Miksi jotkut naiset ylpeilevät että kumppanillaan ollut paljon naisia?
Jopa leuhkivat kaupungilla kun tulee vastaan joku jota se on p*nnut. Kiva että on ylpeä miehestään mutta mitä ihmettä!
Kommentit (20)
Sitten poistu ja etsi itsellesi hyva itsetunto. Nain helposti se mene.
Tuskinpa kukaan kehuu sillä. Toisaalta on kiva tietää, että omalla miehellä on tarpeeksi kokemusta menneisyydessä ja että hän on nyt rauhoittunut ja valinnut kumppanin, jonka kanssa viettää loppuelämänsä. Mun mielestä ainakin olisi jotenkin outoa, jos olisin miehen kanssa, jolle olen ensimmäinen. Sitten on tietysti tämä ikäasia. Jos solmitaan suhde kolmekymppisinä, niin väistämättä sitä on ehtinyt olla muitakin suhteita ja hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 00:30"]
hän on nyt rauhoittunut ja valinnut kumppanin, jonka kanssa viettää loppuelämänsä
[/quote]
Toiveajattelua?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 00:32"]
hän on nyt rauhoittunut ja valinnut kumppanin, jonka kanssa viettää loppuelämänsä
[/quote]
Toiveajattelua?
[/quote]
Noh. Kyllä mun mielestä terveempi on mies, jolla on ollut suhteita kuin 30+ vuotias neitsytmies. Yleensä mies, jolla ei ole ollut naiskokemuksia on pienikullinen ja estoinen. Mua ei ainakaan häiritse pätkääkään, jos miehelläni on ollut menneisyyttä myös ennen minua. Onhan minullakin ollut menneisyyttä ja vieläpä sellaisia juttuja joista mieheni ei saa koskaan tietää.
kai ne mimmit kuvittelee, että saavat nyt hyvää seksiä, kun mies on kokenut.
Ehkä se on kuitenkin sitä, että nyt se mies löysi todellisen rakkauden MUT ja siitä saavat kiksinsä. Voin luvata, ettei sellainen nainen ole sen miehen viimeinen pano siltikään.
On olemassa tervettä menneisyyttä ja sitten menneisyyttä, kun ihmiset yrittää todistaa itselleen jotain. tervettä on vielä, jos parikymppisellä on kumppaneita muutama kymmen, mutta sairasta jos alkaa menee viidenkympin yli. Se on sitten jo huonoa itsetuntoa tai seksiaddiktiota.
Enpä ole koskaan törmännyt naiseen, joka noin tekisi. Itseäni ainakin päinvastoin inhottaa miehet, jotka on panneet siellä ja täällä. Ei todellakaan ole mikään meriitti. Ei kerro miehen seksitaidoista ainakaan yhtään mitään, vaikka olisi pannut puolta kaupunkia. Ei paljon naisia takaa sitä, että mies olisi hyvä rakastaja.
Olin juuri sanomassa, että antavat käsityksen, että mies on kauhean kokenut, kun on pannut puoli kaupunkia läpi. Ei se ikävä kyllä ihan niin mene.
Oma mieheni on alle 25, yksi kumppani ennen minua ja mieheni on taitava. Takuuvarmat orgasmit antava ja aivan järkyttävän iso vehje :) Exä taas oli sitten minua vuoden nuorempi, olimme yhdessä kun olin 17v, hän oli tosiaan kaatanut OIKEASTI puoli kylää läpi ja silti jouduin feikkaamaan orgasmin. Kaiken lisäksi, exä varmaan kaatoi puoli kylää, koska hänellä oli kaiken lisäksi aivan törkeän pieni vehje, hyvin mahtui "juhlakunnossa" nyrkkiin piiloon kokonan...
En tiedä ketään joka sillä ylpeilee, ennemmin noloa ja öklöttävää josta olis hiljaa - mielummin ajattelematta koko asiaa
En ole törmännyt miehensä kokeneisuudella kehuskeleviin naisiin, mutta olettaisin, että kehuskelun takana on itsekehu: MINÄ olen sen nainen, joka oli parempi kuin ne kaikki muut, MINUN kanssani hän jäi pysyvästi ja MINÄ pystyin hänet kesyttämään/rakastamaan terveeksi/tekemään ja olemaan mitä hän nyt sitten kaipasikaan. Siis sillä oletuksella, että olisi jotenkin vaikeampaa pitää itsellään pelimies kuin kunnon mies ja että tuo vaikeus tekisi siitä jotenkin "suuremman saavutuksen". Ja tietysti olettaen, että parisuhde ylipäätään on joku ulospäin verrattavissa oleva suoritus tai saavutus, keskinäisesti tyydyttävän olotilan sijasta.
Itselläni ei ole ollut kovin monta miestä, mutta sen heistä voi sanoa, että heidän kokemuksensa muista naisista ei ole vaikuttanut siihen, miten hyvää seksiä heiltä olen saanut: siihen on vaikuttanut se, millainen kokemus (ja halua kuunnella/tunnustella) heillä on MINUSTA. EHkä se olen vain minä, tai sitten kaikki naiset ovat sen verran erilaisia keskenään ja jopa eri päivinä itsensä kanssa, että saman kaavan seksi ei vaan onnistu aina ja kaikkien kanssa.
Hyih, näköjään nekin jollekin kelpaa. Niille jotka itse on jakanut persettä pitkin kaupunkia. Odotan mieheltä tasoa, itsekkään ole jaellut.
Kännipanot puoliseisokkeineen ei opeta mitään taitoja kellekkään.
Kaikki näköjään ihmisiä häiritsee. Mieheni oli 30v kun tapasimme ja kyllä kumppaneita oli ollut yhteensä varmaan useita kymmeniä, sekä yhden illan juttuja että seurustelukumppaneita. Ja kyllä jos jonkun tyttökaverin kanssa olen liikenteessä ja törmään johonkin miehen entiseen heilaan, niin varmaan kyllä mainitsen asiasta. En ole ajatellut sen kummemmin että se voisi jotain haitata. En ole mitenkään ylpeä mieheni menneisyydestä, mutta ei se mua hirveesti haittaakaan. Hän nyt on ollut mitä on, nykyään hän on luotettava, hyvä kumppani ja isä lapsille.
Niin, eikä mulla itsellä ollut kun muutama suhde ennen miestäni.
Onhan minullakin ollut menneisyyttä ja vieläpä sellaisia juttuja joista mieheni ei saa koskaan tietää.
[/quote]
Eli olet kokeillut ryhmäkivaa ja neeperin kanssa anaaliin.... Tietäisipä miehesi, millainen kaluhaukka oletkaan ollut. Hyi.
Tuskinpa kukaan kehuu sillä. Toisaalta on kiva tietää, että omalla miehellä on tarpeeksi kokemusta menneisyydessä ja että hän on nyt rauhoittunut ja valinnut kumppanin, jonka kanssa viettää loppuelämänsä. Mun mielestä ainakin olisi jotenkin outoa, jos olisin miehen kanssa, jolle olen ensimmäinen. Sitten on tietysti tämä ikäasia. Jos solmitaan suhde kolmekymppisinä, niin väistämättä sitä on ehtinyt olla muitakin suhteita ja hyvä niin.
[/quote]
Supersoopaa! Makuun päässyt ei unohda vanhoja tapojaan ja palaa niihin kun saa syyn. Mennyt kertoo aina jotain tuevasta!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 08:42"]
Hyih, näköjään nekin jollekin kelpaa. Niille jotka itse on jakanut persettä pitkin kaupunkia. Odotan mieheltä tasoa, itsekkään ole jaellut.
Kännipanot puoliseisokkeineen ei opeta mitään taitoja kellekkään.
[/quote]
Aika usein ovat olleet epävarmoja parikymppisiä. Tuskin miehilläänkään oikeasti kovin montaa on ollut...
En muuta selitystä keksi kuin että mies on jotenkin peräkammarinpoikamainen ja naisen täytyy vakuutella ympäriinsä, ettei niin ole. Et "kauheesti on ollut vientiä, uskokaa nyt vaan"... ;D
Eikö näiden kerskujien kannattaisi ottaa mieheksi joku etelän rantapaikan baarimikko tms, eikös ne kehu että niillä on ollut tuhansia turistinaisia?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 00:23"]
No ehkä juntit kehuu
[/quote]
Kyllä vielä yliopistossa tähän törmää. Sellaista vaivihkaista vihjailua miehen entisistä.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto.
Perusteluja?
Huono itsetunto.