Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostatte hyvännäköisiä ja halpoja mattoja?

Vierailija
12.04.2013 |

En löydä kivoja ja kohtuuhintaisia mistään. Meillä on koira, joten matot eivät ole kovin pitkäikäisiä, siksi en haluaisi maksaa niistä itseäni kipeäksi. Mitkään karvalankahärpäkkeet eivät tule myöskään kysymykseen. Ihan räsymatotkin on muuten nykyään kauheen hintasia. Ja sitten taas esim. Ikean matot on todella huonolaatuisia lötköjä. Vinkkejä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kiva valikoima ja edullisia http://mattoshop.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Smyygi on kyllä ihana kauppa! Olen ostanut sieltä paljon pientä kivaa. On niillä sitten kalusteitakin, mutta kun ovat kotimaista käsityötä ovat hinnatkin sitten meikäläisen budjetin ulkopuolella.

Vierailija
24/35 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 15 sai matot ja on tyytyväinen :)

Vierailija
25/35 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös ikean matto (ehkä sama kuin linkissä, mut eri kuosi), ja toimii meillä koiraperheessä. Superhelppo imuroida ja ei ollut hinnalla pilattu. Ja ennen ku tuutte huutaa et ikea on wt ja juntti, ni olen köyhähkö ja arvostan muita asioita enemmän kuin maton uniikkiutta.

Vierailija
26/35 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Smyygi on muuten sen Huvila & Huussin urakoitsijan Jennin omistama kauppa. Olen nähnyt sen siellä muutaman kerran itsekin paikalla. 

Vierailija
27/35 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattoja ei taho saada netistä eikä kaupoista. Kaikki tsekattu. Matossa pitää olla geometrisiä kuvioita. Kaikki pyöreät ja kaarevat kiekurat ällöttää minua suomalaisena. Väreissä on tota maalais mummon halvannäköistä punaista. Ostin viimeksi n kymmenen vuotta sitten vihreän viskoosimaton oli arvokkaan arabialais maton näköinen. Itse en pitänyt siitä ja ystävältä sain naurut kun näki maton (vihreää väriä).

Sitten äitini toi minulle juhliin vaalean ruskeita tummansinistä väreissä olevan geom. Kuvioita sisältävän maton. Se istui kuin nakutettu ruokapöydän alle. Matto oli 300mk. Nyt matosta on muistot jäljellä. Tilalle ei ole edes netistä löytyny mattoa.

Vierailija
28/35 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä olen saanut halvalla ja osamaksukin  käy ks.

https://www.veke.fi/matot

Vierailija
29/35 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askossa on usein kaikki matot -40-60%.Lisäksi tori.fi löytyy joskus hyviä ihan kympillä.

Vierailija
30/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matto.fi siellä on loistava valikoima kaikkia mattoja ja on super halpoja!

Vierailija
31/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi koiraa ja etenkin eteisen matto on ollut ongelma. Ostin keväällä Bauhausista ison vähän itämaisittain kuvioidun maton 39,90€ ja on ollut ihan loistava! Kuviossa ei näy karvat eikä pienet liat, on helppo imuroida ja näyttää paljon hintaansa kalliimmalta.

Vierailija
32/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta saa suht hyvälaatuisia räsymattoja halvalla. 

Vierailija
33/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ostaa sellainen joka on helppo pestä, puuvilla imee itseensä likaa. tekokuitu kumipohjalla tosi helppo pestä. eikä kannata ihan vaaleinta ostaa, eikä tasaväristä, jolloin värjäymät ei erotu niin helposti.

kuulosti siltä kuin heittäisit matot pois kuukauden jälkeen kun ne jo näyttävät likaisilta, ei kauhean ekologista :/

kurasieppari matto eteiseen voisi myös auttaa

Vierailija
34/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Maija räsymatto Matto.fi verkkokaupasta ostettu ollut todella laadukas.

Vierailija
35/35 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkasta olen ostanut, siellä on aika useinkin matot alennuksessa 40-60 % joten en osta sieltä koskaan normaalihintaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä