Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaako teitäkin kun näette jopa yli kolmekymppisiä ukkoja leikkimässä rullalaudan kanssa kadulla?

Vierailija
27.06.2020 |

Näyttää ainakin omaan silmään varsin kummalliselta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus voimaantumistahan se.

Vierailija
2/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on hoikka ja nuorekas, niin ei ihan niin huvittavaa, mutta muuten kyllä....

Vierailija
4/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pistää huvittamaan, kun ihmiset harrastaa liikuntaa.

Vierailija
5/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, musta on hienoa että ihmiset tekevät mielestään kivoja asioita iästä riippumatta.

Vierailija
6/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi naurattaa?

Vierailija
7/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisen näköistä touhua kun tuo "annas kun setä näyttää" rullailu. Tuolla ikää ei enää luunmurtumat ja mustelmat parane. Kypärää ei tietenkään voi käyttää niin aivovamma enemmän kuin lähellä!

Vierailija
8/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on homo ludens, leikkivä ihminen. Ihmisen erityispiirre lajina on, että aikuisetkin leikkivät. Hyppiköön vaikka kengurupallolla, mitä se muille kuuluu?

Vierailija
9/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Menee samaan kategoriaan kuin tietokonepelit ja muut lelut aikuisella.

Vierailija
10/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Miksi pitäisi?

Jostain on lähdettävä alkuun ja kohta oot kateellinen kun homma sujuu. Sit sua ärsyttää kun itse et osaa ja olet naureskellut. Siitäs sait.

Vierailija
11/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin elämäntyyliin rullalauta on paras liikkumisväline. Voi jalkautua tarvittaessa, pääsee bussiin, autoon, ja pyöräänkin voi vaihtaa, jos on reppu tai terakka.

Vierailija
12/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on homo ludens, leikkivä ihminen. Ihmisen erityispiirre lajina on, että aikuisetkin leikkivät. Hyppiköön vaikka kengurupallolla, mitä se muille kuuluu?

Ei se ole mikään ihmisen erityispiirre. Ainakin lähes kaikki nisäkkäät ja linnut leikkivät myös aikuisina. Mistä ihmeestä keksit jotain noin hölmöä?

Vierailija
13/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, musta on hienoa että ihmiset tekevät mielestään kivoja asioita iästä riippumatta.

Kiva. Minä tykkään katsella nuoria kauniita naisia.

Hopeakettu

Vierailija
14/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30v ja voisin hyvinkin hankkia rullalaudan. "jopa yli kolmekymppisiä ukkoja" kuulostaa hassulta, itse olen ainakin vielä nuori, vastahan sitä oli parikymppinen.

Vierailija
15/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa twerkkaavat nuoret ja vanhemmat naiset. Mut jos tykkäävät niin mitä se mulle kuuluu. Jatkakaa siis.

m40

Vierailija
16/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Minä tykkään katsella nuoria kauniita naisia.

Hopeakettu

Toki aina katsella sopii, mutta niin ettei loukkaa puolisoa jos sellainen on eikä muutu limanuljaskaksi jos lähentymiseen vastaus on ei.

Vierailija
17/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään ihmisen erityispiirre. Ainakin lähes kaikki nisäkkäät ja linnut leikkivät myös aikuisina. Mistä ihmeestä keksit jotain noin hölmöä?

Huizingan kirjasta.

Vierailija
18/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Menee samaan kategoriaan kuin tietokonepelit ja muut lelut aikuisella.

Juhlavaatteina farkut ja collegepaita ("meiän Jonne ei vaa sillai viihdy puvuissa tai kauluspaidoissa"), ruokana nakit & ranskalaiset ja muu jää maistamatta, ruokajuomana maito, kotityöt hoitaa vaimo, harrastuksena pelit ja "hifi" jne.

Vierailija
19/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Miksi pitäisi?

Jostain on lähdettävä alkuun ja kohta oot kateellinen kun homma sujuu. Sit sua ärsyttää kun itse et osaa ja olet naureskellut. Siitäs sait.

Harvoin taitavat olla aloittelijoita vaan juuri niitä ensimmäisiä, jotka sen aloittivat Suomessa. En ymmärrä miksi rakas harrastus pitäisi lopettaa tietyssä iässä. Itse en siis skeittaa.

Vierailija
20/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittilauta tuo liikuntaa, tasapainonhallintaa jne.

Yksikään lauta ei myöskään kestäisi aloittajan painoa. Että se siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi