Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että mm.siskoni laittaisi välit poikki jos tietäisi poliittisen kantani.

Vierailija
29.06.2020 |

Tilanne voi kuullostaa pieneltä ja vähäpätöiseltä mutta minulle tämä on oikeasti vaikeaa. En uskalla kertoa juuri kenellekkään ketä äänestän ja mitä mieltä olen eri asioista koska suvussani on paljon ihmisiä jotka avoimesti halveksuu sitä mitä itsekkin edustan.

Alkaa käydä aika raskaaksi viettää aikaa ihmisten kanssa joista tietää etteivät he edes puhuisi sinulle enää jos tietäisivät ketä äänestän.

Taas meni kesälomasta muutama päivä sukulaisten luona kuunnellen ensinnäkin hyvin vääriä tietoja kannattamastani puolueesta. Yksi asia joka eniten ärsyttää on se että ihmisillä on ihan väärää ja tuulesta temmattua tietoa tästäkin puolueesta mutta sitä väärää tietoa sitten porukalla mässäillään ja käänneellään.

Onko muita samassa tilanteessa olevia? (Puolue on siis perussuomalaiset)

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tekemisissä kahden sukulaisen kanssa, vaikka tiedän että ovat äänestäneet persuja. Sille on syynsä, miksen soittele sun muuta. ”Kaveri”piiriin kuuluu myös paria persua, mutta enpä heidänkään seuraansa kaipaa. Aina saa niellä kiukkua tai kyyneliä kun r*iskausläppää heitetään, tai sanotaan hilpeästi kajauttaen ”n**keri”. Inhoan heitä noina hetkinä ja jos joku kysyisi, en edes sanoisi heitä kavereiksi. Olivat silloin kavereita, kun eivät olleet vielä paljastaneet oikeaa karvaansa. Olen persuja kanssa tekemisissä vain kohteliaisuudesta, mahdollisimman harvoin. Tämä on sitä politiikkaa minkä kuilua ei saada kurottua umpeen millään korulauseilla tai verisiteillä.

Kuulostaa ihan siltä, ettei sinun seuraasi ole kenenkään syytä kaivata. Sitten sinua vasta itkettääkin jos ehdit elää siihen päivään kun kantasuomalaiset ovat vähemmistönä omassa maassaan. Sinua ei kuitenkaan huolestuta se, että jo nyt 5% m. Muutto vähemmistö tekee n. 40% kaikista r***iska*srikoksista. Miksi pidät pääsi mieluummin pensaassa?

Ihan ohis, mutta miksi persuja kiinnostaa vain se 40 prosenttia, eikä lopuille 60 prosentille haluta tehdä mitään. Osa persuista jopa ajaa r*iskauksen dekriminalisointia avioliitossa.

Eikö se ole uhrille ihan yhtä hirveää, vaikka joutuisi enemmistön edustajan uhriksi?

Tää ei ole mitään korkeeta matikkaa, kyllä tämän pitäisi jokainen ymmärtää. Jos pieni joukko tekee suuren osan rikoksista, niin voit miettiä kuinka paljon niitä rikoksia olisi jos se pieni joukko olisi suuri joukko. Ruotsista voit katsoa mallia.

Mutta miksi ihmeessä naisiin kohdistuvat rikokset eivät kiinnostaneet yhtään silloin kun niitä tekivät vain suomalaiset?

Mene ihmeessä katsomaan vanhoja keskusteluja aiheesta, niitä löytyy googlaamalla. Niissä jo kotimaisille rais kaajille vaadittiin järjestään kovempia rangaistuksia ja saunan taakse viemisiä ihan lähtökohtaisesti. Ei rais kaajista olla koskaan pidetty tai ymmärretty, vielä vähemmän ihan ymmärrettävästi nyt kun kyse on huijareiden, turvallisuusuhkien, fanaatikkojen ja maahantunkeutuvien valloittajien invaasiosta.

Mitenkäs suhtaudut tähän persujen ajatushautomon näkemykseen, että vika on pihtaajanaisissa?

Hankamäki seisoo yksin sanojensa takana. Hankamäki on filosofi ja filosofeilla on tapana olla korkealentoisia sekä provokatiivisia retoriikassaan. Julkaisijan ei taas tarvitse allekirjoittaa kaikkea mitä kirjailija sanoo, miksi pitäisikään? Kolmanneksi, hankamäki ollaan yleisesti tulkittu väärin, otettu lainauksia pois kontekstistaan ja suomessa on varmaan tyyliin kymmenkunta ihmistä, jotka ylipäänsä edes ovat lukeneet kyseisen hankamäen kirjan. Hankamäen vastikkeet kohuun on helposti löydettävissä, mies osaa puolustaa yksityiskohtaisemmin ihan itseään itse - jos sellainen nyt vasuriöyhöttäjää edes sattuisi kiinnostamaan.

Tästä(kin) kommentista näkee, miten persut eivät osaa päättää, miten suhtautua Hankamäkeen. Toisaalta vakuutellaan, että ei me olla teoksen kanssa samaa mieltä, toisaalta selitetään, että oikeasti se oli hyvä, sitä ei vaan ymmärretä.

Ne "kontekstista pois otetut lainaukset" on olleet tyyliin kokonaisia sivuja. Ei mitään yksittäisiä lauseita. Eikä kukaan PS:n edustaja ole osannut selittää, mikä olisi se konteksti, jossa niiden merkitys oleellisesti muuttuisi.

Ks. esim.

https://twitter.com/TiiaMaija/status/1270640206908096512

Edelleen, hankamäki vastaa yksin omista sanoistaan, filosofiastaan ja retoriikastaan. Eivät ne ole mitään persujen linjausta edusta eikä se ole filosofisen teoksen tarkoituskaan. Joku voi olla enemmän samaa mieltä, joku muu taas ei, ihan sama minulle mitä mieltä itse kukin on tykönänsä mistäkin - paitsi tietysti teille vasureille.

Eivät persut ole mitenkään tilivelvollisia julkaisusta yhtään sen enempää kuin julkaisivat yleensäkään ovat.

Vierailija
82/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaiset on tunnetusti kaikkein suvaitsemattomimpia.

Ei ne ole. Tuo on vain tuollainen höpöhöpö-lause jota persut viljelevät ja jota ei ikinä perustella mitenkään. Sen sijaan että persut vain eläisivät omaa elämäänsä he vaativat itselleen aktiivista etuoikeutta syrjiä muita. Jos et tätä sulata olet muka "kaikkein suvaitsemattomin". 

Tässäkin keskustelussa olette jo ilmaisseet, että on ihan ok ja suositeltavaa laitata poikki väärämielisiin sukulaisiin. Teillä vasureilla on vain yksi sallittu mielipide. Keitä persut sitäpaitsi muka haluavat syrjiä?

Seksuaalivähemmistöt, ulkomaalaiset, ulkomaalaisen näköiset, naiset ja eri mieltä olevat noin alkajaisiksi.

Stalkkaat jokaista persua?

Mulla on kaksi homoa ystävänä, serkullani on musta mies Usa.sta, kaikki upeita tyyppejä ja nainen olen, en vihaa itseäni.

Itsekin tunnen monta persua ja aniharvaa häiritsee kenenkään homous jne saati että ketään haluaisi yhteiskuntaan mitään syrjintää - päinvastoin, siksi moni vastustaa nykyistä fasistista vasemmistoa.

Silti PS vastusti esim. tasa-arvoista avioliittolakia. Jos ei ole valmis muuttamaan tuollaisia asioita, niin ihan turha tulla mussuttamaan, että kyllä mäkin tykkään mun homokavereista.

Tämä onkin mennyt minulta ohi, osaisitko hiukan tarkemmin ja faktapohjalta avata mistä asiassa oli kyse? Onko Tynkkynen kommentoinut asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että jos joku henkilö on mukava poliittisesta näkökannastaan huolimatta, niin mennään laittamaan välit poikki. Niinkun se ei loisi vain lisää provokaatiota ja vastakkainasettelua. Toisen ihmisarvo vain katoaa yhtäkkiä huolimatta siitä kuinka mukava ja reilu ihminen kyseessä olisi muuten. Tämä on asia, joka ei mene mulle jakeluun.

No, mä en ainakaan pidä aidosti mukavina ihmisiä, jotka on kivoja mulle mutta eivät kuitenkaan yleisesti toivo ihmisille hyvää. Sellaisen ihmisen "mukavuus" on ehdollista ja epäluotettavaa. Vasemmistolaisia uhkaillaan persumielisten toimesta jatkuvasti, ja hyvät asiat käännetään pahoiksi. Se on aivan nurinkurista ja absurdia. Ja nämä oikeasti suvaitsemattomat kehtaavat toistella tuota "suvaitsemattomat ovat kaikkein suvaitsemattomimpia" -hokemaa. Niin, kun heidän itsekästä ajatusmaailmaansa ei katsota hyvällä, niin alkaa itku, mutta ei ajatella ollenkaan mitä itse edustetaan ja mitä aiheutetaan muille.

Ainoa syy miksi en ajattele negatiivisesti kaikista persutykkääjistä, on se, että tiedän osan heistä olevan vain tietämättömiä siitä mille voimille äänensä antavat.

Ei se "aidosti hyvän" tarkoittaminen voi kenenkään vastuullisen ja järkevän ihmisen päässä tarkoittaa sitä, että suomi pitäisi täyttää islamilla, kunniakulttuurilla, pakkoavioliitoilla, sek sirikoksilla, sotarikollisilla, segregaatiolla, rinnakkaisyhteiskunnilla, luottamus- ja hyvinvointiyhteiskuntien tuhoamisella jne. Sellainen on vastuutonta ja sinisilmäistä omien kanssaihmisten kengille kusemista.

Tuossa on sellainen olkiukko, että oksat pois! On vaikea löytää yhtään ihmistä, jonka mielipiteet ovat sitä mitä tuossa väität.

On myös yhtä lailla olkiukko väittää, että sellainen ihminen "ei yleisesti toivo ihmisille hyvää", joka ei esimerkiksi ole sitä mieltä, että verorahoista pitäisi kustantaa ihan kaikki hyvä ihan kaikille ihmisille. Poliittiset mielipide-erot eivät yleensä ole millään hyvyys vs. pahuus -akselilla.

- ei-p*rsu ohis

Teet ihmisten mielipiteistä turhan yksinkertaisia oletuksia. Toivoa kaikille hyvää ei ole sama asia kuin se, että luulisi sen olevan oitis mahdollista, vaan maailmassa on vain esteitä sen toteutumiselle. Eri puolueet painottavat tuota päämäärää ja sen esteiden voittamista eri verran. Ja varmasti sulla on asioista muitakin vääriä oletuksia, kuten vasemmistolaisuutta vastustavilla usein on.

Vierailija
84/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös yhtä lailla olkiukko väittää, että sellainen ihminen "ei yleisesti toivo ihmisille hyvää", joka ei esimerkiksi ole sitä mieltä, että verorahoista pitäisi kustantaa ihan kaikki hyvä ihan kaikille ihmisille. Poliittiset mielipide-erot eivät yleensä ole millään hyvyys vs. pahuus -akselilla.

- ei-p*rsu ohis

Paitsi, että vasem mistokultistillehan kaikki nimenomaa on mustaa tai valkoista, ja eriäviä mielipiteitä ei suvaita.

Jos joku vas sari menee kirjoittamaan jonnekin va surikeskusteluun, ettei esim. halua i siksen so ta rikol lisia suomeen tai haluaisi karkoittaa rikol liset ulko maa lai set niin aika kylmää kyytiä tulee saamaan osakseen, sen voin luvata.

Vierailija
85/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että jos joku henkilö on mukava poliittisesta näkökannastaan huolimatta, niin mennään laittamaan välit poikki. Niinkun se ei loisi vain lisää provokaatiota ja vastakkainasettelua. Toisen ihmisarvo vain katoaa yhtäkkiä huolimatta siitä kuinka mukava ja reilu ihminen kyseessä olisi muuten. Tämä on asia, joka ei mene mulle jakeluun.

No, mä en ainakaan pidä aidosti mukavina ihmisiä, jotka on kivoja mulle mutta eivät kuitenkaan yleisesti toivo ihmisille hyvää. Sellaisen ihmisen "mukavuus" on ehdollista ja epäluotettavaa. Vasemmistolaisia uhkaillaan persumielisten toimesta jatkuvasti, ja hyvät asiat käännetään pahoiksi. Se on aivan nurinkurista ja absurdia. Ja nämä oikeasti suvaitsemattomat kehtaavat toistella tuota "suvaitsemattomat ovat kaikkein suvaitsemattomimpia" -hokemaa. Niin, kun heidän itsekästä ajatusmaailmaansa ei katsota hyvällä, niin alkaa itku, mutta ei ajatella ollenkaan mitä itse edustetaan ja mitä aiheutetaan muille.

Ainoa syy miksi en ajattele negatiivisesti kaikista persutykkääjistä, on se, että tiedän osan heistä olevan vain tietämättömiä siitä mille voimille äänensä antavat.

Ei se "aidosti hyvän" tarkoittaminen voi kenenkään vastuullisen ja järkevän ihmisen päässä tarkoittaa sitä, että suomi pitäisi täyttää islamilla, kunniakulttuurilla, pakkoavioliitoilla, sek sirikoksilla, sotarikollisilla, segregaatiolla, rinnakkaisyhteiskunnilla, luottamus- ja hyvinvointiyhteiskuntien tuhoamisella jne. Sellainen on vastuutonta ja sinisilmäistä omien kanssaihmisten kengille kusemista.

Tuossa on sellainen olkiukko, että oksat pois! On vaikea löytää yhtään ihmistä, jonka mielipiteet ovat sitä mitä tuossa väität.

- ei-p*rsu ohis

Teet ihmisten mielipiteistä turhan yksinkertaisia oletuksia. Toivoa kaikille hyvää ei ole sama asia kuin se, että luulisi sen olevan oitis mahdollista, vaan maailmassa on vain esteitä sen toteutumiselle. Eri puolueet painottavat tuota päämäärää ja sen esteiden voittamista eri verran. Ja varmasti sulla on asioista muitakin vääriä oletuksia, kuten vasemmistolaisuutta vastustavilla usein on.

Mistä päättelet minun olevan "vasemmistolaisuutta vastustava"? Siitäkö, että en leimaa ei-vahemmistolaisia automaattisesti pahiksiksi?

Vierailija
86/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tekemisissä kahden sukulaisen kanssa, vaikka tiedän että ovat äänestäneet persuja. Sille on syynsä, miksen soittele sun muuta. ”Kaveri”piiriin kuuluu myös paria persua, mutta enpä heidänkään seuraansa kaipaa. Aina saa niellä kiukkua tai kyyneliä kun r*iskausläppää heitetään, tai sanotaan hilpeästi kajauttaen ”n**keri”. Inhoan heitä noina hetkinä ja jos joku kysyisi, en edes sanoisi heitä kavereiksi. Olivat silloin kavereita, kun eivät olleet vielä paljastaneet oikeaa karvaansa. Olen persuja kanssa tekemisissä vain kohteliaisuudesta, mahdollisimman harvoin. Tämä on sitä politiikkaa minkä kuilua ei saada kurottua umpeen millään korulauseilla tai verisiteillä.

Kuulostaa ihan siltä, ettei sinun seuraasi ole kenenkään syytä kaivata. Sitten sinua vasta itkettääkin jos ehdit elää siihen päivään kun kantasuomalaiset ovat vähemmistönä omassa maassaan. Sinua ei kuitenkaan huolestuta se, että jo nyt 5% m. Muutto vähemmistö tekee n. 40% kaikista r***iska*srikoksista. Miksi pidät pääsi mieluummin pensaassa?

Ihan ohis, mutta miksi persuja kiinnostaa vain se 40 prosenttia, eikä lopuille 60 prosentille haluta tehdä mitään. Osa persuista jopa ajaa r*iskauksen dekriminalisointia avioliitossa.

Eikö se ole uhrille ihan yhtä hirveää, vaikka joutuisi enemmistön edustajan uhriksi?

Tää ei ole mitään korkeeta matikkaa, kyllä tämän pitäisi jokainen ymmärtää. Jos pieni joukko tekee suuren osan rikoksista, niin voit miettiä kuinka paljon niitä rikoksia olisi jos se pieni joukko olisi suuri joukko. Ruotsista voit katsoa mallia.

Mutta miksi ihmeessä naisiin kohdistuvat rikokset eivät kiinnostaneet yhtään silloin kun niitä tekivät vain suomalaiset?

Mene ihmeessä katsomaan vanhoja keskusteluja aiheesta, niitä löytyy googlaamalla. Niissä jo kotimaisille rais kaajille vaadittiin järjestään kovempia rangaistuksia ja saunan taakse viemisiä ihan lähtökohtaisesti. Ei rais kaajista olla koskaan pidetty tai ymmärretty, vielä vähemmän ihan ymmärrettävästi nyt kun kyse on huijareiden, turvallisuusuhkien, fanaatikkojen ja maahantunkeutuvien valloittajien invaasiosta.

Miten tuohon sopii se, että Putkonen on yhä mukana PS:n toiminnassa? Tarkoitetaanko kovemmilla rangaistuksilla ehkä harjaamista saunan takana?

Hakkarainen sai ahdistelu- ja pahoinpitelytuomiostaan palkinnoksi pääsyn euroedustajaehdokkaaksi ja äänestäjät hänet sinne valitsivat. Sopii hyvin linjaan jonka Hankamäki ansiokkaasti toi esiin.

Et edes tiedä mitään Hankamäen linjoista. Tiedät vain mitä vasemmistokuplassasi valehdellaan. 

Jos et jaksa lukea Hankamäen kirjaa niin lue ainakin hänen puolustuspuheenvuoronsa:

http://jukkahankamaki.blogspot.com/2020/06/valtamedia-todisti-kirjani-v…

Samaa roskaa kuin itse kirjakin.

Kirjoittaja väittää "tieteeksi" läpyskäänsä, joka ei ole tiedettä nähnytkään (ja kyllä, olen tietoinen, että kirjoittajalla on 2 tohtorintutkintoa. Kuka tahansa näkee, että siinä on mennyt koulutus hukkaan.)

Kirjoittajan päähän ei mahdu, että rahoittajalla on täysi oikeus asettaa rahoitukselleen ehtoja. Jos niitä ei voi noudattaa, ei pidä ottaa rahaa vastaan. Jos rahoittaja jälkikäteen selvittää, onko rahoja käytetty etukäteen ilmoitettuja sääntöjä noudattaen, se ei ole mitään "kiristystä".

Kirjoittaja ei itsekään osaa päättää, puolustelisiko puoluetta vai marisisiko siitä, että tuli "heitetyksi bussin alle" ja sensuroiduksi. Ymmärrän tämän, olihan tilanne kovin ristiriitainen:'D

En puolustele sinällään puoluetta tai Hankamäkeä vaan reilua, totuudellista ja rehellistä tulkintaa asioista. Edelleen siis, ihan sama mitä Hankamäki on kirjoittanut teoksessaan, ne ovat hänen sanojaan ja yksin hänen. Joku jossain voi olla samaa mieltä jostain asiasta hänen kanssaan tai sitten ei, ihan sama. Itseä ei jaksa edes kiinnostaa.

Vierailija
87/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei-p*rsu ohis

Mistä päättelet minun olevan "vasemmistolaisuutta vastustava"? Siitäkö, että en leimaa ei-vahemmistolaisia automaattisesti pahiksiksi?

No, mikä sun mielipide ja pointti sitten oli? Viestisi olisi epäselvä ainakin tuon "että ei että" rakenteen vuoksi. Vaikea hahmottaa, mitä siinä sanotaan. Kuulosti siltä, että oletat, että on yleinenkin mielipide, että kaikille pitäisi kustantaa "ihan kaikki hyvä". Mitä siis vastustat? Jotain mielipidettä, jota ei oikeastaan ole edes olemassa?

Vierailija
88/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän myös tapauksen jossa välit meni kun tämmöinen selvisi. En voi käsittää.

Kyllä minä voin käsittää hyvinkin. En voi ymmärtää ihmistä joka hyväksyy avoimen misogynian ja rasismin. Ja ne täytyy hyväksyä jos ko. puoluetta äänestää. Mikään tekosyy ei käy enää tässä vaiheesa, että se on vain väärinymmärystä tai ettei persut tarkoittaneet. Bullshit.

En todellakaan olisi tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa, äänesti sitten persuja tai ei äänestä ollenkaan. Ei ole suvaitsemattomuutta kannattaa kaikille yhtäläisiä ihmisoikeuksia, oli sitten minkävärinen, sukupuolinen tai seksuaaliselta suuntautumiseltaan (aikuisten kesken ja ketään satuttamatta) mikä tahansa.

Vierailija
89/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän myös tapauksen jossa välit meni kun tämmöinen selvisi. En voi käsittää.

Kyllä minä voin käsittää hyvinkin. En voi ymmärtää ihmistä joka hyväksyy avoimen misogynian ja rasismin. Ja ne täytyy hyväksyä jos ko. puoluetta äänestää. Mikään tekosyy ei käy enää tässä vaiheesa, että se on vain väärinymmärystä tai ettei persut tarkoittaneet. Bullshit.

En todellakaan olisi tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa, äänesti sitten persuja tai ei äänestä ollenkaan. Ei ole suvaitsemattomuutta kannattaa kaikille yhtäläisiä ihmisoikeuksia, oli sitten minkävärinen, sukupuolinen tai seksuaaliselta suuntautumiseltaan (aikuisten kesken ja ketään satuttamatta) mikä tahansa.

Olet siis perustanut elämänkatsomuksesi ja mm. sen miten mustavalkoisesti arvioit ihmisiä vasemmistolaisten valheiden ja olkiukkojen varaan? Olet traaginen surullinen ihminen ja täysin vasurikultin aivopesemä.

Vierailija
90/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei-p*rsu ohis

No, mikä sun mielipide ja pointti sitten oli? Viestisi olisi epäselvä ainakin tuon "että ei että" rakenteen vuoksi. Vaikea hahmottaa, mitä siinä sanotaan. Kuulosti siltä, että oletat, että on yleinenkin mielipide, että kaikille pitäisi kustantaa "ihan kaikki hyvä". Mitä siis vastustat? Jotain mielipidettä, jota ei oikeastaan ole edes olemassa?

Kyse ei ylipäätään ole minusta ja minun mielipiteistäni. Kommentoin vain naiivina pitämääni väitettä aiemmasta viestistä: "No, mä en ainakaan pidä aidosti mukavina ihmisiä, jotka on kivoja mulle mutta eivät kuitenkaan yleisesti toivo ihmisille hyvää." Ikään kuin kenenkään normaalin ihmisen poliittiset mielipiteet olisivat kiteytettävissä siihen, että "ei yleisesti toivo ihmisille hyvää".

"Olet eri mieltä kanssani, joten et selvästikään toivo kanssaihmisillesi hyvää." Sel-vä.

Vierailija
91/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole. Tuo on vain tuollainen höpöhöpö-lause jota persut viljelevät ja jota ei ikinä perustella mitenkään. Sen sijaan että persut vain eläisivät omaa elämäänsä he vaativat itselleen aktiivista etuoikeutta syrjiä muita. Jos et tätä sulata olet muka "kaikkein suvaitsemattomin". 

Tässäkin keskustelussa olette jo ilmaisseet, että on ihan ok ja suositeltavaa laitata poikki väärämielisiin sukulaisiin. Teillä vasureilla on vain yksi sallittu mielipide. Keitä persut sitäpaitsi muka haluavat syrjiä?

Seksuaalivähemmistöt, ulkomaalaiset, ulkomaalaisen näköiset, naiset ja eri mieltä olevat noin alkajaisiksi.

Mulla on kaksi homoa ystävänä, serkullani on musta mies Usa.sta, kaikki upeita tyyppejä ja nainen olen, en vihaa itseäni.

Itsekin tunnen monta persua ja aniharvaa häiritsee kenenkään homous jne saati että ketään haluaisi yhteiskuntaan mitään syrjintää - päinvastoin, siksi moni vastustaa nykyistä fasistista vasemmistoa.

Minullakin on persuna homoystävä. Mitä väliä ihmisen seksuaalisuudella on. Miksi siitä pitäisi tehdä numero samalla tavalla kuten vasemmistolaiset tuntuu tekevän kaikilla LQBUAHGLKJGABAAAAAAAT sanayhdistelmillä.

Saa olla mitä huvittaa.

Persut ovat todella niitä suvaitsevaisia ja persujen vihaajat tuntuvat olevan todella suvaitsemattomia. Kummallista!

Vierailija
92/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos persut saisivat tahtonsa läpi, niin naisilla ei olisi edes äänioikeutta. Jos palstan persuja on uskominen.

Kehen tällainen propaganda paska uppoaa?

Newsflash: ei kehenkään.

Keksikää vassarit jotain parempaa, jolla haukkua persuja. Jotain omaperäisempää, toki pystytte siihen.

Vierailija
93/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruudesta ja epäempaattisuudesta sekä myötätunnen puutteesta poliitiikkaa tekevän puolueen kannattaminen hävettäisi kyllä minuakin :(. Tsemppiä! 

Vierailija
94/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on persuna homoystävä. Mitä väliä ihmisen seksuaalisuudella on. Miksi siitä pitäisi tehdä numero samalla tavalla kuten vasemmistolaiset tuntuu tekevän kaikilla LQBUAHGLKJGABAAAAAAAT sanayhdistelmillä.

Saa olla mitä huvittaa.

Persut ovat todella niitä suvaitsevaisia ja persujen vihaajat tuntuvat olevan todella suvaitsemattomia. Kummallista!

No asia on havaitsemani mukaan juurikin näin. Vasuri suvaitsee vain hyvin kapean ja tarkkaan määritellyn sapluunan läpi yhtään mitään. Persusta on tullut vapauden puolustaja tässä ajassa.

Vierailija
95/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita ulkoaopeteltuja hokemia?

Se, ettei pidä persuista ei tarkoita että on "suvaitsevainen". Mikä se on? Eikä sinulla ole mitään todistetta siitä että nämä keksityt suvikset ovat suvaitsemattomimpia.

Tuplaservaus, ole hyvä.

Vierailija
96/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin persujen ajamat asiat ovat rikoksia ihmisyyttä kohtaan, joten varsin ymmärrettävää monet perheet hylkäävät väkisinmakaajat ja lapsiinsekaantujatkin. Olenpa kuullut että välit on pistetty poikki pelkästään huumeiden käytönki vuoksi.

Vierailija
97/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaiset on pahimpia fanaatikkoja. Niillä menee omat päähänpinttymät kaiken muun edelle, jopa ystävyys- ja sukulaissuhteet katkaistaan uhrataan.

Heillä on hyvin kapea ja negatiivinen maailmankuva. Minusta sellaisten ihmisten kanssa ei ole hyvä olla tekemisissä, negatiivisuus on tarttuvaa.

Persuilla taas on näköjään positiivinen ja avarakatseinen maailmankuva eivätkä he harrasta lokerointia tai viholliskuvien keksimistä (buahaha).

Vierailija
98/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jopa hänen pyhyytensä Dalai Lama on Halla-aholainen ja jytkäyttää feministinaiselle leuat loksauttavan vastauksen, niin sitä ei voi kuin miettiä että jos ei ole itsekin persu niin on lienee väärällä puolella historiaa

Siis Dalai Lama puhuu lähes sanasta sanaan samaa kuin Jussi Halla-aho.

Vai oletteko vasemmistolaiset täysin eri mieltä Dalai Laman kanssa?

Jos Dalai Lama on samaa mieltä Jussin kanssa, se filosofia ei voi olla kovin pahaa...

Eipä häntä suotta kutsuta Jussi Alfa-ahoksi. JHA on jopa edelläkävijä, hyvin paljon aikaansa edellä (siksi saa myös vastustusta osakseen).

Muista aina että nämä haukkujat ja välien poikkipistäjät ovat väärällä puolella historiaa. 

Vierailija
99/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla mitä huvittaa.

No asia on havaitsemani mukaan juurikin näin. Vasuri suvaitsee vain hyvin kapean ja tarkkaan määritellyn sapluunan läpi yhtään mitään. Persusta on tullut vapauden puolustaja tässä ajassa.

No niinpä taas ja lässyn lässyn... suvanggi suvaitsee kaiken muun paitsi suvaitsemattomuuden ja selkeät rikokset, kun persunoidit ei hyväksy mitään muuta kuin itsensä kaltaiset.

Vierailija
100/138 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jopa hänen pyhyytensä Dalai Lama on Halla-aholainen ja jytkäyttää feministinaiselle leuat loksauttavan vastauksen, niin sitä ei voi kuin miettiä että jos ei ole itsekin persu niin on lienee väärällä puolella historiaa

Siis Dalai Lama puhuu lähes sanasta sanaan samaa kuin Jussi Halla-aho.

Vai oletteko vasemmistolaiset täysin eri mieltä Dalai Laman kanssa?

Jos Dalai Lama on samaa mieltä Jussin kanssa, se filosofia ei voi olla kovin pahaa...

Eipä häntä suotta kutsuta Jussi Alfa-ahoksi. JHA on jopa edelläkävijä, hyvin paljon aikaansa edellä (siksi saa myös vastustusta osakseen).

Muista aina että nämä haukkujat ja välien poikkipistäjät ovat väärällä puolella historiaa. 

Dalai Lama on täys pelle, kuten Omega-ahokin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi