Nyt haluan oikeasti löytää miehen! Onko se mahdotonta?
Olen 31-vuotias ulkonäöltäni kai keskiverto, elämäntavoiltani tavallinen töissä käyvä nainen.
Vaatimukset miehelle eivät ole kohtuuttomat:
Olisi luonteeltaan rauhallinen, tykkäisi koti-illoista
Lähtisi kanssani pyöräretkille silloin tällöin
Olisi tietysti hyvä, jos tienaisi rahansa käymällä töissä, mutta jos ei vain löydä töitä, mutta käyttää aikansa hyvin, ei työttömyyskään ole mörkö
Haluaisi olla uskollinen
Haluaisi lähivuosina perustaa, jos onnistuttaisiin, lapsiperheen
Poliittisilla näkemyksillä ei niin väliä, mutta toki pitäisi olla sillä tavalla täysipäinen, että mitään persuja tai vastaavia ei äänestäisi
Olisi kiva, jos soittaisi pianoa tai ainakin sietäisi, kun minä soitan
Olisi ystävällinen, positiivinen persoona
Siinäpä ne. Mutta pääkaupunkiseudulla en ole tällaista miestä löytänyt. Muualle en halua muuttaa.
Kommentit (135)
Intohimoa voisi olla tai ainakin mukavaa intoa harrastaa vaikka postimerkkejä tai uusia luontokohteita?
Minä tsemppaan AP:n ja av-miehen tärskyliinejä! Jään innolla odottamaan jatkoa tarinalle!
Minä olisin muuten täydellinen match, mutta haluaisin olla uskoton.
Ap tässä vielä. Teille kiinnostuneille ehdottaisin, että pyöritään huomenna (ja ehkä sunnuntainakin) Helsingin siistejä terasseilla ja puistoissa, kahviloissa, minne nokka näyttää. Ehkä sopivilla katsekontakteilla törmäämme toisiimme tai muihin mukaviin ihmisiin. Tehdäänkö tästä viikonlopusta ikimuistoinen? Kaikki sinkut huomenna haku päällä iloisesti Helsinkiin! Jos ei sitten löydy edes ehdokkuuksia hyväksi, pitkäksi suhteeksi, palataan ensi viikolla palstalle ihmettelemään asioiden tilaa. Nyt on poistuttava ja alettava iltatoimet, huomenna aikainen herätys.
Toivottavasti tavataan huomenna Helsingissä!
Vielä semmoinen huomio, että olen itse vain 164 cm. Miehen pituus tai lyhyys ei ole olennaista. Mutta en usko viihtyväni seurassa, jossa ihmisiä kutsutaan "heikommaksi ainekseksi".
Iloista viikonloppua kaikille!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miesten markkinat. Joko muutat Suomesta tai tyydyt sinkkuuteen.
Ei ole vaan naisten. Miehiä on perheen perustamisiässä 70 000 enemmän kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä vielä. Teille kiinnostuneille ehdottaisin, että pyöritään huomenna (ja ehkä sunnuntainakin) Helsingin siistejä terasseilla ja puistoissa, kahviloissa, minne nokka näyttää. Ehkä sopivilla katsekontakteilla törmäämme toisiimme tai muihin mukaviin ihmisiin. Tehdäänkö tästä viikonlopusta ikimuistoinen? Kaikki sinkut huomenna haku päällä iloisesti Helsinkiin! Jos ei sitten löydy edes ehdokkuuksia hyväksi, pitkäksi suhteeksi, palataan ensi viikolla palstalle ihmettelemään asioiden tilaa. Nyt on poistuttava ja alettava iltatoimet, huomenna aikainen herätys.
Vielä semmoinen huomio, että olen itse vain 164 cm. Miehen pituus tai lyhyys ei ole olennaista. Mutta en usko viihtyväni seurassa, jossa ihmisiä kutsutaan "heikommaksi ainekseksi".
Ap
Onnea etsintään, sieltä kaupungilta pyörimästä ja terasseiltahan sinä sen "koti-illoista pitävän" miehen juurikin toivottavasti löydät :) Minä ajattelin rentoutua huomenna illalla töiden jälkeen pianon ja leffan kanssa.
t. Sähköpostin jättänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan naisten. Miehiä on perheen perustamisiässä 70 000 enemmän kuin naisia.
Suurinpiirtein näin. Kouluja käyneitä, akateemisiakin miehiä on sinkkuna tämän vuoksi pilvin pimein. Itsekin todennut asian aivan toivottomaksi. Kaikki vähänkin siedettävät naiset ovat jo varattuja
M34
Vierailija kirjoitti:
Entäpä mistä minä löytäisin tälläisen naikkosen:
Käynyt muutakin kuin lukion/toisen asteen koulun
Tietää mitä tarkoittaa terveellinen ruokavalio ja liikunnan harrastus
Tietää, että alkoholi ja tupakointi on epäterveellistä
Alle 35-vuotias
Mitään spurgunaista, alkkista, narkkia tai vastaavaa heikompaa ainesta en tietenkään hyväksy, enkä myöskään sellaista, jolle liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat täysin tuntemattomia käsitteitä.
Ainiin, olen lyhyt, 175cm. Tähän nämä sitten yleensä tyssääkin.
M34, ins.amk
Sori, pitää olla vähintään dippainssi. Muu on juuri sitä kuuluttamaasi 'heikompaa' ainesta.
Ps. Miksikähän olet vielä sinkku hmm....
Mulle politiikasta kiinnostunut ihminen on turn off. Kaikki jotakin puoluetta kannattavat ovat enemmän tai vähemmän omaan napaan tuijottavia. Se ei johda mihinkään. Kokonaisuuksien hallinta on paljon tärkeämpää.
Nykyään kun ollaan mukamas niin suvaitsevaisia ja vielä jaksetaan vääntää puolueista. Hei, pysy sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mukana! Toivottavasti Ap bongaa minut rauhalliselta, varjoisalta kahvilan terassilta, kun istun siellä lukemassa kirjaa ja sopivasti välillä vilkuilen kulkijoita.
M34
Täällä olin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOnnea etsintään, sieltä kaupungilta pyörimästä ja terasseiltahan sinä sen "koti-illoista pitävän" miehen juurikin toivottavasti löydät :) Minä ajattelin rentoutua huomenna illalla töiden jälkeen pianon ja leffan kanssa.
t. Sähköpostin jättänyt
Saako sinulle kirjoittaa muut kiinnostuneet, vaikka soittaisi viulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan missä. Ap on pääkaupunkiseudulla ja siellä taitaa olla naisia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä mistä minä löytäisin tälläisen naikkosen:
Käynyt muutakin kuin lukion/toisen asteen koulun
Tietää mitä tarkoittaa terveellinen ruokavalio ja liikunnan harrastus
Tietää, että alkoholi ja tupakointi on epäterveellistä
Alle 35-vuotias
Mitään spurgunaista, alkkista, narkkia tai vastaavaa heikompaa ainesta en tietenkään hyväksy, enkä myöskään sellaista, jolle liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat täysin tuntemattomia käsitteitä.
Ainiin, olen lyhyt, 175cm. Tähän nämä sitten yleensä tyssääkin.
M34, ins.amk
Syy ei ole pituutesi. Vaikutat tuomitsevalta.
Niinpä. Ajatella kuinka herttaista olisi elää tuommoisen kanssa. Toki onhan se ins AMK vautsi vau!
Kaikki muut kriteerit täyttyvät, mutta äänestän persuja :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan missä. Ap on pääkaupunkiseudulla ja siellä taitaa olla naisia enemmän.
Ei ole, vain Helsingissä on mutta ei kun ottaa vieruskunnat lukuun niin naisia ei ole enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Siksi et löydäkään puolisoa. Puolison pitää olla älykås.
Toki voithan alkaa homoksi, sehän on persuhommaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi et löydäkään puolisoa. Puolison pitää olla älykås.
Toki voithan alkaa homoksi, sehän on persuhommaa.
Epäilen että ihan hirveän kovaa etsimistä ei ole tapahtunut. Monesti varsinkin naiset valittavat että ei ole löytynyt sitä tai tätä, ja lopulta paljastuu että etsittävä alue on rajoittunut kodin, työpaikan ja ruokakaupan rajaamaan bermudan kolmioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMukana! Toivottavasti Ap bongaa minut rauhalliselta, varjoisalta kahvilan terassilta, kun istun siellä lukemassa kirjaa ja sopivasti välillä vilkuilen kulkijoita.
M34
Luitko edeltåvää tekstiä? Heikompi aines!!!
Syy ei ole pituutesi. Vaikutat tuomitsevalta.