Voiko oksennus olla koskaan pahanmakuinen?
Outo kysymys, mutta rupesi vain vaivaamaan. Itsellä oksennukset ovat aina olleet hyvänmakuisia tai vähintään miellyttävän makuisia. Vähän kuin söisit tomaattista kasvissosekeittoa jossa on perinteisten ainesten lisäksi keitettyä banaania. Sen paremmin en osaa oksennuksen makua kuvailla.
Kommentit (21)
Oksennus on tosi hyvänmakuista. Itse pyrin aina oksentamaan sellaiseen kannuun, jonka laitan jääkaappiin, ja sitten hieman myöhemmin nautiskelen oksennukset soppalautaselta. Joskus lisään soppaan esim. sipulia ja porkkanapaloja, mutta menee se ihan semmoisenaankin. Plussana tässä toimintatavassa vielä sekin, että pääsee mahahapot ja muut moskat takaisin sinne, minne ne kuuluvatkin.
Pakkohan se on aidata, koska muutoin pahat ihmiset, kuten poliisit, tulisivat aluueelle sen ulkopuolelta. Se ei silti tarkoita, että liikkumista rajoitettaisiin. Esimerkiksi kaikki mustat ja muut vähemmistöihin kuuluvat ovat tuonne tervetulleita. Ja kuka tahansa saa aina lähteä alueelta pois.
Suomeenkin pitäisi saada tuollaisia rasismista ja poliisista vapaita vyöhykkeitä, joissa kaikilla on hyvä olla.
Tämä oli oudoin aloitus av:lla ikinä.
Öh? Mitä tuohon pitäisi sanoa. Hankkiudu hoitoon ja pyydä lääkitystä. Sen verran sekava juttu että ei taida kaikki olla päänupissa ihan kohdillaan.
On se varmaan hyvää jos tykkää sappinesteen tai mahanesteen mausta. Itse en kyllä niin välitä.
Ei kyllä todellakaan ole, silloin kun oksennan se on sellaista kuoleman tekemistä, järjettömiä kouristuksia, kunnon huutooksennusta kurkkusuorana ja tuntuu että kaikki tulee sisältä pihalle peräreikää myöten.
Viimeeksi kun sain lapselta paskataudin kouristelin sohvalla ja vessassa purkautuen molemmista päistä niin että sain välilevytyrän selkään.
Vierailija kirjoitti:
On se varmaan hyvää jos tykkää sappinesteen tai mahanesteen mausta. Itse en kyllä niin välitä.
Vaihteleeko tuo maku kuinka eri ihmisilkä? Itsellä tuo maha-/sappineste seos on aina pelkiltään maistunut Pepsiltä.
Hyi helvetti, oksennus maistuu ja haisee kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihteleeko tuo maku kuinka eri ihmisilkä? Itsellä tuo maha-/sappineste seos on aina pelkiltään maistunut Pepsiltä.
Riippuu varmaan paljon siitä, kuinka nopeasti yökkii edellisen ruokailun jälkeen, ja paljonko ruoka on ehtinyt sulaa vatsassa. Mitä pidempään, sen pahempi. Vatsataudissa esim. limppari saattaa tulla ulos melkein samantien, ja silloin oksennus maistuu limpparilta.
Mutta kaikesta sitä aloituksia tehdäänkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan paljon siitä, kuinka nopeasti yökkii edellisen ruokailun jälkeen, ja paljonko ruoka on ehtinyt sulaa vatsassa. Mitä pidempään, sen pahempi. Vatsataudissa esim. limppari saattaa tulla ulos melkein samantien, ja silloin oksennus maistuu limpparilta.
Mutta kaikesta sitä aloituksia tehdäänkin. :)
Minä en yleensä vatsataudissa pysty syömään enkä oikein juomaakaan mitään joten yökin pelkkää nesteitä tyhjästä vatsasta. Minusta tjo maistuu samalta kuin Pepsi. Voisimpa sitä jopa juoda ellen tietäisi että se on oksennusta. Se harmi että haikka se maistuu limpparille niin se haisee märältä hiekalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin, kun mahanesteessä on pepsiiniä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli oudoin aloitus av:lla ikinä.
Niin oli. Ja kilpailu on kuitenkin kovaa.
Tässähän olisi bisnesideaa: tehokkaasti oksennuksen pahoja makuja neutraloivat tabletit, joiden päälle voisi nakata jotkut maustepillerit tuomaan haluttua makua. Tyyliin:
"Kinuskinen Keitos"
"Piparminttu Puklu"
"Yrttinen Yrjö"
3.5/5, tässä oli jotain originelliä 😍
Mä ooon joskus muistanut kun mulla ei ole ilta palaa kaaapissa etttä mullahan on se mun oksennus siellä pihalla odottamassa.
Meillä tarjoillaan arvovieraille oksennusta talon spesiaalina. Vasta silitetty pöytäliina pöydälle, tuoreita kukkia kristallimaljakkoon ja katetaan isoäidin posliiniastiasto. Sivistyneesti keskustelemme vieraiden kanssa nauttien oksennusta tuoreiden yrttien kera hopealusikoilla.
Mitä mä just luin.