Mitä haluaisit että sinulle tarjotaan kahvin kanssa? Parhaat kahvitarjoilut ikinä?
Kaipaan vinkkejä hyviin kahvitarjoiluihin Vieraita tulossa ensi viikolla ja mielelläni tekisin heihin vaikutuksen. Kertokaa jostain hyvistä, mieleen jääneistä tarjoiluista. Tai mikä teille maistuisi kahvin kanssa näin kesällä.
Kommentit (509)
Suolaisia ja makeita tuoreita tuulihattuja, nam! Toinen vaihtoehto esim vuohenjuusto-kasvispiirakka suolaisena ja jälkkäriksi mutakakkua ja jäätelöä nam nam.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin suklaalehtikeksit maistuvat aina kahvin kanssa :)
Siis nää on niin hyviä, viimeksi etsiessäni en löytänyt. Kai valmistetaan vielä?
Itse tein pikkuisia kanelikierrepullia, pikkuvoileipiä, raikkaita toki, vaasan ruispalat puoliksi erilaisilla täytteillä. Piimä-mustikkapiirakkaa, pienehköt palat. Vieraat kiitteli, kun jaksoi maistella monia pieniä annoksia
Voitaikinalla voi taikoa herkkuja eri täytteillä. Helppoa ja nopeaa.
Itselleni on aivan sama, mitä kahvin kanssa tarjotaan vai tarjotaanko mitään.
No miksi sitten minun piti kirjoittaa tämäkin? Hyvä kysymys. Esitinhän sen itse.
Päiväkahviseura kahvin päälle ;)
Vierailija kirjoitti:
Afternoon tea-tyyppinen tarjoilu
Eriparia ihanat vanhat (ruusu) teekupit, teepannu.
Kauniit servietit. On suolaista ja makeaa. Tekee vaikutuksen!
Tämän allekirjoitan.
Teen tätä väh 2 krt vuodessa ystäväni kanssa.
Mulla on sellainen korkea riviera maisonin 3 kerroksinen tarjotin.
Kuohuviiniä, täytettyjä voileipiä, pakaste Lidln macaroneja, minimuffinsseja, oikea pöytäliina ja isot ruusukupit.
Earl Greytä pannullinen.
Ystävä on aina tosi otettu.
Pieni juttu, oikeesti
Vanhan ajan voipullia ja omenaleivoksia. Jokin hyvä suolainen pala.
DXTR kirjoitti:
No miksi sitten minun piti kirjoittaa tämäkin? Hyvä kysymys. Esitinhän sen itse.
Tää on parhautta. Keskustelet itsesi kanssa. Kysyt ja vastaat. Ei tuu riitoja. Vai tuleeko? Sit kyllä huolestusin💕
Italialaisia mantelikeksejä ja tuplaespresso, ah!
Hohhhoijaaa aa kirjoitti:
DXTR kirjoitti:
Tää on parhautta. Keskustelet itsesi kanssa. Kysyt ja vastaat. Ei tuu riitoja. Vai tuleeko? Sit kyllä huolestusin💕
Voi olla hiljaa, ah!
Mitä vaan kunhan ei ole keksiä.
Minä olen siitä outo että haluan vaan sen kahvin. En halua mässyttää mitään sen kanssa. Koska kaverit eivät tätä tajua niin en käy heillä kylässä vaan sovin tapaamiset kahvilaan jossa voin olla ottamatta sitä pakkopullaa.
Onneks tälleen korona-aikana ei ole tarvinnut kahvitella edes kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tullut tähän tulokseen: En halua kuumentaa taloa ennen vierailua enkä muutenkaan halua liikaa stressata tapahtumapäivä, joten valitsen tarjottavat, jotka valmistuvat edellisenä päivänä.
Ajattelin että tarjoan juustokakkua ja suolaista piirakkaa. Ehkä mansikka-raparperikakkujuustokakku ja feta-kasvispiirakka. Kahvin lisäksi juomana mojito-tyylinen mocktail.
Mitä mieltä olette? Maistuisiko?
En kovin tykkäisi. Nuo kummatkin perustuu maitotuotteisiin ja vaikuttaa myös tosi rasvaisilta. Kumpaakin yritän vältellä. Pienet palaset ottaisin ja näyttelisin, että pidän. Täällä on ollut kyllä hyviä ideoita.
Mieluiten ottaisin tuon mansikkabritan ja jos saat laulavaksi tarjoilijaksi Adam Lambertin, niin oisin taivaassa ☺
Mokkapalat