Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää tuo lapsellinen peukutus!

Vierailija
12.04.2013 |

Jos oikeasti on jotain sattunut tai tapahtunut, niin on joku laittanut peukun alas. Vain siksikö ettei viesti häntä miellytä jostain syystä? Peukutus kuuluu petipuuhiin eikä keskusteluun!! Ärysyttävää, tulee mieleen kokoomuslaiset.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ei siinä ole ensinnäkään tosiaan mitään logiikkaa kun jotkut ilmeisesti painavat miinuspeukkua, jos kerrottu asia on ikävä. Mun mielestä taas peukutus kohdistetaan nimenomaan viestiin/viestin kirjoittajaan, eli jos joku kertoo olevansa masentunut kun mies jäi auton alle niin ei siihen mennä painamaan miinuspeukkua.

Sitten on oma lukunsa nämä, jotka työkseen miinustavat viestejä mutta älynlahjat eivät riitä keskusteluun kuitenkaan.

Vierailija
2/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella ärsyttävää! Ja ihmiset käyttää sitä ihan eri tavoin, eikä läheskään aina tiedä mitä sillä peukun sojotuksella oikein tarkoitetaan. Jos kirjoitan että lapsellani on syöpä ja saan ylöspeukutuksia, tarkoittaako se että hyvä homma, vai että tsemppiä?  Ja kuka noita peukkuja edes vahtii ja miksi? Miksi mun pitäisi tietää että lapseni syöpäviesti sai kolme peukkua ylös ja kaksi alas? Mitä keskustelua se sellainen on? Mä haluan kuulla ihmisten mielipiteitä, en mitään epämääräisiä peukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole pakko katsoa! Mitä väliä yksillä peukuilla :D :D

On ihmisillä ongelmat! :D

Vierailija
4/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ole niihin kiinnittänyt mitään huomiota. En edes pysty sitä tekemään, kun adblock estää peukut, mutta en peukuttaisi, vaikka pystyisin.

Vierailija
5/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:10"]

Ei niitä ole pakko katsoa! Mitä väliä yksillä peukuilla :D :D

On ihmisillä ongelmat! :D

[/quote]

Niissä ärsyttää just se, että ne ovat ihan turhia, mutta niissä on olevinaan jokin pointti. Ja sun logiikkaasi noudattaen: on sullakin ongelma kun oikein tulet vastaamaan tällaiseen ketjuun.

Pelkkä plussapeukku olisi ihan toimiva.

Vierailija
6/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuo peukutus joutaisi pois häiritsemästä.

Vierailija
7/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:13"]

Mä en kyllä ole niihin kiinnittänyt mitään huomiota. En edes pysty sitä tekemään, kun adblock estää peukut, mutta en peukuttaisi, vaikka pystyisin.

[/quote]

Öö, miten niin adblock estää peukut? Mulla on chromen adblock, eikä se peukkuja tai peukutusta estä.

Vierailija
8/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen pakko olla joko-tai? Eikö voi miinuspeukuttaa jos asia on ikävä tai on eri mieltä kirjoittajan kanssa? Kyllä sen varmaan kontekstista ymmärtää kumpaa tarkoitetaan.

Vierailija
9/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:19"]

Onko sen pakko olla joko-tai? Eikö voi miinuspeukuttaa jos asia on ikävä tai on eri mieltä kirjoittajan kanssa? Kyllä sen varmaan kontekstista ymmärtää kumpaa tarkoitetaan.

[/quote]

No eihän tiedä. Toki voi päätellä, mikä olisi ns. normaalin ihmisen normaali reaktio, mutta av-mamman reaktioita ei voi tietää.

Vierailija
10/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:19"]

[/quote]

Ei se ole läheskään aina selvää. Jos vaikka kirjoitan että mieheni kanssa on vaikeaa, pitäisikö erota, en voi alaspäinpeukuista päätellä haluaako vastaaja pahoitella tilannetta vai ilmoittaa että huonosti menee, erotkaa.

Vierailija
11/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten koskaan nähnyt Kataisen peukun? Kiero kuin korkkiruuvi. Savolainen.

Jos kerron jotain minkä olen saanut tietää, asia on siis fakta, niin jo on joku laittanut peukun alas. Miksi? Siksikö, että asia on väärin vai siksikö ettei fakta häntä miellytä?

Peukutus on perseestä. MOT.

Vierailija
12/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, kun en sellaista havaitse enkä edes tiedä tarkalleen, mitä se tarkoittaa tai mitä hyötyä siitä on. :)

Vierailija
13/13 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:13"]

[/quote]

Öö, miten niin adblock estää peukut? Mulla on chromen adblock, eikä se peukkuja tai peukutusta estä.

[/quote]

En tiedä. Peukkuja ei näy enkä pysty peukuttamaan. Luulin sen johtuvan adblockista (firefox selaimena), mutta voihan se johtua jostain muustakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi