Kimmo Vehviläinen objektisoi kumppaniaan
Naisellaan näkyy olevan tavaran arvo.
Kommentit (390)
Ainakin ennen klassinen taideopetus alkoi alastonmallin piirtämisellä, joten kehoa voi katsoa kuin veistosta.
Mutta mistään sellaisesta ei tässä ollut kyse. Iljettävä pohjanoteeraus naisen kuvassa. Täysalastomuus ei olisi ollut niin mauton, kuin pelkät liivit, epämääräisessä ympäristössä. No tuleepa nainen muistetuksi edes jostain.
Kyllä se Kimmo on etevä kun on saanut kotiin jotain jota voi heti panna.
Joka eroaa muovinukeista siinä että pesee itse alapäänsä.
Muovinukeissa miehen pitää itse huuhtoa mällinsä nukesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Kimmo on etevä kun on saanut kotiin jotain jota voi heti panna.
Joka eroaa muovinukeista siinä että pesee itse alapäänsä.
Muovinukeissa miehen pitää itse huuhtoa mällinsä nukesta.
Ai että, sinä se oot humaanin ja myötäelävän oloinen ihminen! Sinun kanssa olisi varmaan kiva keskustella maailman tilasta.
Kuva oli sinänsä ihan nätti, mä olen vaan kiinnittänyt huomiota, että n. 50 v miehet on jotenkin noloja rakkauden nälässään. Itsellä naisena elämä on parhaimmillaan ja keskityn jo vähän muihin kuin ainaiseen rakkauden metsästykseen. Toki minullekin ihmissuhde ja hyvän tyypin kanssa elämän jakaminen on tärkeää, mutta ei siitä tarvitse mitenkään julkista tehdä. Lähinnä tuon kuvan julkaisulla Kimmo tekee itsensä vanhaksi ja irstaaksi, tulee mieleen Väinämöinen ja Aino....
Mikä tää vehviläine on ? Turha tyrkky, ja akka hymyilee kui idiootti.
Mikä tää vehviläine on ? Turha tyrkky, ja akka hymyilee kui idiootti.
Onko kaikki muumit laaksossa näillä jotka tänne itseään tyrkyttää.
Kuka tykkää ulkonäkökehuista? En minä ainakaan. Olen nätti 30 v nainen, ja vuosikausia kuullut kehuja ulkonäöstä. Ei kiinnostaa vìttuakaan mielipiteet keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo voisi laittaa vastaavan kuvan itsestään. Istuu lattialla housuitta ja hihaton paita kainaloissa. Ajakoon vaikka partaa. Ei oo pokkaa varmaan. 🤔
Joo ihan kasuaalisti voe elämä tässä partaa ajalen. Laitoin. Paidan mutta en housuja huh hellettä. Kuka photosoppaa?
Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa tuo Petra ja googletin. Hän on aivan ilmiselvästi mielenkiintoinen nainen joka osaa muuntautua ajan ja vuosien haasteiden mukaan. Tuossa on selvästi eletty vauva-arkea enkä ollutkaan tästä kuvasta tunnistaa. https://m.alandstidningen.ax/barn_i_bild/2012
Onko toi toi sama nainen??????? En usko!!??????
Vierailija kirjoitti:
Kuva oli sinänsä ihan nätti, mä olen vaan kiinnittänyt huomiota, että n. 50 v miehet on jotenkin noloja rakkauden nälässään. Itsellä naisena elämä on parhaimmillaan ja keskityn jo vähän muihin kuin ainaiseen rakkauden metsästykseen. Toki minullekin ihmissuhde ja hyvän tyypin kanssa elämän jakaminen on tärkeää, mutta ei siitä tarvitse mitenkään julkista tehdä. Lähinnä tuon kuvan julkaisulla Kimmo tekee itsensä vanhaksi ja irstaaksi, tulee mieleen Väinämöinen ja Aino....
Sä oletkin hyveellinen ja kunniallinen ihminen, jonka moraali on tavallista kuolevaista korkeammalla :)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin jomman kumman lapsi, häpeäisin silmäni päästä. Vehviläinen esittelee naisensa tuher.. Posliinia Iltapäivälehdessä.
Ei tuosta kyllä saa tarkkaa selkoa valitettavasti D. Itse näen näissä mediakuvissa kansanterveydellistäkin arvoa, kun ihanteena esitellään kohtuupainoisia ihmisiä. Että se on mahdollista. Ei millään pahalla lihavampia kohtaan joka itsekin olen.
Tämä ahvenanmaalainen lehti. Kyllä se sama ihminen on, hymy samanlainen, tukkatyyli toinen ja painoa enemmän mikä on tietenkin ihan luonnollista kun on vauvan kanssa. Itsekin kyllä ekaksi katsoin että onko sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:
Alkoi kiinnostaa tuo Petra ja googletin. Hän on aivan ilmiselvästi mielenkiintoinen nainen joka osaa muuntautua ajan ja vuosien haasteiden mukaan. Tuossa on selvästi eletty vauva-arkea enkä ollutkaan tästä kuvasta tunnistaa. https://m.alandstidningen.ax/barn_i_bild/2012
Onko toi toi sama nainen??????? En usko!!??????
Juu. Punainen kananpersetukka, finnien naama ja painoa ainakin 30 kiloa enemmän. Tuskin olis Kimmo tuohon aikaan olisi ottanut samaa kuvaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan aloittaja, mutta eikös se ole niin, että se oma kumppani on ainoa ihminen joka saa objektisoida toista ja jos kysyy luvan kuvan julkaisulle niin missä ongelma?
AP, luulen että olet nainen, mutta jos olet suhteessa miehen tai naisen kanssa, niin eikö se kumppani saa sanoa sinulle että "ihanat tissit", "oot seksikäs" tjms.
Se, että kumppani sanoo vain omalle kullalleen noita asioita on eri asia kun sanoo kaverilleen: "Mun muikkelilla on ihanat tissit". Tai vieläpä "Katsokaa kaikki mun muijan tissejä". Tässähän on kysymyksessä julkiseksi tehty postaus, johon on kirjoitettu muille ihmisille viestiksi, että tällaisen tavaran nyt sain. Se on täysin eri asia kuin sanoa yksityisesti omalle kumppanilleen intiimejä asioita ja jopa eri asia kuin jos Kimmo olisi osoittanut sanansa suoraan petralle. esim. "Petra, olet lumoavan kaunis". Silloinkin voi jäädä miettimään miksi housut puuttuvat julkiseksi postatusta kuvasta, mutta silloin vaikutelma olisi eri. Nyt :
"Kiitos helle 2020. Kiitos elämä. Tällaisen annoit"
= Kuumuus pakotti riisuuntumaan
"Tällainen", oikeasti? Kyseessä on siis lihakimpale, jota arvioidaan hylätty tai hyväksytty -leimalla? Tällaisen? Katsokaa nyt kaikki millaisen lihakimpaleen elämä antoi, nimikään ei ole tärkeä.
"Tällainen"
Tässä teille kuva todisteeksi, että tällainen tässä nyt on piku tavara kuistilla kököttää????
Kenelle se "tällainen" on tarkoitus näyttää ja miksi?
Ei tosiaankaan siedettävää käytöstä, erityisesti ei omalta kumppanilta.
Tällainen silmänilo.
Lihakimpale ja hylätty/hyväksytty-leimat ovat kyllä ihan omaa tulkintaasi.
Kun arvostelet kenen tahansa ihmisen ulkonäköä niin ylennät silloin itsesi ko. ihmisen yläpuolelle ja annat hänelle hyväksytty tai hylätty -leiman. Lihakimpale viittasi nyt nimettömään ihmismöhkäleeeen joka on "tämä". Ihminen on lihaa.
Se "tämä" on se näköala. Nätti mimmi, mökki ja kesäinen fiilis. Jos kuvassa näkee nimettömän ihmismöhkäleen (nimi on muuten tägätty siihen kuvatekstiin), niin ongelma on ihan siellä omassa pääkopassa.
Mistä se kesäinen fiilis tuohon kuvaan tulee? Hiuslakkapullosta? Housuttomasta naisesta? Hiuksista, jotka on niin tärkätty, ettei yksikään hius liikahda? Kesäistä tuossa kuvassa ei ole yhtään mitään.
Keinotekoinen, tekemällä tehty, laskelmoitu, julkkutyrkky, ei mitään luonnollista, siinä sinulle fiiliksiä tuosta kuvasta.
Tämä ahvenanmaalainen lehti. Kyllä se sama ihminen on, hymy samanlainen, tukkatyyli toinen ja painoa enemmän mikä on tietenkin ihan luonnollista kun on vauvan kanssa. Itsekin kyllä ekaksi katsoin että onko sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten objektisointi on ongelma vain niille naisille, joita ei enää objektisoida. Kyllä minä ainakin nuorena ja nättinä nautin ihan suruitta siitä, että olin miesten mieleen.
Mutta tätähän ei saisi sanoa ääneen.
Älä yleistä. Itse en todellakaan nauttinut, kun käpälöitiin, vihellettiin, huudeltiin perään tai mitä milloinkin. En ollut mikään meikattu tekoripsikaunotar, vaan luonnollisen kaunis ja hyvävartaloinen enkä todellakaan kerjännyt huomiota.
Jos sinä olet mielelläsi ollut kuolaavien jätkien mieleen, kaikki kauniit naiset eivät sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noilla ole lapsia kummallakaan?
Voin vain kuvitella sitä kuittailun ja kiusaamisen määrää....
No onhan Kimmolla kaksi aikuista tytärtä. Ja jos tuo nainen on sama Petra, jonka nuoruudenkuva tänne ahvenanmaalaisen lehden sivulta linkitettiin, niin ainakin yksi lapsi on hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo muuten häiritse, mutta jotenkin niin kauhean typerää ja myötähäpeää herättävää tuollainen muka "ex tempore" - kuva, tyyliin "tässä vaan ihan meidän arkielämästä täysin suunnittelematon autenttinen hetki" on on täysin selvää että kuvaa on mallattu ja suunniteltu huolella - miksi, sitä voi kukin sitten pohtia.
Koska onhan tuo tilanne muuten luonnoton. Nainen on kyllä ehtinyt laittaa rintaliivit päällensä, mutta sitten on ollut pakko käydä polvi-istuntaan lattialle ja alkaa puunata tukkaa hiuslakan kanssa - ilman että on ollut aikaa laittaa alushousuja jalkaan?
Paljon uskottavampaa olisi ollut jos olisi ollut alasti, mutta Kimmo vanhana kehäkettuna tietää että sitten IG poistaa kuvan.
Monta kertaa olen suihkun tai uimisen jälkeen hiuksia laitellut alasti kun olen antanut samalla ihon kuivaa, mutta eipä ole ollut sellaista tilannetta että rintaliivit olisin kyllä päälleni saanut mutta pöksyjä en.
Samaa mieltä. Useimmiten menee niin, että pikkarit on, mutta ei rintsikoita, kun hiuksia kuivaan.
No ei tuo mikään julkkis ole todellakaan ja vielä surullisempaa jos vuodesta-06 asti julkisuuteen yrittänyt ja lopputulos on tämä.