Nyt haluan oikeasti löytää miehen! Onko se mahdotonta?
Olen 31-vuotias ulkonäöltäni kai keskiverto, elämäntavoiltani tavallinen töissä käyvä nainen.
Vaatimukset miehelle eivät ole kohtuuttomat:
Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista
Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin
Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä, mutta jos ei vain löydä töitä, mutta käyttää aikansa hyvin, ei työttömyyskään ole mörkö
Haluaisi olla uskollinen
Haluaisi lähivuosina perustaa, jos onnistuttaisiin, lapsiperheen
Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta toki pitäisi olla sillä tavalla täysipäinen, että mitään persuja tai vastaavia ei äänestäisi
Olisi kiva, jos soittaisi pianoa tai ainakin sietäisi, kun minä soitan
Olisi ystävällinen, positiivinen persoona
Siinäpä ne. Mutta pääkaupunkiseudulla en ole tällaista miestä löytänyt. Muualle en halua muuttaa.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä satavarmasti riittää nuo kriteerit täyttäviä perusmiehiä. Mutta riittääkö heidän ulkonäkö siihen että haluat edes tutustua heihin?
Palstalla nousee heti viha, kun puhutaankin jotain ihan ok -miehistä.
Tuo kun vaan ei ole mikään ihan ok tai perusmies. Tuo on harvinaisen hyvä mies ja yleensä siksi jo parisuhteessa jonkun kanssa. Jos ei ole, ei ole kiinnostunut joko seurustelusta ollenkaan tai sitten etsii ihan mahdottomia.
SivustaMikä tuossa on harvinaisen hyvää?
t. mies
Siis kokonaisuus. Tuollainenhan on ihan älytön helmi. Just tuollaistahan kaikki naiset etsii parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehoittaisin katsomaan ulkomailta. Huomattava osa miehistä äänestää persuja. Iso osa suomessa asuvista ulkkareistakin hieman yllättäen
mies52v
No ei kyllä Helsingin ja Espoon miehistä niinkään moni äänestä.
Huomattava osa. Naisista vain pieni osa. Hetki sitten oli suurin puolue.
Pääkaupunki seudulla varmasti pienempi osa, mutta kysymys kuuluukin ovatko he edes miehiä? iso osa homoja ja toinen puoli vihervassarijopo miehiä, erästä sinkkunaista lainnaten. Vaikeaa tulee olemaan.
mies52v
Siihen 80% jotka ei äänestä persuja mahtuu suurin osa suomalaisista miehistä. Suurin osa miehistäkin on kuitenkin älykkäitä.
Vielä isompi osa ymmärtää jättää vihreät äänestämättä 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä satavarmasti riittää nuo kriteerit täyttäviä perusmiehiä. Mutta riittääkö heidän ulkonäkö siihen että haluat edes tutustua heihin?
Tuo kun vaan ei ole mikään ihan ok tai perusmies. Tuo on harvinaisen hyvä mies ja yleensä siksi jo parisuhteessa jonkun kanssa. Jos ei ole, ei ole kiinnostunut joko seurustelusta ollenkaan tai sitten etsii ihan mahdottomia.
t. mies
Siis kokonaisuus. Tuollainenhan on ihan älytön helmi. Just tuollaistahan kaikki naiset etsii parisuhteeseen?
Ai, tuo aloitusviestin lista?
t. mies
Heh, aloitus voisi olla omasta kynästäni ikää ja pianonsoittoa myöten. :D Ainoat erot että äänestän persuja enkä usko että näkemykset kohtaisi vihervasemmistoa äänestävän miehen kanssa, ja että aion muuttaa pois pk-seudulta heti kun siihen tulee mahdollisuus.
Olen hoikka ja urheilullinen, akateemista taustaa. Hyvin kelpaisi juntimpikin mies koska syntyjäni olen savolainen juntti itsekin. Nykyilmapiiri alkaa vaan olla sellainen että vaikea tutustua uusiin ihmisiin, kuten tässäkin ketjussa ilmenevästä persuvihasta huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Heh, aloitus voisi olla omasta kynästäni ikää ja pianonsoittoa myöten. :D Ainoat erot että äänestän persuja enkä usko että näkemykset kohtaisi vihervasemmistoa äänestävän miehen kanssa, ja että aion muuttaa pois pk-seudulta heti kun siihen tulee mahdollisuus.
Olen hoikka ja urheilullinen, akateemista taustaa. Hyvin kelpaisi juntimpikin mies koska syntyjäni olen savolainen juntti itsekin. Nykyilmapiiri alkaa vaan olla sellainen että vaikea tutustua uusiin ihmisiin, kuten tässäkin ketjussa ilmenevästä persuvihasta huomaa.
Tule heti tänne! 😚😚😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista" Insinööri
"Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin" Tahdoton hissukka, insinööri
"Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä jne" Insinööri, työtön insinööri
"Haluaisi olla uskollinen" Mies, jolla akateeminen koulutus, insinööri
"Haluaisi lähivuosina perustaa , jos onnistuttaisiin, lapsiperheen" Tossukka, insinööri
"Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta..." Edelleen tossukka, insinööri, jolla ei Persu-sidonnaisuuksia
"Olisi kiva, jos soittaisi pianoa..." Siihen se sitten kojahti. Insinöörit ovat täysin huumori- ja rytmitajuttomia.
"Olisi ystävällinen, positiivinen persoona" Juu,ei, ainakaan insinööri. Kokeilepa ketä tahansa äitinsä luona asuvaa peräkammaripoikaa, saanti ollos varmaa.
Varmaan riippuu insinööristä. Isäni on insinööri ja hän on kiltein ja ystävällisin ihminen, jonka tiedän. Myös hyvin huumorintajuinen.
Ystäväni isä on insinööri ja hän on erittäin huumorintajuinen. Kerran juhlatilaisuudessa vieraat olivat alkaneet kerskua ammateillaan ja tekemisillään. Jokainen kertoi, kuka oli ja kertoi kaikki saavutuksensa. Kun tuli ystäväni isän vuoro, hän kertoi olevansa uimamaisteri :D
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä vaatimuslista🙄
Ei nuo ole edes kovin kummosia vaatimuksia. Minäkin täytän niistä jokaisen ja olen lähes vuosikymmenen nuorempi. Ap ei sanonut aloituksessa mitään pituudesta, painosta tai leukalinjasta saati tyylistä. Yllättyisit mitä vaatimuksia vuosikymmenen nuoremmilla naisilla on miehille :D
Surullista jos tuo on helmi ja löytö.
Eikö nuo ole enemmänkin minimivaatimukset? Työssäkäyvälle naiselle voisi suoda kyllä ihan työssä käyvän miehenkin. Muuten toisesta tulee helposti piika kun toisella han sitä aikaa on.. Tämä yleensä johtaa ongelmiin, ainakin pitkässä suhteessa. Laitahan siis haussasi enemmän painoa sille työlle.
Surkeaa silti. Vai onko kyseessä tekaistu lista? Oikeasti vaadit jotain ihan muuta ja teet kuin katsastuksessa, pärstä ei miellytä niin hylätään välyksestä, oli sitä tahi ei. Mukavampi kavereille perustella miksi ei kelvannut. Kun se oli niin negatiivinen tyyppi! Koirankakastakin sanoi, että hyi.
Jos lista on todellinen niin löydät varmasti useita, ihan pk seudultakin. Onnea valintaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo ole edes kovin kummosia vaatimuksia. Minäkin täytän niistä jokaisen ja olen lähes vuosikymmenen nuorempi. Ap ei sanonut aloituksessa mitään pituudesta, painosta tai leukalinjasta saati tyylistä. Yllättyisit mitä vaatimuksia vuosikymmenen nuoremmilla naisilla on miehille :D
Vanhemmiten viisastuu, jotkut tosin ei...
Mainitsemasi vaatimukset ovatkin aivan naurettavia ja kertovat vaatijasta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelin. En ole mikään ihmeellinen mies eikä mulla ole koskaan ollut hirveästi vientiä. Silti täytän noista kaikki.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Miehissä tuo jako menee valitettavasti niin, että ne on joko persuja tai pössyttelijöitä.
En ole kertaakaan eläessäni "pössytellyt" enkä äänestänyt persuja. Olen luullut olevani mies. Outoa...
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan nuo aloittajalle tapaamisia ehdotelleet miehet tosissaan? Olen itse jokseenkin aloittajan kaltainen sinkku ja meitä on tuttavapiirissäni moniakin tietenkin jonkinlaisilla vivahde-eroilla. En minä ainakaan noin vain sormia naksauttamalla ole kivoja perhettä haluavia miehiä löytänyt. Mistä niitä löytyy lisää?
Oletko kokeillut nettitreffejä? Siis muuta kuin Tinderiä, josta yleensä etsitään vain lyhytaikaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei vaadi mitään ihmeellisiä leukalinjoja. Pituus on joillain kriteeri ja moni toivoo normaalipainoista / korkeintaan lievästi ylipainoista. Jos mies alkaisi marmattaa leukalinjoista, soturikalloista ja tasoista juoksisin karkuun - ja kauas. Se on ainoa kriteeri. Ei tasoulisijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
t. mies
Mikä muu sitten? Aloituksen kuvailustahan tässä ketjussa puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Täysipäinen joka ei äänestä Persuja? Haloo, noin tyhjäpäinen ämmä vaatii yhtä tyhjäpäistä miestä. Suvaikoikaa yhdessä matulatujanne vaan.
Katso nyt mitä sinä kirjoitat ja sanot toiselle ihmiselle?
Hanki aivot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
t. mies
Niin arvelinkin, mutta epäilytti, kun en pitänyt noita mitenkään ihmeellisinä vaatimuksina, saati sitten älyttömänä helmenä.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Täällä olin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä vielä. Teille kiinnostuneille ehdottaisin, että pyöritään huomenna (ja ehkä sunnuntainakin) Helsingin siistejä terasseilla ja puistoissa, kahviloissa, minne nokka näyttää. Ehkä sopivilla katsekontakteilla törmäämme toisiimme tai muihin mukaviin ihmisiin. Tehdäänkö tästä viikonlopusta ikimuistoinen? Kaikki sinkut huomenna haku päällä iloisesti Helsinkiin! Jos ei sitten löydy edes ehdokkuuksia hyväksi, pitkäksi suhteeksi, palataan ensi viikolla palstalle ihmettelemään asioiden tilaa. Nyt on poistuttava ja alettava iltatoimet, huomenna aikainen herätys.
Toivottavasti tavataan huomenna Helsingissä!
Vielä semmoinen huomio, että olen itse vain 164 cm. Miehen pituus tai lyhyys ei ole olennaista. Mutta en usko viihtyväni seurassa, jossa ihmisiä kutsutaan "heikommaksi ainekseksi".
Iloista viikonloppua kaikille!
ApOnnea etsintään, sieltä kaupungilta pyörimästä ja terasseiltahan sinä sen "koti-illoista pitävän" miehen juurikin toivottavasti löydät :) Minä ajattelin rentoutua huomenna illalla töiden jälkeen pianon ja leffan kanssa.
t. Sähköpostin jättänyt
Saako sinulle kirjoittaa muut kiinnostuneet, vaikka soittaisi viulua?
Saa kirjoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
t. mies
Niin arvelinkin, mutta epäilytti, kun en pitänyt noita mitenkään ihmeellisinä vaatimuksina, saati sitten älyttömänä helmenä.
t. mies
Ne ovat helmi nimenomaan siksi että monilla on aivan ihmeellisiä vaatimuksia.
Ap:n vaatimukset myös kertovat hänestä itsestään, ilmeisesti moni on tykännyt koska aloitus on edelleen aktiivinen. Näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies
t. mies
t. mies
No miehiä tapailevana naisena voin kertoa, että tuollaisen miehen löytäminen on tosi vaikeaa. Ja sen sitouttaminen on vielä vaikeampaa. Kuten edellä jo todettu, ne on yleensä jo varattuja tai sitten etsii itse jotain valkoista peuraa.
Kohtaanto-ongelma. Aloittajakin sanoi ettei ole Helsingistä löytänyt, minä löysin yhden mutta en itse riittänyt sille.
Joo, vähän väsyneitä nämä insinöörivitsit. Mun kaveripiirissä on paljon dippainssejä enkä allekirjoita noista stereotypioista mitään.