Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kimmo Vehviläinen objektisoi kumppaniaan

Vierailija
29.06.2020 |

Naisellaan näkyy olevan tavaran arvo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006555784.html

Kommentit (390)

Vierailija
61/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on mainostanut Helsingin yöelämässä kuinka hänellä ei ole hameen alla alushousuja. Kovaan ääneen kailotti kaikille joten ihan itse varmaan halunnut tämänkin mauttoman kuvan julki.

Vierailija
62/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tällaista pitää tuutata someen? Vehviläinen on sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
64/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä pikkusen mauton kuva... Miettikääpä jos ei olis ajanu karvojaan, ni haloo siitä syntyis kun karvakolmio vilkkuu ig:ssä. Nythän niitä karvoja ei näy niin ihmiset ei vissiin ymmärrä että melkeenhän siinä on alapää näkösällä.

Vierailija
65/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte varmaan ne vastarakastuneet parit jotka töissä, koulussa ym jakavat aina kuinka nussittiin viime yönä? Ne on yleensä kyllä teinejä tai parikymppisiä mut eikös tolla vehviläisellä ole jo vaihdevuodet? Tai on sen ikäinen jo. Tästä kuvasta haisee smegma tänne asti. On hässitty. Kiitos ja hei.

Vierailija
66/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kuvassa ei näy mitään. Ihmiset sekoaa kun ne tietää että jollakin ei ole housut jalassa, vaikka mitään ei näy? 🤣 mä otan kuvan vessan ovesta ja ilmotan että olen sen takana ilman housuja. Seuraa varmaan someskandaali. Ihmiset on idiootteja.

Tuossa kuvassa näkyy kyllä aika hyvin intiimejä paikkoja. Ei nyt sentään ole jalat levällään kameraan mutta näkyy kuitenkin.

Vierailija
67/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset jaksaa tehdä kaikista asioista aina niin ihmeellisiä? Tämä kuva on aivan varmasti puolison hyväksymä eikä tuossa kuvassa edes näy yhtään mitään. Ei ole niin ihmeellistä, ihan turhaa vouhotusta. Ihan ku se lisäisi tommosia kuvia jos ei puoliso olis kuvaa hyväksynyt.

Vierailija
68/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kuvassa ei näy mitään. Ihmiset sekoaa kun ne tietää että jollakin ei ole housut jalassa, vaikka mitään ei näy? 🤣 mä otan kuvan vessan ovesta ja ilmotan että olen sen takana ilman housuja. Seuraa varmaan someskandaali. Ihmiset on idiootteja.

Tuossa kuvassa näkyy kyllä aika hyvin intiimejä paikkoja. Ei nyt sentään ole jalat levällään kameraan mutta näkyy kuitenkin.

Jos biksujen narut näkyis niin se olis sulle ok eiks nii, tai jos joku pyllistää kameralle ja pieni stringi vaossa näkyy niin sitten hyväksytään 🤣 älä nyt viitsi. Tuossa ei näy todellakaan mitään liian intiimiä.

Vierailija
69/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätte varmaan ne vastarakastuneet parit jotka töissä, koulussa ym jakavat aina kuinka nussittiin viime yönä? Ne on yleensä kyllä teinejä tai parikymppisiä mut eikös tolla vehviläisellä ole jo vaihdevuodet? Tai on sen ikäinen jo. Tästä kuvasta haisee smegma tänne asti. On hässitty. Kiitos ja hei.

Joo, tuli mieleen että siinä terassilla on vähän hommailtu kun ei housuja ole. Tukka meni vähän sekaisin niin pitää laittaa se ojennukseen.

Vierailija
70/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää miksi joku on bikinien yläosa päällä, mutta alaosa paljaana. Muuten mulle on ihan se ja sama mitä kuvia tuntemattomat toisistaan lisäilee.

Vierailija
71/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos biksujen narut näkyis niin se olis sulle ok eiks nii, tai jos joku pyllistää kameralle ja pieni stringi vaossa näkyy niin sitten hyväksytään 🤣 älä nyt viitsi. Tuossa ei näy todellakaan mitään liian intiimiä.

No jos bikinit paljastaa puolet alapäästä niin se ei olisi ok. Kuten ei olisi pyllistys naru pyllyssäkään.

Vierailija
72/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuli mieleen että siinä terassilla on vähän hommailtu kun ei housuja ole. Tukka meni vähän sekaisin niin pitää laittaa se ojennukseen.

No se on sinun omaa mielikuvaasi jolla ei ole enää mitään tekemistä Kimmon kuvan kanssa.

Vierailija
73/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo muuten häiritse, mutta jotenkin niin kauhean typerää ja myötähäpeää herättävää tuollainen muka "ex tempore" - kuva, tyyliin "tässä vaan ihan meidän arkielämästä täysin suunnittelematon autenttinen hetki" on on täysin selvää että kuvaa on mallattu ja suunniteltu huolella - miksi, sitä voi kukin sitten pohtia.

Koska onhan tuo tilanne muuten luonnoton. Nainen on kyllä ehtinyt laittaa rintaliivit päällensä, mutta sitten on ollut pakko käydä polvi-istuntaan lattialle ja alkaa puunata tukkaa hiuslakan kanssa - ilman että on ollut aikaa laittaa alushousuja jalkaan?

Paljon uskottavampaa olisi ollut jos olisi ollut alasti, mutta Kimmo vanhana kehäkettuna tietää että sitten IG poistaa kuvan.

Monta kertaa olen suihkun tai uimisen jälkeen hiuksia laitellut alasti kun olen antanut samalla ihon kuivaa, mutta eipä ole ollut sellaista tilannetta että rintaliivit olisin kyllä päälleni saanut mutta pöksyjä en.

Jos on juuri hommaillut kultansa kanssa niin ei ole pöksyjä. Liivit on ollut päällä koko aktin ajan.

Vierailija
74/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on todennäköisesti ollut alasti kameran takana.

Vierailija
75/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen haluaa julkisuutta. Jos menee pieleen Kimmon kanssa niin no hätä.

Ihan selkeästi aseteltu kuvahan tämä on. Ja harkittu, yhdessä on sovittu julkaista.

Kimmo saa mitä haluaa ja nainen mitä haluaa.

Tässähän tämä on tiivistettynä. Yhdessä he ovat sen päättäneet julkaista, ja sitä voi sitten vain arvailla, miksi tämä Petra haluaa julkaista itsestään tuollaisen mediahuomiota saavan kuvan. Kimmo taas vaikuttaisi olevan niin ihastunut ja onnensa kukkuloilla, ettei jaksa hirveästi miettiä asioita järjellä. 

Vierailija
76/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos elämä. Posliinin annoit.

Vierailija
77/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IG täynnä itseään bikineissä kuvaavia blörffejä, ja tämä on nyt ongelma? Logiikka on taas suuri.

Vierailija
78/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisena keski-ikäisenä ymmärrän tilanteen, jossa haluaa aina varmistaa rinnoille tuen ja muilla vaatteilla ei ole niin väliä. Nimenomaan ihanteellinen tuki avaa rintojen alaosan tuulettumaan, kun se muuten roikkuisi vatsanahkaa vasten, hiertäisi ja heiluisi ja keräisi sieni- ym luomikasvustoa sekä samalla venyttäisi ihoa entisestään.

Jos kädellä ei voi tukea rintoja, jotain telinettä sinne pitää laittaa ja rintaliivit tässä olisi luonteva ratkaisu.

Muuten olen samaa mieltä asun asiattomuudesta.

Vierailija
79/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on todennäköisesti ollut alasti kameran takana.

Ja arvatkaa mikä pystyssä?

Vierailija
80/390 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se, että se minkä someen laittaa niin se someen jää. Tämän vuoksi olen itse hyvin tarkka siitä mitä kuvia postaan, ainakin siis ettei ole liian paljastavia kuvia. Ei tässä kuvassa nyt sinänsä mitään näy eikä kuva sen kummemmin jaksa järkyttääkään, mutta toisaalta vähän ällöttävää miksi on yläosa muttei alaosaa.. en ikinä antaisi mieheni julkaista minusta vastaavanlaista kuvaa, mutta kukin tietenkin tyylillään. Olisihan tässä voinut yläosakin olla paljaana ja kädet nännien peitossa niin sitten vasta olisikin överi kuva ollut rikkomatta kuitenkaan täysin instan rajoja. Onhan noita tommosia kuvia joskus ollut, että rinnat paljaana ja kädet vaan peittää nännit, en tosin ymmärrä miksi mutta eipä minun tarvikaan ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä