Mitä haluaisit että sinulle tarjotaan kahvin kanssa? Parhaat kahvitarjoilut ikinä?
Kaipaan vinkkejä hyviin kahvitarjoiluihin Vieraita tulossa ensi viikolla ja mielelläni tekisin heihin vaikutuksen. Kertokaa jostain hyvistä, mieleen jääneistä tarjoiluista. Tai mikä teille maistuisi kahvin kanssa näin kesällä.
Kommentit (509)
Vanha ketju, mutta vastaan silti. Olen usein järjestänyt pienempiäja suurempia kahvikekkereitä, ja huomannut, että useimmille maistuu paremmin suolaiset tarjottavat. Hyviä voileipiä, suolaista piirakkaa, pasteijoita (ei liian rasvaisella tai raskaalla täytteellä, vaan esim. muna-riisi).
Kinkku- tai juustovoileipä. Pääasia, että ei mitään makeaa.
Vierailija kirjoitti:
persettä, kiitos ;)
Reiska-sedän karvaista? Minä ottaisin mieluummin korvapuustin.
Voileipäkakkua ja itse tehtyjä lusikkaleipiä. Nam!
Toivoisin, että kahvin sijasta saisin kylmää sokeritonta limsaa. Pesto-tomaatti-mozzarellaleipä ja britakakku.
Mä kaipaisin ainoastaan makeaa. Kääretorttu olisi ihanaa, samoin bostonkakku. Marjapiirakoita saa nykyään tosi harvoin. Mustikkapiirakkaa, lakkapiirakkaa, omenapiirakkaa, raparperipiirakkaa taikka rahkapiirakkaa. Sacherkakku olisi herkullista ylellisyyttä.
Laskiaispulla.
Tai sitten jotain suolaista.
Raikas voileipäkakku tai jauhelihalla täytetty piiras.
Voo per….suti. Toinen haluaa tehdä vaikutuksen ja sä ehdotat kaupan pakasteita. Heh. Onneks ei tarvi käydä teillä kylässä.
Niitä raikkaita voileipiä!
Tosin kyllä voileipäkakkukin maittaisi.
Tuoretta pullaa, suklaata, kuivakakkua tai kaurapuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Raikas voileipäkakku tai jauhelihalla täytetty piiras.
Jauhenlihalla.
Kahvin kanssa haluaisin vain hyvää pullaa. En ymmärrä, että kahvin kanssa syötäisiin vaikkapa suolaista piirakkaa. Ei vain sovi minun makunystyröille
Hg kirjoitti:
Tulin vaa kattoo kuinka moni ehdottaa pi#@ua.
He kaikki ansaitsisivat sen sijaan saada korvapuustin!
Innostuin vastaamaan otsikon perusteella 🤫😛 Itse olen perinteisen pullan ystävä. Parasta on itse tehty.
Ehkä se yleisimmin herkuin on jotain muuta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin kanssa haluaisin vain hyvää pullaa. En ymmärrä, että kahvin kanssa syötäisiin vaikkapa suolaista piirakkaa. Ei vain sovi minun makunystyröille
Minun makunystyröilleni sopisi kahvin kanssa graavilohivoileipä oikein hyvin. Sellainen, jossa on lohen alla vaikkapa Uotilan ruislimppua, ja oikeaa voita. Sellaisia söisin useammankin.
Toscapiirakka
Persikka-rahkapiirakka
Mokkapalat
Taatelikakku
Voisilmäpullat/dallaspullat
Omenapiirakka
Kinkku/lohi/tonnikalapiirakka
Voileipäkakku
Kinkku-juustosarvet