Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni joutui maksamaan viime vuonna 38 900,00 veroa??

Vierailija
12.04.2013 |

Todella törkeää!! Itku meinaa tulla silkasta v*tutusesta. Mä en edes tienaa noin paljoa. Kyllä maailma on epäreilu :(

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä en todellakaan tekisi töitä suomessa.

Vierailija
2/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku siitä, että ei ole hoitanut prosenttiaan kohdilleen? vai yritätkö tällä sanoa, että miehesi on rikas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saan ton verran käteen 5 kk:ssa. onneks veroprossa on vaan 10.

Vierailija
4/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä HYVINVOINTIVALTIO RIISTOA :(

Vierailija
5/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:19"]

itku siitä, että ei ole hoitanut prosenttiaan kohdilleen? vai yritätkö tällä sanoa, että miehesi on rikas?

[/quote]

Ei hän ole rikas. Olemme lapsiperhe ja tarvitsisimme itse ne 38900,00. AP

Vierailija
6/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:20"]

mä saan ton verran käteen 5 kk:ssa. onneks veroprossa on vaan 10.

[/quote]

missä maassa noin alhainen  prossa on?

Vierailija
7/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen verotus on ihan sairas. Mikä on hänen veroprosentti?

Vierailija
8/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:23"]

Suomen verotus on ihan sairas. Mikä on hänen veroprosentti?

[/quote]

Hänen veroprosentti on 34%. 10% olisi parempi. Minullakin on 10%. AP

Vierailija
9/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma! Se kait tässä eniten raivostuttaa, että tuolle ei saa paljoakaan vastinetta. Esim. meillä on vakuutukset ja käymme yksityisillä, koska julkiselta puolelta ei saa aikoja silloin kun tarvisi. Samoin hammaslääkäri. Normaaliin tarkastukseen oli vuoden jono! 

Koulussa lapset eivät syö juuri mitään. Ja tiedoksi, että kotona syömme terveellisesti. Ei mitään marinoituja mössöjä vaan esim.liha on "oikeaa" lihaa. =) 

Samaan hengenvetoon voisi lytätä suomen autoverotuksen! 

Olemmekin miettineet takaisin muuttoa ulkomaille! 

Vierailija
10/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, te ette ole miehesi kanssa esim. saaneet ilmaista koulutusta vähintään 12 vuoden ajan, ettekä ajele valtion kustamilla teillä. "Lapset ei syö koulussa" pöh. En nyt jaksa provosoitua tämän enempää kun viikonloppukin on.

Vierailija
11/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:37"]

Niin, te ette ole miehesi kanssa esim. saaneet ilmaista koulutusta vähintään 12 vuoden ajan, ettekä ajele valtion kustamilla teillä. "Lapset ei syö koulussa" pöh. En nyt jaksa provosoitua tämän enempää kun viikonloppukin on.

[/quote]

Eli jos ei ole saanut koulutusta, saa valittaa? Kuka maksaa sinun lastesi koulutuksen, tuskin sinä itse.

Vierailija
12/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on verot tuota luokkaa 34 %lla niin kyllä siitä käteen jää ihan riittävästi. Onko tuossa 34 %:ssa mukana eläke-, työttömyys. ja sv-maksut?

Tarkoituksesi lieneekin kehua hyvätuloisella miehelläsi, vai mitä? No, en ole kade kuitenkaan vaan omaan vaatimattomaan palkkaani ihan tyytyväinen. Katsos, ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot!

Vierailija
13/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo muuttakaa vaan vaikka jenkkilään siellä ollaan kanssa vaan omaan napaan tuijottajia. jos vero on 38900/0.34 =114000 jotain rapiat.  Musta tuntuu et teillä on varaa maksaa noi verot. meillä tulot koko vuonna maks 20 000 

Vierailija
14/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo muuttakaa vaan vaikka jenkkilään siellä ollaan kanssa vaan omaan napaan tuijottajia. jos vero on 38900/0.34 =114000 jotain rapiat.  Musta tuntuu et teillä on varaa maksaa noi verot. meillä tulot koko vuonna maks 20 000 

Vierailija
15/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä en tajua tollasta kitinää, jos hyvät tulot niin isot verot. Kuule todella tyhmää tulla tänne kertomaan miehesi isoista tuloista. Voin kertoa, että moni maksaa vielä enemmän. Käske se ukkosi jäämään työttömäksi niin maksatte saman verran veroja.

Vierailija
16/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:37"]

[/quote]

Eli jos ei ole saanut koulutusta, saa valittaa? Kuka maksaa sinun lastesi koulutuksen, tuskin sinä itse.

[/quote]

Hmm. Mitähän minun lasteni koulutus tähän kuuluu? Kyllä minä tiedän kuka sen maksaa ja tiedän myös mitä muuta verorahoillani tehdään. Kommentoin tuota melko kapea-alaista näkemystä siitä, miten verorahoja käytetään (=lasten kouluruokailu ja terveyspalvelut). Pitäisi kuitenkin tajuta, että ennen kuin miehesi on alkanut itse maksaa veroja, hän on ollut melko pitkään saamapuolella, eikö?

Vierailija
17/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ehkä miehesi tienasikin ihan hyvin.

Minunkin ex-mies valitti kovaa verotusta kunnes makasi teho-osastolla, nätti hoitaja kokoajan vieressä, tippapulosta tippui kymppitonnin lääkkeet päivässä, miehestä tehtiin kahdessa kuukaudessa taas toimiva iloinen veronmaksaja, samaa ei olisi saanut yksityiseltä millään vakuutuksella.

lapsesi saavat ilmaista opetusta vaikka eivät koulussa söisikään.

Ajelet ökyautollasi ilmaisia teitä ja mummosikin hoidetaan kohtuu hyvin vanhainkodissa.

Ja toistaiseksi sinun ei hyvine tuloinesi tarvitse linnottautua sähköaidan taakse kun vielä on jonkun näköinen tulonjako huonosti pärjäävillekin voimassa.

Mutta nyt minun on mentävä terveyskeskukseen näyttämään silmääni, soitin vartti sitten ja sain ajan tunnin päähän soitosta.

Vierailija
18/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valivalivali! Samoin kuin joku tuolla edellä epäilen, että haluat vain elvistellä hyvätuloisella miehelläsi. Mutta kaikin mokomin, muuttakaa ulkomaille pienen verotuksen perässä, ehkä silmät sitten jossain vaiheessa aukeaa.

Itse en ikinä valita veroista, syöpähoidot olis olleet aika kalliita omasta pussista maksaa, jos niihin edes olis ollut varaa.

Vierailija
19/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies maksoi veroja myös yli 42 000, mutta ei tuo minusta epäreilua ole. On sillä hyvät tulotkin. Maksaa sitten ehkä muutaman naapurin lapsenkin koulunkäynnin, mutta sellaista se on. 

Itse tienaan suunnilleen saman verran vuodessa kuin mitä mieheni maksoi veroja. 

Vierailija
20/40 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, noilla veroilla on isot tulotkin.

Sitä mä en ole koskaan käsittänyt, miten jonkun työ voi olla niin paljon arvokkaampaa kuin jonkun toisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme