Nyt haluan oikeasti löytää miehen! Onko se mahdotonta?
Olen 31-vuotias ulkonäöltäni kai keskiverto, elämäntavoiltani tavallinen töissä käyvä nainen.
Vaatimukset miehelle eivät ole kohtuuttomat:
Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista
Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin
Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä, mutta jos ei vain löydä töitä, mutta käyttää aikansa hyvin, ei työttömyyskään ole mörkö
Haluaisi olla uskollinen
Haluaisi lähivuosina perustaa, jos onnistuttaisiin, lapsiperheen
Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta toki pitäisi olla sillä tavalla täysipäinen, että mitään persuja tai vastaavia ei äänestäisi
Olisi kiva, jos soittaisi pianoa tai ainakin sietäisi, kun minä soitan
Olisi ystävällinen, positiivinen persoona
Siinäpä ne. Mutta pääkaupunkiseudulla en ole tällaista miestä löytänyt. Muualle en halua muuttaa.
Kommentit (135)
Et edes vieroksu työttömiä, kuulostat mukavalta ja pienon soitto, hieno harrastus :) kuuntelisi mielellään kesäillan pianoa.
Mutta oletko miettinyt että antaa vähän mustavalkoisen kuvan tuo persurajaus, mutta jos olet asiasta varma.
Onnea seuran hakuun sinulle ja kaikille muille myös.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että ihan hirveän kovaa etsimistä ei ole tapahtunut. Monesti varsinkin naiset valittavat että ei ole löytynyt sitä tai tätä, ja lopulta paljastuu että etsittävä alue on rajoittunut kodin, työpaikan ja ruokakaupan rajaamaan bermudan kolmioon.
No onhan siinä kaksi enenmän kuin naisettomuutta kotona pleikkarin ääressä itkevällä jonnella. Miks en saa hoikkaa kaunista naista..nyyh.
Saat multa miehen lainaan. Täyttää noi kriteerit. Riidellään usein, ja mulla on paha mieli. Kohtelee varmaan sua paremmin. Palautusoikeus 14 vrk.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan nuo aloittajalle tapaamisia ehdotelleet miehet tosissaan? Olen itse jokseenkin aloittajan kaltainen sinkku ja meitä on tuttavapiirissäni moniakin tietenkin jonkinlaisilla vivahde-eroilla. En minä ainakaan noin vain sormia naksauttamalla ole kivoja perhettä haluavia miehiä löytänyt. Mistä niitä löytyy lisää?
Veikkaisin että ovat,. Itsekin tehnyt aloitteita täällä tosissaan, mutta ihmiset hyvin arkoja vastailemaan noihin sähköposteihin.
Vierailija kirjoitti:
Et edes vieroksu työttömiä, kuulostat mukavalta ja pienon soitto, hieno harrastus :) kuuntelisi mielellään kesäillan pianoa.
Mutta oletko miettinyt että antaa vähän mustavalkoisen kuvan tuo persurajaus, mutta jos olet asiasta varma.
Onnea seuran hakuun sinulle ja kaikille muille myös.
Normaalin ihmisen rajaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten markkinat. Joko muutat Suomesta tai tyydyt sinkkuuteen.
Ei ole vaan naisten. Miehiä on perheen perustamisiässä 70 000 enemmän kuin naisia.
Suurinpiirtein näin. Kouluja käyneitä, akateemisiakin miehiä on sinkkuna tämän vuoksi pilvin pimein. Itsekin todennut asian aivan toivottomaksi. Kaikki vähänkin siedettävät naiset ovat jo varattuja
M34
Sinä amk et ole akateeminen. Akateemiset valmistuvat vain yliopistosta.
Naiset ovat aina laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan nuo aloittajalle tapaamisia ehdotelleet miehet tosissaan? Olen itse jokseenkin aloittajan kaltainen sinkku ja meitä on tuttavapiirissäni moniakin tietenkin jonkinlaisilla vivahde-eroilla. En minä ainakaan noin vain sormia naksauttamalla ole kivoja perhettä haluavia miehiä löytänyt. Mistä niitä löytyy lisää?
Uskon että ovat.
Mua harmittaa välillä katsoa ikisinkkukavereita sivusta, kun eivät millään löydä miestä. Todellisuudessa eivät siis itse uskalla tehdä aloitetta ja usein eivät uskalla vastata miehen tekemään aloitteeseen. Varmaan siinä on niin suuri epäonnistumisen pelko, että mitä jos tuleekin loukatuksi, mitä jos tästä ei tule mitään yms. Lopulta on vaan vähän lamaantunutta haaveilua että "oi jospa joskus...". Ja silti sivuutetaan täysin esim toi mies joka jätti sähköpostinsa. Tai se joka ehdotti tapaamista.
Tai no nää oli huonot esimerkit koska en mäkään av:lta löydettyä ehkä lähtis tapaamaan :D täällä on kaikkia kreisejä pilvin pimein.
Se että ihminen äänestää vaikka persuja, ei automaattisesti tee ihmisestä persua. Puolueen jäsenyys tekee persun. Minun mielestäni kaikissa puolueissa on jotain vikaa, silti en halua jättää äänestämättä. Kannattaa oikeasti luopua tuollaisesta tuomitsevasta ajattelutavasta. Minä olen elämäni aikana äänestänyt sekä vihreitä, keskustaa, kokoomusta, että persuja, viimeksi persuja, mutta se ei tarkoita sitä että allekirjoittaisin kaiken mitä puolue ajaa tai joku sen jäsen sanoo tai tekee. Saatikka että olisin rasisti. Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Se että ihminen äänestää vaikka persuja, ei automaattisesti tee ihmisestä persua. Puolueen jäsenyys tekee persun. Minun mielestäni kaikissa puolueissa on jotain vikaa, silti en halua jättää äänestämättä. Kannattaa oikeasti luopua tuollaisesta tuomitsevasta ajattelutavasta. Minä olen elämäni aikana äänestänyt sekä vihreitä, keskustaa, kokoomusta, että persuja, viimeksi persuja, mutta se ei tarkoita sitä että allekirjoittaisin kaiken mitä puolue ajaa tai joku sen jäsen sanoo tai tekee. Saatikka että olisin rasisti. Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Puoluepolitiikka ON mustavalkoista. Joko kannatat kaikkea puolueen ajamia arvoja ja sen jäsenistön ajatuksia tai et. Niin yksinkertaista se on. Puolueen politiikasta ei voi noukkia rusinoita ja kuvitella, että se pulla katoaa jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan naisten. Miehiä on perheen perustamisiässä 70 000 enemmän kuin naisia.
Suurinpiirtein näin. Kouluja käyneitä, akateemisiakin miehiä on sinkkuna tämän vuoksi pilvin pimein. Itsekin todennut asian aivan toivottomaksi. Kaikki vähänkin siedettävät naiset ovat jo varattuja
M34
Naiset ovat aina laadukkaita.
Naiset eivät ole automaattisesti yhtään sen laadukkaampia kuin miehetkään.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja nyt luultavasti tarkoitti sitä, ettei halua miestä, joka missään mahdollisessa skenaariossa ikinä äänestäisi ketään persua. Määrittele sinä persuja ihan rauhassa, mutta ydinsisältö oli mitä luultavimmin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestät persuja olet rasisti ja lisäksi vihaat naisia ja mielestäsi kansalaisia pitää estää elåmästä itse valitsemaansa elämää ja elämäntapaa ja oman maan kansalaisten elämä pitää kurjistaa ja palata vanhaan 'hyvään' aikaan kunhan se ei koske sinua persuja äänestänyttä vaan niitä toisia eli niitä oman maan kansalaisia joille yksilön vapaus ja ihmisoikeudet on tärkein asia elämässä. Et sinä voi ääneståä persuja ja sanoa että äänestin vain jonkun yhden asian vuoksi, ei vaan sinä äänestit koko pazkaa.
Kuvastat hyvin äänestämääsi puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoluepolitiikka ON mustavalkoista. Joko kannatat kaikkea puolueen ajamia arvoja ja sen jäsenistön ajatuksia tai et. Niin yksinkertaista se on. Puolueen politiikasta ei voi noukkia rusinoita ja kuvitella, että se pulla katoaa jonnekin.
Tottakai voi. Minulla on yksi ääni, jonka voin käyttää niin kuin haluan, tai jättää käyttämättä. Joka vaaleissa lähden vertailemaan puolueita, katson vaalitenttejä ym ja valitsen sitten jonkun joka sillä hetkellä tuntuu vähiten huonolta. Jos täydellistä valintaa jäisin odottamaan, en voisi äänestää koskaan, sitäkään en halua. Joskus ääni voi olla myös protesti, eli vastaääni jollekin toiselle puolueelle. Äänestäminen on kaikkea muuta kuin mustavalkoista. Toki niitäkin on jotka on juuttuneet jonkun puolueen kannattajaksi ja etsivät ehdokkaansa samasta puolueesta aina riippumatta siitä kuinka puolue on suoriutunut ja selittävät kaiken aina parhain päin oman puolueensa näkökulmasta. En arvosta tuollaista sokeaa uskollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Naiset ovat aina laadukkaita.Naiset eivät ole automaattisesti yhtään sen laadukkaampia kuin miehetkään.
No kyllä ovat. Kaikki siat löytyy miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan huono listaus ja toivomuslista. Olisiko mitään erityisempiä toiveita mitä mies voisi tehdä vapaa-aikanaan ja ehkä mitä erityistaitoja hänen soisit omaavan?
Musiikki ja pyöräretket ja koti-iltailu ovat plussia, mutta olen kyllä avoin tutustumaan kaikenmoisiin suhteellisen normaaleihin miehiin.
Ap
Täällä olisi sulle kunnollinen duunarimies, kaikki muut kriteerit täytän, mutta en soita mitään ja tykkäisin että nainen näyttäisi naiselta alastikin.
Tosin asun maalla ja olen jo vähän yli 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että ihan hirveän kovaa etsimistä ei ole tapahtunut. Monesti varsinkin naiset valittavat että ei ole löytynyt sitä tai tätä, ja lopulta paljastuu että etsittävä alue on rajoittunut kodin, työpaikan ja ruokakaupan rajaamaan bermudan kolmioon.
No onhan siinä kaksi enenmän kuin naisettomuutta kotona pleikkarin ääressä itkevällä jonnella. Miks en saa hoikkaa kaunista naista..nyyh.
Niin no en tiedä, mutta entäs jos on kalsarimallikomistus eikä silti saa hoikkaa kaunista naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestät persuja olet rasisti ja lisäksi vihaat naisia ja mielestäsi kansalaisia pitää estää elåmästä itse valitsemaansa elämää ja elämäntapaa ja oman maan kansalaisten elämä pitää kurjistaa ja palata vanhaan 'hyvään' aikaan kunhan se ei koske sinua persuja äänestänyttä vaan niitä toisia eli niitä oman maan kansalaisia joille yksilön vapaus ja ihmisoikeudet on tärkein asia elämässä. Et sinä voi ääneståä persuja ja sanoa että äänestin vain jonkun yhden asian vuoksi, ei vaan sinä äänestit koko pazkaa.
Kuvastat hyvin äänestämääsi puoluetta.
Kuten sanoin, olen äänestänyt myös vihreitä, mutta senkään puolueen linjaa en kannata 100 prosenttisesti.
"Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista" Insinööri
"Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin" Tahdoton hissukka, insinööri
"Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä jne" Insinööri, työtön insinööri
"Haluaisi olla uskollinen" Mies, jolla akateeminen koulutus, insinööri
"Haluaisi lähivuosina perustaa , jos onnistuttaisiin, lapsiperheen" Tossukka, insinööri
"Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta..." Edelleen tossukka, insinööri, jolla ei Persu-sidonnaisuuksia
"Olisi kiva, jos soittaisi pianoa..." Siihen se sitten kojahti. Insinöörit ovat täysin huumori- ja rytmitajuttomia.
"Olisi ystävällinen, positiivinen persoona" Juu,ei, ainakaan insinööri. Kokeilepa ketä tahansa äitinsä luona asuvaa peräkammaripoikaa, saanti ollos varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehoittaisin katsomaan ulkomailta. Huomattava osa miehistä äänestää persuja. Iso osa suomessa asuvista ulkkareistakin hieman yllättäen
mies52v
No ei kyllä Helsingin ja Espoon miehistä niinkään moni äänestä.
Huomattava osa. Naisista vain pieni osa. Hetki sitten oli suurin puolue.
Pääkaupunki seudulla varmasti pienempi osa, mutta kysymys kuuluukin ovatko he edes miehiä? iso osa homoja ja toinen puoli vihervassarijopo miehiä, erästä sinkkunaista lainnaten. Vaikeaa tulee olemaan.
mies52v
Siihen 80% jotka ei äänestä persuja mahtuu suurin osa suomalaisista miehistä. Suurin osa miehistäkin on kuitenkin älykkäitä.