Naurattaako teitäkin kun näette jopa yli kolmekymppisiä ukkoja leikkimässä rullalaudan kanssa kadulla?
Näyttää ainakin omaan silmään varsin kummalliselta.
Kommentit (40)
Hyvällä tavalla kyllä :) Omaa 50-vuotiasta nuorta aviomiestänikin olen rohkaissut, et menis teinin kanssa omalla laudalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Miksi pitäisi?
Jostain on lähdettävä alkuun ja kohta oot kateellinen kun homma sujuu. Sit sua ärsyttää kun itse et osaa ja olet naureskellut. Siitäs sait.Harvoin taitavat olla aloittelijoita vaan juuri niitä ensimmäisiä, jotka sen aloittivat Suomessa. En ymmärrä miksi rakas harrastus pitäisi lopettaa tietyssä iässä. Itse en siis skeittaa.
Eivät kyllä kolmekymppiset miehet olleet syntyneetkään vielä silloin kun hommaa aloiteltiin Suomessa.
Naurattaahan se. Ihan samalla tosin naurattaa farkkuja ja muita nuorisovaatteita pitävät 30-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on homo ludens, leikkivä ihminen. Ihmisen erityispiirre lajina on, että aikuisetkin leikkivät. Hyppiköön vaikka kengurupallolla, mitä se muille kuuluu?
1700-luvulla esim. piilosilla olo, sokkoleikit ym. olivat tavallisia aikuisten keskuudessa. Mitään valmisviihdettä ei ollut tarjolla, joten ihmisten piti viihdyttää itseään.
En tiedä miksi aikuisten piti sitten muuttua ilottomiksi ihmisiksi joiden piti koko ajan tehdä jotain hyödyllistä. Joku muutos sai aikaan sen, että ilo oli syntiä ja joutilaat kädet paholaisen työkalu.
Ei. Oon nähnyt 30-40-vuotiaita taitavia skeittaaja. Miksi harrastus pitäisi lopettaa tietyn ikäisenä? Laji vaatii hyvää kehonhallintaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Miksi pitäisi?
Jostain on lähdettävä alkuun ja kohta oot kateellinen kun homma sujuu. Sit sua ärsyttää kun itse et osaa ja olet naureskellut. Siitäs sait.Harvoin taitavat olla aloittelijoita vaan juuri niitä ensimmäisiä, jotka sen aloittivat Suomessa. En ymmärrä miksi rakas harrastus pitäisi lopettaa tietyssä iässä. Itse en siis skeittaa.
Eivät kyllä kolmekymppiset miehet olleet syntyneetkään vielä silloin kun hommaa aloiteltiin Suomessa.
Ap puhui yli 3-kymppisistä.
Ja aloittaja harrastaa av-paskapalstaa. Naurattaahan se.
Yli 20 v. pulskahko nainen rullalautaili ja jostain syystä se oli aika koomisen näköistä :D
Ei naurata. Mun elämään ei kuulu se, että mä päätän, mikä on millekin ikäryhmälle sopiva harrastus.
Ei yhtään enempää kuin nähdä yli kolmekymppisiä köntyksiä leikkimässä keppihevosilla.
Naurattaa enemmänkin nämä aikuisuuden käsitteen monopolisoijat...
Vierailija kirjoitti:
Ja aloittaja harrastaa av-paskapalstaa. Naurattaahan se.
Nimenomaan harrastaa. Parillisina päivinä sitä huvittaa jokin, ja parittomina suorastaan naurattaa.
"Näyttää ainakin omaan silmään varsin kummalliselta."
vaikuttaa siltä, että silmissäsi on jotain vikaa. Kannattaa käydä optikolla tai ihan silmälääkärissä.
Skeittaajien aiheuttama melu inhottaa. Kummastelen myös patsaiden ympärillä skeittaamista, koska lautojen aiheuttaman tuhon näkee.
Aivan sama, minkä ikäinen räkänokka on kyseessä. :D
Yhtä paljon naurattaa, kun nuoret yrittävät näyttää aikuisilta, voidakseen tehdä aikuisten juttuja.
Yhtä paljon naurattaa, kuin porukalla pallon kanssa leikkivät yli kolmekymppiset ukot. Eli ei naurata. Kaikki saavat puolestani harrastaa mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon naurattaa, kuin porukalla pallon kanssa leikkivät yli kolmekymppiset ukot. Eli ei naurata. Kaikki saavat puolestani harrastaa mitä huvittaa.
Sitä kutsutaan jalkapalloksi.
Enemmän naurattaa nähdä aikuisia ihmisiä, jotka eivät uskalla tehdä mitään kivaa, koska pelkäävät mitä muut ajattelevat. Huono itsetunto aikuisella ihmisellä on aika surullista katseltavaa, ei toki sais nauraa. Tyypillisimpiin oireisiin kuuluu yhtenä osana just ajattelumalli, että tietyt asiat kuten skeittaaminen, pelaaminen, laskettelu yms. ovat "lasten leikkejä" joita aikuinen ei voi tai saa tehdä. Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen on myös auttamattoman tylsää seuraa.
Mies, joka leikkii ja on säilyttänyt lapsenmielisyytensä, on ihana.
Ei kun me nauretaan sinulle.