Olen vasta vanhemmalla iällä ymmärtänyt, että naiseni ovat aina olleet "rikkinäisiä" ja siksi antaneet minun kohdella heitä huonosti
Olen surutta käyttänyt valta-asemaani hyväksi, dominoinut heitä ja painostanut heitä tekemään seksuaalisia asioita, joita he eivät ehkä oikeasti olisi halunneet tehdä. Anteeksi.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai muiden olisi pitänyt laittaa sinulle rajat?
Heidän olisi pitänyt laittaa itselleen rajat, mutta koska he olivat heikkoitsetuntoisia ja kovia kokeneita, he eivät ymmärtäneet tehdä niin. Siksi sain tehdä mitä halusin.
Ap
Olet säälittävä luuseri. Yleensä tuollaiset ilkeät ihmiset saavat elämältä nokkiinsa jonkun sairauden myötä. Muista nämä sanat.
Vierailija kirjoitti:
Olet jännä, jatka samaan malliin. Kaikki naiset antavat jännyköiden kohdella noin
Eivät kaikki anna. Ne naiset vain, joilla ei syystä tai toisesta ole omanarvontuntoa ja käsitystä siitä, millainen on tasapainoinen ihmissuhde. Heillä on onneksi mahdollisuus vahvistua ja "korjaantua", ap:n kaltaisilla tuskin.
Exäni oli tuollainen rajaton loinen. Jälkeenpäin voin todeta, ettei hän olisi ansainnut ystävyyttäni.
Onneksi pääsin eroon ja olen vahvistunut, sillä me kiltit pystymme kehittymään.
Loismaiset kiusaajat sensijaan eivät muutu koska ovat kehityskelvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä suakin sattuu. Mitä kylvät, sitä niität. Pian tulet huomaamaan, kun saat elämältä turpaan.
Voi kuule, eipä taida mennä asiat ihan näin.
Voi kuule, kyllä se niin menee. Edestänsä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jännä, jatka samaan malliin. Kaikki naiset antavat jännyköiden kohdella noin
Eivät kaikki anna. Ne naiset vain, joilla ei syystä tai toisesta ole omanarvontuntoa ja käsitystä siitä, millainen on tasapainoinen ihmissuhde. Heillä on onneksi mahdollisuus vahvistua ja "korjaantua", ap:n kaltaisilla tuskin.
Ei ole naista, jolla ei ole menneisyydessä yhtään jännykkää. Ja tuo "vahvistuminen ja korjaaminen"kin vain tarkoittaa sitä, että juoksut on juostu ja tarvitsee lapselleen elättäjän.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi ollut hieno tilaisuus keskutella ja pohdiskella syntyjä syviä, mutta ei. AV-mammat ajeeraavat täällä traumojaan kuin viritettyä mopoa.
Jos AP vielä täällä on, niin kysyisin, että miten naisesi olivat rikkinäisiä ja miten heitä alistit?
Miksi oletat että kaikki vastanneet ovat äitejä? Saati naisia.
Miten oivalsit sen? Luulisi, että olisit vain jatkanut tyytyväisenä kuvitellen sen johtuvan sinusta, mikä tietysti tavallaan on tottakin. Että kaksi vaurioitunutta löytävät aina toisensa, eri ihmisistä vain. Ei ole normaalia kohdella muita huonosti tai antaa toisen kohdella itseään huonosti. Mutta monet vaikeissa oloissa kasvaneet eivät muusta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi ollut hieno tilaisuus keskutella ja pohdiskella syntyjä syviä, mutta ei. AV-mammat ajeeraavat täällä traumojaan kuin viritettyä mopoa.
Jos AP vielä täällä on, niin kysyisin, että miten naisesi olivat rikkinäisiä ja miten heitä alistit?
Heillä ei ollut kokemusta kunnollisesta parisuhteesta, ja useimmat heistä olivat yh-perheessä ilman isää kasvaneita, monet entisiä koulukiusattuja. Alistin niin, että seksi oli käytännössä vain minun nautintoani varten. Oikeastaan koko parisuhde oli käytännössä minun määräysvallassani, eikä niin, että olisimme koskaan olleet tasavertaisia kumppaneita. Jos minä halusin mennä jonnekin, minä menin aina. Jos nainen halusi mennä jonnekin, hän ei voinut ilman lupaani, ja se oli meille molemmille itsestäänselvä asia.
Ap
Ap on joku katkera vässykkä, joka purkaa täällä alistusfantasioitaan. Todellisuudessa ole varmaan päässyt naista lähellekään.
Vaikka toinen olisi miten huonossa kunnossa tahansa, se ei silti oikeuta kiusaamaan.
Mikään ei oikeuta väkivaltaan. Olet yksin vastuussa pahuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten oivalsit sen? Luulisi, että olisit vain jatkanut tyytyväisenä kuvitellen sen johtuvan sinusta, mikä tietysti tavallaan on tottakin. Että kaksi vaurioitunutta löytävät aina toisensa, eri ihmisistä vain. Ei ole normaalia kohdella muita huonosti tai antaa toisen kohdella itseään huonosti. Mutta monet vaikeissa oloissa kasvaneet eivät muusta tiedä.
Ymmärsin sen varmaan oman henkisen kasvuni ja vahvistumiseni myötä, kun olin poikamiehenä jonkin aikaa. En haluaisi, että kukaan kohtelisi omaa tytärtäni niin kuin olen itse menneisyydessäni parisuhdekumppaneitani kohdellut.
Ap
En pystyisi elämään itseni kanssa jos olisin kaltaisesi saatana.
Kuvitteletko, että jokainen ihminen kohtelee toisia julmalla tavalla, jos saa siihen mahdollisuuden? Että sinä ikään kuin vain teit mitä kuka tahansa olisi tehnyt, hupsista, niin vaan kävi, mitäs läksi. Olisiko sua pitänyt vetää pataan, että olisit pysynyt ruodussa? tarvitset siis turpaan vetoa joltain mörssäriltä että osaisit olla ihmisiksi? tuskimpa, sinä olisit vain käyttänyt entistä enemmän voimaa, mutta minkäs sille voi, kun et ole vastuussa omista teoistasi. Käyt ryöstämässä pankin, ja mietit että kävipäs helposti, mitäs antoivat ryöstää, oma moka. Jäät kiinni ja joudut vankilaan --> typerät kytät laitto linnaan, vaikka vähän vaan tarvitsin rahaa, mitäs ovat tehneet pankkiryöstön niin helpoksi.
Minkälaisia seksuaalisia tekoja tarkalleen?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että jokainen ihminen kohtelee toisia julmalla tavalla, jos saa siihen mahdollisuuden? Että sinä ikään kuin vain teit mitä kuka tahansa olisi tehnyt, hupsista, niin vaan kävi, mitäs läksi. Olisiko sua pitänyt vetää pataan, että olisit pysynyt ruodussa? tarvitset siis turpaan vetoa joltain mörssäriltä että osaisit olla ihmisiksi? tuskimpa, sinä olisit vain käyttänyt entistä enemmän voimaa, mutta minkäs sille voi, kun et ole vastuussa omista teoistasi. Käyt ryöstämässä pankin, ja mietit että kävipäs helposti, mitäs antoivat ryöstää, oma moka. Jäät kiinni ja joudut vankilaan --> typerät kytät laitto linnaan, vaikka vähän vaan tarvitsin rahaa, mitäs ovat tehneet pankkiryöstön niin helpoksi.
En silloin aikanaan ymmärtänyt toimivani väärin, sillä naiset itse suostuivat kaikkeen. Vasta myöhemmin olen hahmottanut, että he suostuivat kaikkeen minua miellyttääkseen, koska eivät itse voineet hyvin. Olin tyranni.
Ap
Kukaan ei ole antanut sinulle lupaa kohdella huonosti, vaan sinä otit, alistit ja laitoit heidät kestämään huonoa kohtelua. Saat aloituksen kuulostamaan siltä aivan kuin he olisi oikein antaneet sinulle luvan. Ei heillä ollut mitään valtaa sinuun tai tekemisiisi. Sinä olisit kohdellut huonosti kaikissa tapauksissa, koska sinun luonteesi ihmisenä on mätä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole antanut sinulle lupaa kohdella huonosti, vaan sinä otit, alistit ja laitoit heidät kestämään huonoa kohtelua. Saat aloituksen kuulostamaan siltä aivan kuin he olisi oikein antaneet sinulle luvan. Ei heillä ollut mitään valtaa sinuun tai tekemisiisi. Sinä olisit kohdellut huonosti kaikissa tapauksissa, koska sinun luonteesi ihmisenä on mätä.
Kuulit väärin.
Ap