Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vasta vanhemmalla iällä ymmärtänyt, että naiseni ovat aina olleet "rikkinäisiä" ja siksi antaneet minun kohdella heitä huonosti

Vierailija
29.06.2020 |

Olen surutta käyttänyt valta-asemaani hyväksi, dominoinut heitä ja painostanut heitä tekemään seksuaalisia asioita, joita he eivät ehkä oikeasti olisi halunneet tehdä. Anteeksi.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja puhuu totta, hiton hienoa että kerrankin joku uskaltaa tiedostaa asiat ja vielä puhua niistä, vaikka nimimerkin takaa. Sinut on nyt toivotettu tervemenneeksi helvettiin, ikään kuin olisit kovinkin paha ihminen. Et ole. Löitkö? Revitkö hiuksista? Raiskasitko naisiasi? Ellet, menneet suhteesi ovat samanlaisia kuin monet monet muut suhteet.

Kukaan ei vaan koskaan puhu niistä koska häpeävät tai eivät välttämättä edes tajua elävänsä sellaisessa alistussuhteessa. Jos esim toinen kumppani on taitava perustelemaan tai taivuttelemaan tai rakastelemaan.

Nyt haasteesi on törmätä hyvällä itseluottamuksella varustettuun naiseen, rakastua, ja tulla altavastaajaksi kunnes sinut jätetään, jotta voit kärsimyksen kautta alkaa kasvaa ihmisenä. Fyysinen ryhtisi tosin voi nuupahtaa vähän.

Vierailija
42/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi ollut hieno tilaisuus keskutella ja pohdiskella syntyjä syviä, mutta ei. AV-mammat ajeeraavat täällä traumojaan kuin viritettyä mopoa.

Jos AP vielä täällä on, niin kysyisin, että miten naisesi olivat rikkinäisiä ja miten heitä alistit?

Miksi oletat että kaikki vastanneet ovat äitejä? Saati naisia.

AV-mamma on kaikenkattava sateenvarjotermi, johon niputetaan kaikki tällä palstalla hosuvat hahmot. AV-mammaksi voi kutsua myös vaikka nimimerkkiä Pena56v, kun hän vänisee täällä vaimonsa pihtaamista. AV-mamma on sukupuolineutraali, kaikkiasyleilevä, vähättelevä termi, jota voi käyttää sujuvasti tilanteessa kuin tilanteessa.

AV-mamma voi olla nainen, mutta nainen ei välttämättä ole AV-mamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kirjoitti:

Jos aloittaja puhuu totta, hiton hienoa että kerrankin joku uskaltaa tiedostaa asiat ja vielä puhua niistä, vaikka nimimerkin takaa. Sinut on nyt toivotettu tervemenneeksi helvettiin, ikään kuin olisit kovinkin paha ihminen. Et ole. Löitkö? Revitkö hiuksista? Raiskasitko naisiasi? Ellet, menneet suhteesi ovat samanlaisia kuin monet monet muut suhteet.

Kukaan ei vaan koskaan puhu niistä koska häpeävät tai eivät välttämättä edes tajua elävänsä sellaisessa alistussuhteessa. Jos esim toinen kumppani on taitava perustelemaan tai taivuttelemaan tai rakastelemaan.

Nyt haasteesi on törmätä hyvällä itseluottamuksella varustettuun naiseen, rakastua, ja tulla altavastaajaksi kunnes sinut jätetään, jotta voit kärsimyksen kautta alkaa kasvaa ihmisenä. Fyysinen ryhtisi tosin voi nuupahtaa vähän.

En koskaan tehnyt mitään laitonta. Olin henkisesti yliotteessa, en fyysisesti. Nykyään olen pullantuoksuinen perheenisä onnellisessa avioliitossa, joka näkee omat virheensä lastensa kautta.

Ap

Vierailija
44/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää kirjoitti:

En koskaan tehnyt mitään laitonta. Olin henkisesti yliotteessa, en fyysisesti. Nykyään olen pullantuoksuinen perheenisä onnellisessa avioliitossa, joka näkee omat virheensä lastensa kautta.

Ap

Vai pullantuoksuinen 👎

Vierailija
45/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas.. Toivottavasti et ehdi elämäsi aikana enää monia hyväksikäyttämään. Karma is a bitch ja piru palaa helvetissä

Heh, Jeesuksesta kun tulee kyse tuokin akka painaa peukaloa alaspäin. Häntä ei hänelle ole.

Vierailija
46/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää kirjoitti:

Ap

Tietääkö vaimosi millainen mies olet ollut?

Vierailija
47/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai muiden olisi pitänyt laittaa sinulle rajat?

Heidän olisi pitänyt laittaa itselleen rajat, mutta koska he olivat heikkoitsetuntoisia ja kovia kokeneita, he eivät ymmärtäneet tehdä niin. Siksi sain tehdä mitä halusin.

Ap

Pääasia, että lopetit.

Vierailija
48/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tästä sen osan, että olet oivaltanut, ettei kaikkia naisia voi kohdella huonosti ja että ikääntyessä yhä harvempi nainen suostuu elämään huonossa suhteessa. Naiset siis ovat kasvaneet henkisesti.

Vierailija
49/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ymmärtävät tuon jo teini-ikäisenä tai aikaisemmin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
50/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne naiset enemmän tai vähemmän rikki ovat. Onneksi miehillä sentään on testoa, että sen oman rikkinäisyyden kantaa paremmin.

Vierailija
51/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: jos näin on, niin hienoa, isyys opettaa eniten maailmassa. Hyvää jatkoa.

Vierailija
52/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai muiden olisi pitänyt laittaa sinulle rajat?

Heidän olisi pitänyt laittaa itselleen rajat, mutta koska he olivat heikkoitsetuntoisia ja kovia kokeneita, he eivät ymmärtäneet tehdä niin. Siksi sain tehdä mitä halusin.

Ap

Olet säälittävä luuseri. Yleensä tuollaiset ilkeät ihmiset saavat elämältä nokkiinsa jonkun sairauden myötä. Muista nämä sanat.

Ja samoin sinäkin, kun toiselle pahaa toivot. Karma se sinuakin rankasee.

Vierailija
53/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ymmärtävät tuon jo teini-ikäisenä tai aikaisemmin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Monet ei nimenomaan tajua tollasia asioita edes aikuisena.

Vierailija
54/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi ollut hieno tilaisuus keskutella ja pohdiskella syntyjä syviä, mutta ei. AV-mammat ajeeraavat täällä traumojaan kuin viritettyä mopoa.

Jos AP vielä täällä on, niin kysyisin, että miten naisesi olivat rikkinäisiä ja miten heitä alistit?

Heillä ei ollut kokemusta kunnollisesta parisuhteesta, ja useimmat heistä olivat yh-perheessä ilman isää kasvaneita, monet entisiä koulukiusattuja. Alistin niin, että seksi oli käytännössä vain minun nautintoani varten. Oikeastaan koko parisuhde oli käytännössä minun määräysvallassani, eikä niin, että olisimme koskaan olleet tasavertaisia kumppaneita. Jos minä halusin mennä jonnekin, minä menin aina. Jos nainen halusi mennä jonnekin, hän ei voinut ilman lupaani, ja se oli meille molemmille itsestäänselvä asia.

Ap

Minkätyyppisessä terapiassa käyt?

Vierailija
55/55 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt niitä yksityiskohtia saakeli!!! Jos et kerro, niin en usko että olet ikinä edes koskenut mitään naista. Tarvitaan matskua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi