Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤XL-laihduttajat viikkoon 28¤¤

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikin sitten ihan harakoille... Mulla oli kuukautiset ja näköjään en voi olla silloin herkuttelematta!! Viikonloppunakin tehtiin mansikkakakkua, kun tyttö niin halusi.

Että sellaista!!

Mutta kaiken kaikkiaan olen silti ihan tyytyväinen koska plussaa ei tullut ja paino tippui kuitenkin pikkasen. Joten siis päätin olla tyytyväinen aina kun paino tippuu tai pysyy samassa. Niin kauan kun ei tule takaisin päin mitään voin olla iloinen!

Eli siis ALOITUSPAINO 108kg (19.6.06)

PAINO NYT 105,9kg

TIPUTUSTA VIIME VIIKOSTA 100g

TIPUTUSTA KAIKEN KAIKKIAAN 3viikossa 3kg100g

Laihis

Vierailija
42/43 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä päivä olikin sitten varmaan viikon ainut ku meni hyvin.. eli ei mitään nameja jne vaan kunnon ruokaa ja 20km pyörälenkki :) silti hirvittää niin jumalattoman paljon astua huomenna siihen puntariin, mutta iteppä ne rasvat olen kurkusta alas laittanut. Mutta tästä päivästä sai taas puhtia. Toivottavasti huominenkin menee hyvin;)

Onko teillä muuten tapana kirjotella tänne vain kerran viikossa? Ite tykkään vaihtaaa kuulumisia vähän useamminkin...

no, kevyttä viikon jatkoa teille kaikille!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

_maya_:lle Kiva, että kuuluu jo parempaa! Musta ainakin olis kiva kirjotella useammin. Pysyy ehkä paremmin ruodussakin!=) Tänään mulla kävi totaali repsahdus, kun oltiin mun vanhempien luona ja siellähän sit grillattiin ja syötiin mansikkakakkua, mutta ei se mun laihis siihen kadu. Huomenna uusi päivä ja kevyemmät ruuat!

Jotenkin tuntuu, että olen nyt oikein kunnolla orientautunut tähän laihdutukseen.

Toi salaattiohje kuulostaa todella herkulliselta, täytyykin kokeilla! Kiitos vaan vinkistä!(sori, nyt en muista nikkiä joka sen laittoi...)

Tälläistä tällä kertaa! Nyt mein 7.5kk vanha neiti haluaa äipän huomion!=)

Miisa