Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaako teitäkin kun näette jopa yli kolmekymppisiä ukkoja leikkimässä rullalaudan kanssa kadulla?

Vierailija
27.06.2020 |

Näyttää ainakin omaan silmään varsin kummalliselta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun me nauretaan sinulle.

Vierailija
22/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tavalla kyllä :) Omaa 50-vuotiasta nuorta aviomiestänikin olen rohkaissut, et menis teinin kanssa omalla laudalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Miksi pitäisi?

Jostain on lähdettävä alkuun ja kohta oot kateellinen kun homma sujuu. Sit sua ärsyttää kun itse et osaa ja olet naureskellut. Siitäs sait.

Harvoin taitavat olla aloittelijoita vaan juuri niitä ensimmäisiä, jotka sen aloittivat Suomessa. En ymmärrä miksi rakas harrastus pitäisi lopettaa tietyssä iässä. Itse en siis skeittaa.

Eivät kyllä kolmekymppiset miehet olleet syntyneetkään vielä silloin kun hommaa aloiteltiin Suomessa.

Vierailija
24/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaahan se. Ihan samalla tosin naurattaa farkkuja ja muita nuorisovaatteita pitävät 30-vuotiaat.

Vierailija
25/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on homo ludens, leikkivä ihminen. Ihmisen erityispiirre lajina on, että aikuisetkin leikkivät. Hyppiköön vaikka kengurupallolla, mitä se muille kuuluu?

1700-luvulla esim. piilosilla olo, sokkoleikit ym. olivat tavallisia aikuisten keskuudessa. Mitään valmisviihdettä ei ollut tarjolla, joten ihmisten piti viihdyttää itseään.

En tiedä miksi aikuisten piti sitten muuttua ilottomiksi ihmisiksi joiden piti koko ajan tehdä jotain hyödyllistä. Joku muutos sai aikaan sen, että ilo oli syntiä ja joutilaat kädet paholaisen työkalu.

Vierailija
26/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oon nähnyt 30-40-vuotiaita taitavia skeittaaja. Miksi harrastus pitäisi lopettaa tietyn ikäisenä? Laji vaatii hyvää kehonhallintaa

Vierailija
27/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Miksi pitäisi?

Jostain on lähdettävä alkuun ja kohta oot kateellinen kun homma sujuu. Sit sua ärsyttää kun itse et osaa ja olet naureskellut. Siitäs sait.

Harvoin taitavat olla aloittelijoita vaan juuri niitä ensimmäisiä, jotka sen aloittivat Suomessa. En ymmärrä miksi rakas harrastus pitäisi lopettaa tietyssä iässä. Itse en siis skeittaa.

Eivät kyllä kolmekymppiset miehet olleet syntyneetkään vielä silloin kun hommaa aloiteltiin Suomessa.

Ap puhui yli 3-kymppisistä.

Vierailija
28/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaja harrastaa av-paskapalstaa. Naurattaahan se. 

Vierailija
29/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 v. pulskahko nainen rullalautaili ja jostain syystä se oli aika koomisen näköistä :D

Vierailija
30/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata. Mun elämään ei kuulu se, että mä päätän, mikä on millekin ikäryhmälle sopiva harrastus.

Vierailija
31/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään enempää kuin nähdä yli kolmekymppisiä köntyksiä leikkimässä keppihevosilla.

Vierailija
32/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa enemmänkin nämä aikuisuuden käsitteen monopolisoijat...

Vierailija
33/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aloittaja harrastaa av-paskapalstaa. Naurattaahan se. 

Nimenomaan harrastaa. Parillisina päivinä sitä huvittaa jokin, ja parittomina suorastaan naurattaa.

Vierailija
34/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näyttää ainakin omaan silmään varsin kummalliselta."

vaikuttaa siltä, että silmissäsi on jotain vikaa. Kannattaa käydä optikolla tai ihan silmälääkärissä.

Vierailija
35/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittaajien aiheuttama melu inhottaa. Kummastelen myös patsaiden ympärillä skeittaamista, koska lautojen aiheuttaman tuhon näkee. 

Aivan sama, minkä ikäinen räkänokka on kyseessä. :D

Vierailija
36/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon naurattaa, kun nuoret yrittävät näyttää aikuisilta, voidakseen tehdä aikuisten juttuja.

Vierailija
37/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon naurattaa, kuin porukalla pallon kanssa leikkivät yli kolmekymppiset ukot. Eli ei naurata. Kaikki saavat puolestani harrastaa mitä huvittaa.

Vierailija
38/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon naurattaa, kuin porukalla pallon kanssa leikkivät yli kolmekymppiset ukot. Eli ei naurata. Kaikki saavat puolestani harrastaa mitä huvittaa.

Sitä kutsutaan jalkapalloksi.

Vierailija
39/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän naurattaa nähdä aikuisia ihmisiä, jotka eivät uskalla tehdä mitään kivaa, koska pelkäävät mitä muut ajattelevat. Huono itsetunto aikuisella ihmisellä on aika surullista katseltavaa, ei toki sais nauraa. Tyypillisimpiin oireisiin kuuluu yhtenä osana just ajattelumalli, että tietyt asiat kuten skeittaaminen, pelaaminen, laskettelu yms. ovat "lasten leikkejä" joita aikuinen ei voi tai saa tehdä. Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen on myös auttamattoman tylsää seuraa.

Vierailija
40/40 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka leikkii ja on säilyttänyt lapsenmielisyytensä, on ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi