta virtaa eikä kulu.
Taloyhtiöt tykkäävät asennella sähköisiä lattialämmityksiä koska vakuutusyhtiöt uskovat että lattialämmitys vähentää vesivahinkoja ja taloyhtiö saa näin alennuksen vesivahinkovakuutukseen.
sini on suomalainen. Tojota oli paska jonka ostin.
Maskun patja.
En vieläkään tajua miksen heti palauttanut.
En järkytykseltäni tajunnut. No olipa helppo rullata roskiin, oli niin löysä.
Maskua ei pitäisi olla olemassakaan. Aivan sekundaa.