Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt haluan oikeasti löytää miehen! Onko se mahdotonta?

Vierailija
26.06.2020 |

Olen 31-vuotias ulkonäöltäni kai keskiverto, elämäntavoiltani tavallinen töissä käyvä nainen.

Vaatimukset miehelle eivät ole kohtuuttomat:
Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista
Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin
Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä, mutta jos ei vain löydä töitä, mutta käyttää aikansa hyvin, ei työttömyyskään ole mörkö
Haluaisi olla uskollinen
Haluaisi lähivuosina perustaa, jos onnistuttaisiin, lapsiperheen
Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta toki pitäisi olla sillä tavalla täysipäinen, että mitään persuja tai vastaavia ei äänestäisi
Olisi kiva, jos soittaisi pianoa tai ainakin sietäisi, kun minä soitan
Olisi ystävällinen, positiivinen persoona

Siinäpä ne. Mutta pääkaupunkiseudulla en ole tällaista miestä löytänyt. Muualle en halua muuttaa.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdotonta. Täällä ei ole kuin luusereita ja muita runkkareita. Tee elämästäsi hyvää sinkkuna ja nauti.

Palstalla ei ole lainkaan miesvihaa. Ei yhtään, koskaan.

Vierailija
22/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä satavarmasti riittää nuo kriteerit täyttäviä perusmiehiä. Mutta riittääkö heidän ulkonäkö siihen että haluat edes tutustua heihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni politiikan saralla pahin olisi vihervasemmistolainen, mieluummin perussuomalaista äänestävä. Ei ne kaikki pellejä ole. Vihervassarit taas on poikkeuksetta ihan hulluja.

Pata kattilaa soimaa. Tolkun ihmiset eivät löydy vihervasureista eivätkä persuista.

Nykypolitiikka kun katsoo niin ei mistään.

Vierailija
24/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ihmisiksi eli Eletään. Haudassa voi sitten napista, kun oli elämässä niin monen sorttista vipeltäjää, ettei kestänyt pää sitä kaikkea.

Vierailija
25/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuulosta pahalta. Kyllähän se silloin tuntuu kuun tavoittelulta ja mahdottomalta kun ei ole vielä sitä miestä tavannut. Ja sit kun tapaa niin se tuntuu luontevalta.

Sen vaan neuvoisin, että lähde itse tekemään aloitteita. Mee luokse ja kysy kahville, jututa, moikkaa, oo aktiivinen. Niin moni huokailee kotona vuosia ettei löydä, vaikkei kunnolla etsi.

Ja meidän yli 30v kaveripiirissä on kyllä alettu aika avoimesti myös parittamaan kavereita. Siis että "maikki kuule, haluisitko mennä ulos henrin kaverin lukaksen kanssa, sopisitte yhteen". Ei ois tullut kuuloonkaan joskus parikymppisenä, mut näin me tehdään meidän laajassa tuttavapiirissä, tai tiedän useita tälläsiä tapauksia. ja joskus niistä tulee pari, joskus ei.

Vierailija
26/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk alueella on vaikka kuinka paljon tuollaisia ja joka deitti palvelussa. Enemmän kiinnostaisi tietää että mietitkö vain metropolitan alueen pk alueeksi? Ja mikä on ikähaitari, kerta et löydä?

Vierailija
27/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kavereiltasi niiden miesten kavereista. Usein löytyy joku tutun tuttu. Kyllä nyt rauhallisia perusäijiä, joita ei piano ärsytä löytyy pilvin pimein!

Vierailija
28/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä. Kiitos moninaisista vastauksista. Osa antoi taas vähän hyvää viritystä tähän hakemiseen. Kiinnostava ajatus tuo tuntemattomien lähestyminen kevyesti. Ehkäpä keräilen rohkeutta ja pyydän vaikka jonkun ystävän mukaan huomenna helteiseen Helsinkiin. Onko lisävinkkejä tai kannustusta?

Ap

Vierailija
29/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdotonta.

Vierailija
30/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianoa soittava nainen kuulostaa harvinaiselta, löydöltä. Jos tuohon liittäisi vielä tanssimisen tai luontokävelyt ja ehkä muun harrastuksen, niin vastaisi kyllä kymppiä.

Vierailija
31/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lähdetkö kanssani huomenna Nuuksioon? T: M30

Vierailija
32/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tässä. Kiitos moninaisista vastauksista. Osa antoi taas vähän hyvää viritystä tähän hakemiseen. Kiinnostava ajatus tuo tuntemattomien lähestyminen kevyesti. Ehkäpä keräilen rohkeutta ja pyydän vaikka jonkun ystävän mukaan huomenna helteiseen Helsinkiin. Onko lisävinkkejä tai kannustusta?

Ap

Ihana idea! Ei sen tartte olla niin kurttuotsaista ja vakavaa "apua apua tarvitsen miehen", vaan just sellasta ihanaa ja sosiaalista aikaa, kun tapailet ja etsit rakkautta.

Monestihan meillä on niitä ihan lyhyitä mukavia kohtaamisia, kuten hymy kaupassa, lyhyt keskustelu bussissa yms, mutta ne ei vie mihinkään. Koska se jätetään siihen. Mutta ihan yhtä hyvin voisikin sanoa että "oisko sulla aikaa käydä kahvilla vaikka nyt, tai voisinko saada sun numeron?".

Niin ja en mä tarkota että lähestyisin kaikkia miehiä, vaan että jos joku kiinnostaa niin ei anna sen mennä ohi, ei vaan odota että joku tulee luo vaan menee ite.

Vierailija
33/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä toivot naiselta? Millainen itse olet? Nuuksioon voisin lähteä joskus toiste. Huomenna olen vapaa vasta iltapäivästä, mutta jos pyörit Helsingissä, ehkä tavataan muualla? Jonkun kivan kahvilan terassilla vaikka sattumalta?

Ap

Vierailija
34/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin just kuvausta vastaavan, tosi kivan tyypin alkuvuodesta. Kerkesin jo oikein innostua, kun oli noin hyvä. Käytiin ulkona ja juteltiin useita tunteja ja oli tosi kivaa. Sen jälkeen mies ei enää vastannut mulle mihinkään mitään.

Anteeksi negistely, mutta olen tullut siihen tulokseen, että ilmeisesti vain täysin ala-arvoiset miehet haluaa sitoutua. Hyvät, kuten sun aloituksen kaltaiset, etsii sitä täydellistä naistaan vaikka maailman tappiin saakka. En voi sanoa sen olevan huono asia, koska ihan ilman muuta pitää pariutua vain sellaisen kanssa josta oikeasti tykkää, mutta vähän ikäväähän se meille sitoutumishaluisille taviksille on.

Ja joo, en ole ylipainoinen tai muuta sellaista.

Vierailija
35/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä toivot naiselta? Millainen itse olet? Nuuksioon voisin lähteä joskus toiste. Huomenna olen vapaa vasta iltapäivästä, mutta jos pyörit Helsingissä, ehkä tavataan muualla? Jonkun kivan kahvilan terassilla vaikka sattumalta?

Ap

Olet täydellinen ihannenaiseni. Toivon hellää ja rauhallista ihmistä, jolla on järki päässä. Minä olen normaalivartaloinen tumma mies, töissäkäyvä ja luonnosta tykkäävä. Missä terassilla näemme ”sattumalta” ja mihin aikaan?

M31

Vierailija
36/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapaistani, mutta nyt osui sen verran lähelle että pakko heittää tähän tällainen random sähköpostiosoitteeni. Ehkä voidaan vaihtaa muutama viesti ilman minkäänlaisia paineita tai odotuksia, eipä tämä ole juurikaan sen epätodennäköisempi tapa kuin mikä tahansa muukaan. Kerron sitten itsestäni siellä jos sinulla on aikaa ja/tai energiaa kokeilla tällaista hakuammuntaa.

a6620378@gmail.com

Vierailija
37/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap! Älä jänistä, ole rohkee ja käy kahvilla ton miehen kanssa! Mitä sit jos se on urpo, mitä sit jos se ei pidä susta! Rohkeutta moni sinkku tarvitsee, jarrut isketään päälle heti kun on ees mahis johonkin kevyeen flirttiin.

Vierailija
38/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun et tästä syntyy av-pari.

Vierailija
39/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä mistä minä löytäisin tälläisen naikkosen: 

Käynyt muutakin kuin lukion/toisen asteen koulun

Tietää mitä tarkoittaa terveellinen ruokavalio ja liikunnan harrastus

Tietää, että alkoholi ja tupakointi on epäterveellistä

Alle 35-vuotias

Mitään spurgunaista, alkkista, narkkia tai vastaavaa heikompaa ainesta en tietenkään hyväksy, enkä myöskään sellaista, jolle liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat täysin tuntemattomia käsitteitä. 

Ainiin, olen lyhyt, 175cm. Tähän nämä sitten yleensä tyssääkin.

M34, ins.amk

Vierailija
40/135 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä mistä minä löytäisin tälläisen naikkosen: 

Käynyt muutakin kuin lukion/toisen asteen koulun

Tietää mitä tarkoittaa terveellinen ruokavalio ja liikunnan harrastus

Tietää, että alkoholi ja tupakointi on epäterveellistä

Alle 35-vuotias

Mitään spurgunaista, alkkista, narkkia tai vastaavaa heikompaa ainesta en tietenkään hyväksy, enkä myöskään sellaista, jolle liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat täysin tuntemattomia käsitteitä. 

Ainiin, olen lyhyt, 175cm. Tähän nämä sitten yleensä tyssääkin.

M34, ins.amk

Ei se sun pituuteen tyssää vaan passiivis-aggressiivisuuteen ja sanavalintoihin (ei kukaan halua olla sun ”naikkonen”). Kokeile toisenlaista sävyä ja aeennetta niin miksei löytyisi.