Miksi mies naljailee ulkonäkööni liittyvistä asioista?
Eikä siis tunnu ymmärtävän lopettaa, vaikka olenkin sanonut etten arvosta moista käytöstä.
Kerronpa pari havainnollistavaa esimerkkiä, jotka tulivat mieleeni:
Oltiin lähdössä miehen kanssa jonnekin ja olin pukeutunut johonkin T-paitatoppiin ja hameeseen, niin mies naurahtaa mut nähdessään ja sanoo "onpas sulla topatut tissit" ja siis ihan sellaiset tavalliset push up rintsikat oli alla, joita melkein kaikki kai pitävät kun hankalaa edes muunlaisia löytää A-kuppiselle.
Eräs toinen (ja näitä vastaavia ollut muitakin) tapaus oli kun oltiin ihan vain kotona. Tulin suihkusta ja vaihdoin vaatteet niin mies tuli siihen lähettylville ja kumartui katsomaan peppuani ja totesi että "Pitäiskö sun ostaa selluliittivoidetta". Tiedän että mulla on selluliittia, ja mies tietää että tiedän ja että se masentaa mua ja koska olen normaalipainoinen, niin sitä on tosi hankalaa saada pois.
En vain ymmärrä miksi joku kokee tarvetta arvostella/arvioida toisen ulkonäköä tuohon tapaan, varsinkin jos on itselle tärkeä ihminen kyseessä miksi kukaan teki noin?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Haluaa alistaa sinua.
Miksi?! ja mikä hyöty tai järki siinä sitten on?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa alistaa sinua.
-ap
Jotkut miehet eivät siedä sitä, että nainen on epätäydellinen ja kokevat sen vittuiluna heitä kohtaan. Tällaisilla miehillä on kova hinku päästä parisuhteeseen mutta onnettoman epärealistiset naiskäsitykset. He myös helposti kuvittelevat, että saavat naisen muokattua mieleisekseen naljailulla ja huomauttelulla.
Eivät ole parisuhdemateriaalia, jos se ei vielä tullut tarpeeksi selvästi ilmi.
Miehet luulee, että naiset on oikeastikin virheettömiä kuin muokatut lehtikuvat.
Ei sun tarvii miettiä miksi joku kokeee tarvetta arvostella, vaan että tarviiko sun kuunnella tuota.
Vierailija kirjoitti:
Oppi netistä sellaisen PUA jutun. Eli "neg the target"
Mikä juttu tää on? jotain MGTOW-hommia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa alistaa sinua.
-ap
Se haluaa muokata sinusta sellaisen kuin itse haluaa. Suoraan sanottu, ei rakasta sinua sellaisena kuin olet.
Oletko kokeillut samaa mieheen? Se tuntuu ilkeäktä, koska ei itse ole sellainen, mutta yritä. Miten mies reagoi? Sopivassa tilanteessa toteat, että testaat hänen käyttämäänsä metodia.
Mutta iikeasti. Tuo ei tuosta parane. Mies jstkaa ja pahemmaksi menee. Kokemusta on. Onneksi nykyinen mies on erilainen.
Jos mies vittuilee sulle selluliitista vaikka tietää että selluliitti harmittaa sinua muutenkin, on kyseessä oikeasti täysin kieroon kasvanut henkilö. Eroa, tuo ei ole korjattavissa. :(
Ja ehkä kannattaa harkita esim. jotain omaan itsetuntoon liittyvää terapiaa, koska se, että tällaisesta tyypistä eroaminen ei ole sulle itsestäänselvyys, on huolestuttavaa. Onko vanhemmillasi tms. ollut tapana kritisoida sinua lapsesta asti, vai miksi siedät moista?
Kommentoi takaisin. Hiuksia, mahaa, käsiä, mikä hänen heikko kohta onkaan. Ole ilkeä. Saa maistaa omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet eivät siedä sitä, että nainen on epätäydellinen ja kokevat sen vittuiluna heitä kohtaan. Tällaisilla miehillä on kova hinku päästä parisuhteeseen mutta onnettoman epärealistiset naiskäsitykset. He myös helposti kuvittelevat, että saavat naisen muokattua mieleisekseen naljailulla ja huomauttelulla.
No huh, jos todellakin tällaisesta syystä miehen käytös tuollaista. Siis ajatteleeko tällainen henkilö todella että nainen on vittuillakseen sen selluliitin omasta tahdostaan hankkinut?!
Hän haluaa tuhota itsetuntosi, jotta olisit helpommin hallittavissa. Hän hakee sinusta "trigger-pisteitä" eli asiota joista loukkaannut.
Monet a-kuppi -naiset hyödyntävät, kiinteää ja yleensä kaunismuotoista ja terhakkaa poveaan sillä tavalla, että he eivät käytä ollenkaan rintsikoita. He antavat kaunismuotoisen pystyn rinnan ääriviivojen kuultaa paidan läpi. Sinä kutenkin topatuilla liiveillä, olet viestittänyt, rintojesi koon olevan sinulle ei valtti, vaan ongelma. miehesi on hiffannut tämän. Sen sijaan, että hän olisi puhumatta mitään, tai jopa kehuisi rintojasi, hän alistaa sinua bongattuaan asian, jota SINÄ pidät heikkoutenasi.
Yleensä näillä alistajatyypeillä on äärimmäisen tarkka huomiokyky bongata ihmisten "heikkoja kohtia" ja iskeä sinne.
Alistajatyypeille ei ole tasa-arvoisia ihmissuhteita. He ovat pohjimmiltaan liian epävarmoja niihin. Heille ihmissuhteet ovat usein valtasuhteita. He eivät välttämättä ole avoimen tyranneja vaan käyttävät "killed by paper cut"-menetelmää, eli yksi pieni paperin terävästä reunasta tullut huomaamaton viilto ei "tapa" uhriaan ja uhri tuskin rekisteröi sitä... Mutta kun niitä viiltoja kertyy pikkuhiljaa tuhansia.
Kun otat aiheen puheeksi hänen kanssaan, hän todennäköisesti syyttää sinua pikkumaiseksi ja väittää että hän vain vitsaili ja itsekin olet samaa mieltä, että aika mitätön pikku juttu, mutta entä jos noita "mitättömiä pikkujuttuja" ropisee päivittäin ja hän tarkkailee samalla sinua kuin kissa joka on napannut hiiren?
Neuvoisin sinua pitämään päiväkirjaa ja tarkkailemaan hänen käytöstään. Hänelle on turha mainita hänen käytöksestään, koska hän ei välitä. Jos olosi käy sietämättömäksi, niin googlaa "gray-rock"- menetelmä ja testaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa tuhota itsetuntosi, jotta olisit helpommin hallittavissa. Hän hakee sinusta "trigger-pisteitä" eli asiota joista loukkaannut.
Monet a-kuppi -naiset hyödyntävät, kiinteää ja yleensä kaunismuotoista ja terhakkaa poveaan sillä tavalla, että he eivät käytä ollenkaan rintsikoita. He antavat kaunismuotoisen pystyn rinnan ääriviivojen kuultaa paidan läpi. Sinä kutenkin topatuilla liiveillä, olet viestittänyt, rintojesi koon olevan sinulle ei valtti, vaan ongelma. miehesi on hiffannut tämän. Sen sijaan, että hän olisi puhumatta mitään, tai jopa kehuisi rintojasi, hän alistaa sinua bongattuaan asian, jota SINÄ pidät heikkoutenasi.
Yleensä näillä alistajatyypeillä on äärimmäisen tarkka huomiokyky bongata ihmisten "heikkoja kohtia" ja iskeä sinne.
Alistajatyypeille ei ole tasa-arvoisia ihmissuhteita. He ovat pohjimmiltaan liian epävarmoja niihin. Heille ihmissuhteet ovat usein valtasuhteita. He eivät välttämättä ole avoimen tyranneja vaan käyttävät "killed by paper cut"-menetelmää, eli yksi pieni paperin terävästä reunasta tullut huomaamaton viilto ei "tapa" uhriaan ja uhri tuskin rekisteröi sitä... Mutta kun niitä viiltoja kertyy pikkuhiljaa tuhansia.
Kun otat aiheen puheeksi hänen kanssaan, hän todennäköisesti syyttää sinua pikkumaiseksi ja väittää että hän vain vitsaili ja itsekin olet samaa mieltä, että aika mitätön pikku juttu, mutta entä jos noita "mitättömiä pikkujuttuja" ropisee päivittäin ja hän tarkkailee samalla sinua kuin kissa joka on napannut hiiren?
Neuvoisin sinua pitämään päiväkirjaa ja tarkkailemaan hänen käytöstään. Hänelle on turha mainita hänen käytöksestään, koska hän ei välitä. Jos olosi käy sietämättömäksi, niin googlaa "gray-rock"- menetelmä ja testaa sitä
Anteeksi mutta tämä oli paskaa. Jos minulla olisi kaunismuotoiset rinnat, en haluaisi esitellä niiden ääriviivoja koko maailmalle vahvuutenani ja toisekseen minulla ei sellaisia ole joten teoriassasi on aukko. Vaikkakin se liene totuus etteivät rintani ole mun valtti ja lisäkseni myös mieheni on huomannut sen.
Kiitos muista vineistä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta tämä oli paskaa. Jos minulla olisi kaunismuotoiset rinnat, en haluaisi esitellä niiden ääriviivoja koko maailmalle vahvuutenani ja toisekseen minulla ei sellaisia ole joten teoriassasi on aukko. Vaikkakin se liene totuus etteivät rintani ole mun valtti ja lisäkseni myös mieheni on huomannut sen.
Kiitos muista vinkeistä.
-ap
Se tekee sitä myös koska se voi tehdä niin. Sä sallit sen. Ehkä vähän itku silmässä selität että "ei nyt ollut kivaa, en tykkää", mutta ei tollanen mies siitä välitä. Päin vastoin sä vaan otat sen alistetun roolin, jonka mies haluaakin sulle antaa. Sä et oo heittänyt sitä pihalle ja pistänyt välejä poikki. Oot ehkä jopa pyydellyt huonouttasi anteeksi tollasilla selityksillä että "no nää rintsikat on tälläset, en voi asialle mitään".
Ja miksi? No sillä on jotain ongelmia, se on selvää. Mahdoton sanoa tarkalleen millaisia. Mutta se halveksuu sua, sä oot vähän säälittävä reppana ja tavallaan ällöttäväkin. Mies on sua paljon, paljon parempi ja saa siitä kiksit kun tuntee ylemmyyttä. Luultavasti ajattelee susta paljon pahaa ja nauraa sulle sun selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh, jos todellakin tällaisesta syystä miehen käytös tuollaista. Siis ajatteleeko tällainen henkilö todella että nainen on vittuillakseen sen selluliitin omasta tahdostaan hankkinut?!
Tavallaan. Ei tollanen ihminen näe puolisoaan minään oikeana ihmisenä, jolla on menneisyys, kokemuksia, tunteita, monia ulottuvuuksia. Nainen on vain asuste, tai lisäosa. Se hankitaan, koska sellainen näyttää ulospäin hyvältä ja ehkä se metsästys-/valloitusvaihekin on hauskaa ja kiihottavaa. Sit huomataan kaikki ne ärsyttävät epätäydellisyydet, joita tää urpo nainen ei näköjään osaa itse hoitaa, säälittävä otus luulee että kelpaa miehelle luonnollisesti omana itsenään...
Ja tuollainen ajatustapa ei siis ole tervettä ja normaalia tietenkään. Joku vinouma sillä on päässään.
Haluaa alistaa sinua.